Gå til innhold

Blizzard islegger nettside (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

(Må berre hive meg med i diskusjonen her)

 

Blizzard har sagt at dei skal avsløre eit nytt spel i måra. Enten er det Diablo 3, eller so er det noko nytt, slik eg har forstått det. Blir uansett kjempespennande å sjå kva det blir. Gler meg som ein liten kattunge foran melkefatet her no! Blir det Diablo 3, kjem eg nok til å ha kontinuerleg orgasme ut sommaren, spesielt viss dei kjem med ein sånn DRITKUL teaser som dei hadde til Starcraft 2.

 

Er rett og slett spel-historie in the making her folkens! Eg er glad for at eg får oppleve dette! Viss Diablo 3 blir avslørt i måra, og Tyskland vinn EM-finala på søndag, so.. Ja.. Good times all around:D

 

I want to believe! Diablo 3, 28.06.2008

 

Er uansett ein ting som er brennsikkert: INGEN kan å markedsføre seg innan spelindustrien som Blizzard kan. Nokre få bilete på nettsida si, og sjå kor stor merksemd det har fått. Folk tar jo heilt av. Har sett artiklar om desse bileta på so godt som samtlige norske nettaviser. Rett og slett genialt av Blizzard.

Lenke til kommentar

gleder meg villt, virker som litt mere enn bare tilfeldig at de skulle ta over d3 domene og alle andre "hints" som er kommet ut, men samtidig en utrooolig skuff om det ikke skulle bli D3, de burde vel egentlig skjønne at fansen er Klar for et D3 med den oppmerksomheten som det spillet har fått i det siste så håper de tar et hint :)

Lenke til kommentar
Blizzard har sagt at dei skal avsløre eit nytt spel i måra. Enten er det Diablo 3, eller so er det noko nytt, slik eg har forstått det. Blir uansett kjempespennande å sjå kva det blir. Gler meg som ein liten kattunge foran melkefatet her no! Blir det Diablo 3, kjem eg nok til å ha kontinuerleg orgasme ut sommaren, spesielt viss dei kjem med ein sånn DRITKUL teaser som dei hadde til Starcraft 2.

 

Ah, ja. Ble litt glad av den traileren. Men Diablo har jeg spilt mye mer enn Starcraft. :D

Lenke til kommentar

Ah, jeg elsker Blizzard! De er antageligvis de mest proffe og dyktige spillutviklerne i verden! :D Alt de rører ved blir til gull! Kan dre tenke dere NOE annet selskap som ville fått den samma oppmerksomheten om de gjorde det samme? Neppe...

 

 

Den eneste feilen de kan gjøre nå, er å "annonsere" noe om WotLK eller Starcraft... ville jo vært gøy å vite mer om de, men etter å ha bygd opp en slik voldsom diskusjon over dette lille bildet, ville antageligvis alle Diablo-fans (inkludert meg) briste sammen i gråt, og bli ganske mye mindre begeistret for disse teaserne, og kanskje også Bliz generelt... Uansett, gleder meg som en unge på lillejulaften!

 

 

PS: Hvor kan jeg finne streams..? http://eu.blizzard.com/wwi08/streams.xml bare loader og loader og loader...

Endret av ShampooMacTavish
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b
Men hvor likt er det ikke spillbransjen å bygge opp masse oppmerksomhet rundt et spill som skal være "HELT nytt", mens de egentlig bare skal annonsere release dato? Det er pga. at det er BLIZZARD at jeg tviler på dette men... You can never be too sure

 

Fordi det var samme oppstyret i fjor da Blizzard annonserte Starcraft2. Dessuten er Blizzard alt for seriøst til at de benytter all denne oppmerksomheten for noe så pinglete som en releasedato eller expansion. Når de har sagt at de skal annonsere et nytt spill, så får man bare tro på det. Enten det er snakk om en oppfølger eller et nytt konsept ;)

Lenke til kommentar
Men hvor likt er det ikke spillbransjen å bygge opp masse oppmerksomhet rundt et spill som skal være "HELT nytt", mens de egentlig bare skal annonsere release dato? Det er pga. at det er BLIZZARD at jeg tviler på dette men... You can never be too sure

 

Fordi det var samme oppstyret i fjor da Blizzard annonserte Starcraft2. Dessuten er Blizzard alt for seriøst til at de benytter all denne oppmerksomheten for noe så pinglete som en releasedato eller expansion. Når de har sagt at de skal annonsere et nytt spill, så får man bare tro på det. Enten det er snakk om en oppfølger eller et nytt konsept ;)

 

 

ber til alle guder om at det blir D3

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...