Gå til innhold

Blizzard islegger nettside (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Uansett hva som skjer så er det en ting som er sikkert: Blizzard VET hvor store forventninger det er om at Diablo III skal bli annonsert denne helgen, de vet hvor skuffet folk blir om det her gjelder noe som helst annet enn Diablo III.

 

Bare tenk om annonseringen er f.eks Lost Vikings til Wii, da er det bare å begynne å grine.

 

Da hadde jeg ledd meg skakk :)

Lenke til kommentar
Nei, håper på Diablo 3. Ett nytt World of [spill] trenger vi ikke.

 

 

Nå får du jo StarCraft2 som ikke er noe "mmo-spill"

 

 

Det å si at vi ikke trenger et nytt MMO-spill blir litt teit egentlig, det hele handler jo om hva du selv liker, noen liker mmo andre liker fps, noen liker rts andre liker racing?

 

World of Warcraft har en dalende kurve, jeg kjenner knapt noen som spiller det lengre, vet egentlig ikke om en eneste for å være helt ærlig, jeg tror det er VELDIG MANGE som fort hadde hatt gleden av et Universe of StarCraft eller noe liggende ;)

 

 

 

Blizzard tjener jo ekstremt mye mer penger på noe sånt også, og de er tross alt et firma som faktisk ønsker å tjene penger de som alle andre..

Lenke til kommentar

Han har glemt å nevne warcraft i artikkelen, det er litt fadese!

 

Jeg må si de konturene om et ansikt minner om starcraft. Jeg heller også mot world of Starcraft. Har forøvrig ingen erfaring med diablo, selv om det er en hver spillers plikt til å ha prøvd det.

Endret av guttorm
Lenke til kommentar

Hvis det skulle vise seg å være D3 håper jeg at de gjør noe nytt med det, og ikke lager et hack'n slash spill av det (selv om det mest sannsynlig kommer til å være helt idiotisk for de mest hardcore fansa). Etter min mening er det en sjanger som ikke trenger så mye mer. Det funker jo ikke i 3D, og 2D hack'n slash spill begynne rå bli gammelt.

Lenke til kommentar

Jeg synes også at det ligna mest på starcraft til jeg innså en ting:

Tegn en strek mellom runene...hva får man da? Joda, man får en stjerne. Tegn en sirkel rundt...hva får man da? Da får man et pentagram!

Jahuuu! Diablo 3!

 

EDIT: Nok et todimensjonalt innlegg aaav...Fragment

 

Mange andre hint der ja....

Endret av Fragment
Lenke til kommentar
Bare tenk om annonseringen er f.eks Lost Vikings til Wii, da er det bare å begynne å grine.

 

Av glede! :yes:

Haha, godt å høre at noen ville hatt glede av det hvertfall. :)

 

Såklart, Diablo 3 kommer garantert en gang i fremtiden (og gleder meg til det!), men det er langt ifra sikkert om et nytt Lost Vikings kommer til å dukke opp ;)

Endret av BF-Medic
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...