Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!


Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

  1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

    • Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322


Anbefalte innlegg

Blir pakkene fra DX sendt til den adressen man registrerte med PayPal?

I utgangspunktet ja, men du kan endre til hva du vil før du bekrefter ordren.

Hvor lang tid tar det hvis man bruker EMS som fraktalternativ?

Min erfaring: EMS bruker lengre tid på å sendes fra kina, men kjappere tur til Norge.

Blir EMS pakkene levert på døra?

Nei
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Blir pakkene fra DX sendt til den adressen man registrerte med PayPal?

I utgangspunktet ja, men du kan endre til hva du vil før du bekrefter ordren.

Hvor lang tid tar det hvis man bruker EMS som fraktalternativ?

Min erfaring: EMS bruker lengre tid på å sendes fra kina, men kjappere tur til Norge.

Blir EMS pakkene levert på døra?

Nei

 

Når jeg har brukt EMS fra et annet firma i HongKong tok det 7 dager + levert på døra :p

Lenke til kommentar

Ja, ingen ting er på vei til norge, posten.no fant ingen ting på sporingsnummeret jeg prøvde.

 

Finnes det andre steder jeg kan sjekke? Siden pakkene har forlatt hongkong.

 

Har du sjekket på siden for Hong Kong post og fått beskjed der om at det har forlatt landet eller har du bare sjekket at det har forlatt Dealextreme?

Jeg var ute for at post ble liggende utrolig lenge hos Hong Kong post før det "fikk plass" ombord.

 

Ja pakken skal ha forlatt kina, og fikk epost at pakken var sendt på epost for 3 uker siden.

 

av 1/5 pakker er ennå sendt uten sporing fra posten.no, fikk jeg i dag sporet opp på posten.no at en av pakkene er sendt fra kina, litt rart at det tar 3 uker bare å gi beskjed at pakken er sendt? Tror dere posten.no er skyld i dette?

 

 

Hva tror dere har skjedd her? Tror dere at pakken har vært klar i sending i 3 uker?

Eller har pakkene blitt sendt helt fra kina til USA også til norge?

Siden jeg ikke finner informasjon om dette.

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

Ja, ingen ting er på vei til norge, posten.no fant ingen ting på sporingsnummeret jeg prøvde.

 

Finnes det andre steder jeg kan sjekke? Siden pakkene har forlatt hongkong.

 

Har du sjekket på siden for Hong Kong post og fått beskjed der om at det har forlatt landet eller har du bare sjekket at det har forlatt Dealextreme?

Jeg var ute for at post ble liggende utrolig lenge hos Hong Kong post før det "fikk plass" ombord.

 

Ja pakken skal ha forlatt kina, og fikk epost at pakken var sendt på epost for 3 uker siden.

 

av 1/5 pakker er ennå sendt uten sporing fra posten.no, fikk jeg i dag sporet opp på posten.no at en av pakkene er sendt fra kina, litt rart at det tar 3 uker bare å gi beskjed at pakken er sendt? Tror dere posten.no er skyld i dette?

 

 

Hva tror dere har skjedd her? Tror dere at pakken har vært klar i sending i 3 uker?

Eller har pakkene blitt sendt helt fra kina til USA også til norge?

Siden jeg ikke finner informasjon om dette.

 

E-post fra DX betyr at pakken leveres/ er levert til HK post. Hvis du følger direktelinken fra DX-kontosiden din vil du se hvor langt pakken er kommet på HK-post. Posten Norge har ingen info om pakken før den ankommer Norge. Det er ingen oppgitt sporing på pakken fra den forlater HK til den ankommer Norge. Jeg vil tro pakkene dine ligger på vent på HK-post - sjekk direktelinkene på DX-kontosiden.

Endret av GLOCK05
Lenke til kommentar

Det er tollfritt opp til 200kr, så hvis man da bestiller en pakke på 180kr. Når kan man da bestille en ny pakke uten å betale toll? Rett etterpå eller må man vente til den pakken man nettop har bestilt kommer til Norge, og så bestille på nytt? :whistle:

Endret av Giple
Lenke til kommentar

Noen som har kjøpt Nintendo wii utstyr derfra ?

tenker på det elektroniske, som motion plus, remote, nunchuck osv.

Har kjøpt nunchuck og remote (Turkis farge) og de fungerer helt fint:) Kjøpte også ratt, men de jeg kjøpte var ikke helt den samme kvaliteten som orginalen da remoten ofte skled litt ut slik at B knappen ikke fungerte. Jeg må da sitte å presse remoten ned mens jeg spiller, noe som egentlig er dumt når du spiller mariokart med venner og konkuranseinstinktet er i hundre :p

Lenke til kommentar

hehe ser den. Helt fint? Var det noen minuser med remoten og nunchucken som gjør at "nytelsen" ved spillet blir ødelagt? Eller var det noen minuser i det heletatt?

 

Jeg har en fake mote og nunchuck. Nunchuck knappene var ikke noe gode, måtte trykke hardt inn før de virket osv. Men Wiimoten var bra nok, den bruker fort opp batteriene, og høytaleren inni er forferdelig. A knappen er litt stivere enn orginalen, men ellers helt brukbar :p

Lenke til kommentar

Sniper.

Men, de fyller jo opp etter hvor i verden containeren skal. Det varierer jo hvor raskt det går å få 1000 bestillinger fra Norge, for eksempel.

pakkene er jo stortsett sendt neste arbeidsdag, toppen 2arbeidsdager om ikke noe mangler på lager.

 

Går vel samlet til en større hub som nederland eller paris, så sekkevis videre til sine land.

Lenke til kommentar

hehe ser den. Helt fint? Var det noen minuser med remoten og nunchucken som gjør at "nytelsen" ved spillet blir ødelagt? Eller var det noen minuser i det heletatt?

 

Jeg har en fake mote og nunchuck. Nunchuck knappene var ikke noe gode, måtte trykke hardt inn før de virket osv. Men Wiimoten var bra nok, den bruker fort opp batteriene, og høytaleren inni er forferdelig. A knappen er litt stivere enn orginalen, men ellers helt brukbar :p

Jaja, knappene skal vi alltids få modifisert, men hva med reaksjonstid og følsomhet ? tenker på når du slår, og vifter med den.|| Btw takk for svar^^ tenker jeg tar sjansen på en remote+nunchuck. Er ikke store summen det er snakk om så. Kommer med tilbakemeldinger når pakken er mottatt og testet. :w00t:

Endret av Giple
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...