Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!


Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

  1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

    • Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

7" Touch Screen TFT LCD Google Android 2.1 Tablet PC w/ WiFi (ARMv6 rev 6/499.71MHz)

sku_47008_1.jpg

 

Specs:

 

Operating System: Google Android OS 2.1

Processor: ARMv6 rev 6(v6l)/499.71MHz

Memory: 256MB DDR2

Capacity: 2GB NAND FLASH, support SDHC TF card up to 16GB (MicroSD)

Battery: Built-in 3200mAh rechargeable battery

Display: 7" high-brightness TFT LCD screen touch display (800*600 pixel resolution) With accelerometer, automatic steering display screen.

 

 

Førsteinntrykket jeg fikk av tableten var at den var veldig robust, siden den er i aluminum. Når det kommer til ytelsen så var jeg veldig overrasket. Den kjører live wallpapers smooth (Nexus Live Wallpaper)og kjører Angry Birds uten hakking!

Skjermen er en trykkfølsomskjerm så var litt uvant for meg som har berøringsskjerm på min HTC Legend, men skjermen er veldig presis.

 

Surfing med broweren går veldig greit laster opp sider nesten like raskt som laptopen min, og raskere enn min Legend.

 

Det eneste negative jeg kommer på med denne er at de fysiske knappene nederst på tableten ikke er belyst, og at lade(230V) og usbkabelen er ganske så dårlig laget. Men dette er ikke noe problem siden disse kablene er likedan som apple sine usb/ladekabler.

 

Så til slutt vil jeg si at dette er en Android Tablet som overrasket meg på mange måter!

 

Så hvis du er ute etter en billig Tablet så vil jeg anbefale denne på det varmeste! ;)

 

Tom

Endret av Rockna
Lenke til kommentar

7" Touch Screen TFT LCD Google Android 2.1 Tablet PC w/ WiFi (ARMv6 rev 6/499.71MHz)

 

 

Specs:

 

Operating System: Google Android OS 2.1

Processor: ARMv6 rev 6(v6l)/499.71MHz

Memory: 256MB DDR2

Capacity: 2GB NAND FLASH, support SDHC TF card up to 16GB (MicroSD)

Battery: Built-in 3200mAh rechargeable battery

Display: 7" high-brightness TFT LCD screen touch display (800*600 pixel resolution) With accelerometer, automatic steering display screen.

 

 

Førsteinntrykket jeg fikk av tableten var at den var veldig robust, siden den er i aluminum. Når det kommer til ytelsen så var jeg veldig overrasket. Den kjører live wallpapers smooth (Nexus Live Wallpaper)og kjører Angry Birds uten hakking!

Skjermen er en trykkfølsomskjerm så var litt uvant for meg som har berøringsskjerm på min HTC Legend, men skjermen er veldig presis.

 

Surfing med broweren går veldig greit laster opp sider nesten like raskt som laptopen min, og raskere enn min Legend.

 

Det eneste negative jeg kommer på med denne er at de fysiske knappene nederst på tableten ikke er belyst, og at lade(230V) og usbkabelen er ganske så dårlig laget. Men dette er ikke noe problem siden disse kablene er likedan som apple sine usb/ladekabler.

 

Så til slutt vil jeg si at dette er en Android Tablet som overrasket meg på mange måter!

 

Så hvis du er ute etter en billig Tablet så vil jeg anbefale denne på det varmeste! ;)

 

Tom

 

hva betalte du med toll og alt=

Lenke til kommentar

Det er ikke toll på den type varer. Der er toll på matvarer, alkohol, tobakk og klær. Ikke på elektronikk.

 

Derimot er det vanlig merverdiavgift (mva) til staten på elektronikk, (som det er på de aller fleste andre varer, inkludert de som er nevnt over).

 

I tillegg kommer et gebyr for tollbehandlingen (arbeidet).

 

158 dollar er ca 908 kroner etter dagens kurs. Så kommer et valutapåslag fra banken på vanligvis 2%. I dette tilfellet blir det ca 18 kroner. Dvs. at du trekkes for ca 926 kr fra kontoen. Når pakken kommer til Norge må du betale 25% moms til staten av beløpet 908 kr. Det blir 227 kr. Så kommer et tollbehandlingsgebyr til det selskapet som utfører tollbehandlingen (momsberegningen og innkrevingen). I dette tilfellet er det nok posten og de tar 218 kr i gebyr for å gjøre jobben. Alternativt kan gjøre jobben selv for 108 kr. Totalt kommer det altså på ca 1261-1371 kr.

Endret av Simen1
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...