Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!


Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

  1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

    • Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tenkte jeg skulle putte PS3-en ved siden av PC-skjermen og PC-en da det i det siste har blitt lite lokal multiplayer på PS3. HDMI til DVI har jeg funnet på DealExtreme, men sliter litt med å finne noe som overføre lyden til høytalerene mine.

 

Funker det å sette http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.5125 og http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.26777 isammen med PS3-kablene og høytalerne? Det er nemlig male audio jack på høytalerne og male-endinger på komponentkabelen som følger med PS3. Er dessverre redd for at for mange viderekoblinger gjennom adaptere kan merkbart forverre kvaliteten. Er dette tilfelle? Er det noen andre som klarer å finne en adapter som er direkte tilpasset mitt behov(RCA-female og audio jack female)? Takk.

Lenke til kommentar

http://www.dagbladet.no/2010/10/26/nyheter/innenriks/laser/sea_king_helikopter/14019996/

 

Hadde jeg satt føring for straff i Norge hadde jeg satt straffen for noe slikt til 100000 i bot og 6 måneders fengsel. Eneste måten å få idioter til å forstå noe som helst.

 

 

Synes heller ikke det var noe særlig da vi var i Tyrkia i sommer hvor alle disse guttungene for rundt å pekte med disse laserne i hytt å pine for å lokke folk til å kjøpe de, så det er nå ikke så rart at ungdommen her til lands tror man kan gjøre det samme uten at det får konsekvenser.

Lenke til kommentar

Jeg tenkte jeg skulle putte PS3-en ved siden av PC-skjermen og PC-en da det i det siste har blitt lite lokal multiplayer på PS3. HDMI til DVI har jeg funnet på DealExtreme, men sliter litt med å finne noe som overføre lyden til høytalerene mine.

 

Funker det å sette http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.5125 og http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.26777 isammen med PS3-kablene og høytalerne? Det er nemlig male audio jack på høytalerne og male-endinger på komponentkabelen som følger med PS3. Er dessverre redd for at for mange viderekoblinger gjennom adaptere kan merkbart forverre kvaliteten. Er dette tilfelle? Er det noen andre som klarer å finne en adapter som er direkte tilpasset mitt behov(RCA-female og audio jack female)? Takk.

 

De greiene der funker, har det selv :)

Lenke til kommentar

Når kan man regne med at man ikke får varene?

 

Nå er det snart over 1 måned siden 6 av mine kina pakker var sendt, per i dag, har jeg ikke mottatt noe, annet en fra amazon.co.uk.

 

Det gjelder både dealextreme og focalprice.

 

Har ikke fått noe brev fra tollen, i de tilfellene jeg har fått sporingsnummer, har pakken forlatt kina for 3 uker siden, og ennå har jeg ikke hørt noe.

 

Hva tror dere har skjedd her? Noen frekke tollere og posten som har tatt pakkene mine?

Eller har pakkene blitt sendt feil, eller blitt borte?

 

Vet at adressen min er riktig, men problemer er at jeg mistenker jeg har blitt svartelistet i posten/tollerne siden det er snart min 40 dealextreme pakke, som er under 200 kr per pakke, så da begynner jeg å lure på om jeg har brukt opp tollkvoten min?

 

Senere blir det nok prøve å smugle inn alkohol og tobakk, hvis tollerne er så frekke og tar pakkene mine uten å si noe. Da drar jeg heller til kina, så vet jeg at ting ikke blir borte.

 

Tror jeg venter å bestille mere, før jeg får varene mine, det kan ta sin tid, hvis tollerne har tatt varene?

 

Er man sikker på at hvis man får sporingsnummer, blir det sendt som rekomandert brev eller pakke, som man må hente selv på posten?

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

Ja, ingen ting er på vei til norge, posten.no fant ingen ting på sporingsnummeret jeg prøvde.

 

Finnes det andre steder jeg kan sjekke? Siden pakkene har forlatt hongkong.

 

Har du sjekket på siden for Hong Kong post og fått beskjed der om at det har forlatt landet eller har du bare sjekket at det har forlatt Dealextreme?

Jeg var ute for at post ble liggende utrolig lenge hos Hong Kong post før det "fikk plass" ombord.

Endret av GLOCK05
Lenke til kommentar

DX betaler fastpris så får de den ledige kapasiteten på de daglige flyene honk kong post har ut av landet, deretter prioriterer DX etter hvor mye du handler der.

De vil jo holde de som handler mye fornøyde så de fortsetter bestille.

 

Husk at de bruker LD-3 kontainere for fly (4,3m3) ikke den typen kontainer vi bruker her til lands på båt/trailer.

De ser sære ut men forståelig egentlig, de skal jo stå i et fly så da skal den følge skroget.

afc3_01.jpg

Tar ikke så veldig lang tid fylle.

Endret av cruzader
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er vel tiende gangen jeg ser forklaringen på den containerern og fraktmåten her i tråden men det er jo fint vi lærer opp våre nykommere :p Vil man ha forsendelsen ut av HK raskt er vel expressforsendelse noe man bør vurdere. Men som nordmenn flest vil man ikke betale for noe og forventer gull av gråstein og ballehår.

 

En skikkelig kinashopper handler masse små ordre på en gang og glemmer alt innen 1-2 dager. Noen uker, eller måneder, senere kommer de ramlende ned i postkassa som en overraskelse. Det lengste jeg har ventet på noe fra DX fra det blei SENDT fra DX er 3 måneder. Da lå det vel å godgjorde seg på flyplassen i HK i 1 måneds tid og så tullet tollen noe forferdelig. Men det kom til slutt og kineserne fikk råd til kylling i nudlene den dagen også!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...