Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!


Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

  1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

    • Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lurer fortsatt på om dx har en slik intern 9-pins usb-kort?

post-5165-1283697696,0666_thumb.jpg

 

Slike? Har ikke sett dem hos DX, men jeg er litt usikker på hva slags søkeord som gir best treff. eBay har sikkert.

 

 

 

oh.. glemte i sist posten å si at Buyincoins har starta med å ta bilder av pakkene rett før de sender de :O Noen har peiling på hvorfor?

 

Jeg vil tippe at det er en slags måte å motbevise klager på manglende varer. De gangene jeg har mottatt sendinger med manglende varer fra DX (og eBay-selgere), har jeg blitt bedt om å ta bilder av alt jeg har mottatt. Ganske enkelt å svindle avsender, altså; for dem som vil gjøre seg til kjeltringer for sånt.

Lenke til kommentar

cooldrives_2072_2518904.jpg

 

Noen som har peiling på om hvor en kan finne noe slikt? Sjekka på Buyincoins, men de er vist utsolgt :(

 

Trenger en del av derre.

 

Jeg kjøpte slike på Digitalimpuls i Oslo. De hadde de liggende, men tror ikkje de var i sortemanget på nettet. Er visst ikkje alt de får lagt ut på nettet :p Men ring eller send mail, så finner du nok ut av det :)

Lenke til kommentar

215 kr. Da risikerer du å måtte betale mva og fortollingsavgift slik at totalprisen nærmer seg 400 kr. Det er ikke garantert at du får disse avgiftene men det er en risiko.

 

Jeg har aldri hørt om Kingmax så det høres ut som tvilsom kvalitet.

 

Jeg ville kikket på mymemory.co.uk og funnet et trygt merke på selve minnekortet. Class 2 er også ganske tregt så du kan jo se om du finner noe raskere i samme slengen.

 

Adapteren kan du godt kjøpe fra DX.

Lenke til kommentar

Aner ikke hva jeg skal se etter i lommelykt-jungelen.

 

Trenger en lykt jeg kan bruke på fjellturer, til feilsøking av motor i mørket, og generelt ha i sikringsskap.

 

Trenger da: 1 solid lykt med godt lys, batterier og lader til batteri.

 

Noen som kan hjelpe en stakkar?

Se på sku nummer 32876 , kjøpte en sånn er veldig fornøyd med den: liten og kompakt og den bruker vanlig 9 volt batteri

Endret av rema100
Lenke til kommentar

Takk for tipset. Da blir det Fiio S3 :)

 

Fikk også lyst på Fiio N3 hvis de er mulig å finne til under 200 kr. (DX har de ikke i det hele tatt). De sorte N3 ser jo knallstilige ut.

 

Gi tilbakemelding på hvordan disse er når du får testet de da, kunne tenkt meg no sånt på badet slik at jeg har musikk i dusjen :D

Lenke til kommentar

Nå lurer jeg på hva som skjer med DX. La inn en ordre den 26. august, og den står fortsatt på "Waiting for supplier" og alt i ordren står som "Pending"... Aldri sett at det har tatt så lang tid før det har skjedd noe.

Du er ikke alene, jeg betilte noen ligthere den 9.5.10 den ene ble pakka i dag den andre ble sent i dag, og alt ble ikke sendt . Det sto på waitng for supplier i 1 måned. Kontakt dem , det gjore jeg , og når har de gjort noe ivertfall.

Lenke til kommentar

For ørtende gang... Dealextreme har ikke "stock".

Det som står der er bare for "your reference only".

Dette er på bunnen av hver side på DX:

 

Note: Stock and Availability shown on this site is for your reference only. While we strive to provide the most accurate and timely stock and availability information, availability information may become out of date and may change between the time you added an item to cart and the time your order is received.

 

2-4 days betyr at de er lett tilgjengelige i markedet og 4-7 days betyr at de er litt vanskeligere å få fatt i.

Lenke til kommentar

For ørtende gang... Dealextreme har ikke "stock".

Det som står der er bare for "your reference only".

Dette er på bunnen av hver side på DX:

 

Note: Stock and Availability shown on this site is for your reference only. While we strive to provide the most accurate and timely stock and availability information, availability information may become out of date and may change between the time you added an item to cart and the time your order is received.

 

2-4 days betyr at de er lett tilgjengelige i markedet og 4-7 days betyr at de er litt vanskeligere å få fatt i.

Okery sorry da

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...