ilpostino Skrevet 20. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2008 (endret) Denne tråden er en aftermath-tråd for fotball-treffet i Oslo 21 juni. her er de bildene som foreløbig er lastet opp: mrbjoern allyse numero unos allyse numeros dos smurfen sine bilder Endret 23. juni 2008 av ilpostino Lenke til kommentar
Myst Skrevet 21. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2008 Da er jeg også klar med sekken. Neste stopp: Ekeberg og slaget mellom fotballamatørene Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 21. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2008 Team rød vant med team hvit på en flott ikke-sisteplass. De som var 2 cool for fotballen gikk tidlig til grilling og fotballgjengen er enroute dit. Selv bailer jeg til grilling hos en kompis hvor det er sofa og terrasse. Lenke til kommentar
allyse Skrevet 21. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2008 Var på vei til parken med guttaboys, men kom på jeg faktisk har jobb å gjøre her, pluss jeg enda er på los angeles-tidssone Skal pushe opp noen bilder så fort jeg får muligheten. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 21. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2008 Hvilken park? Venter enda på svar fra ilpostino om hvor ferden går etter spillingen i og med at jeg ikke var og spilte. Har ikke tatt mer enn en god time nå uten svar Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 21. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2008 Jeg tror ilpostino gikk tom for batteri på telefonen. Det var opp på Sankthanshaugen ferden skulle gå. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 21. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2008 Takk til en super dag folkens! Måtte slepe meg hjem etter siste kampen, nå kommer jeg til å få det topp noen dager. Rødt lag var helt klar det beste. Vi (blått lag) holdt ut så lenge vi kunne. Virker som jeg har fått meg ny nick nå: Spissen Lenke til kommentar
allyse Skrevet 21. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2008 (endret) Bilder fra HW-fotball 1. Jeg har større bilder hvis noen skulle finne på 2. Joda, jeg har en del hundre bilder til, men det er ikke så lett å finne bra bilder når folk løper rassen av seg 3. Nei, jeg gidder ikke å fikse fargene på disse bildene. Endret 21. juni 2008 av allyse Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 21. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. juni 2008 nesten alle bildene jeg er på der går jeg på tryne jo .... Lenke til kommentar
allyse Skrevet 21. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2008 nesten alle bildene jeg er på der går jeg på tryne jo .... Det var jo ren underholdning! Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 21. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. juni 2008 noen måtte jo står for underholdningen også Lenke til kommentar
K.. Skrevet 21. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2008 Så jo djævelsk koselig ut det der. Dere var jo heldige med været og alt. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 21. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2008 Spilte dere på samme bane som vi spilte på da vi arrangerte det første treffet? Lenke til kommentar
allyse Skrevet 21. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2008 Spilte dere på samme bane som vi spilte på da vi arrangerte det første treffet? Nei. De forumhorene måtte gjemme seg så mye jeg ikke fant dem. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 21. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2008 Jeg rekker ikke å bli solbrent så kjapt jeg. Som jeg sa i den andre tråden; Jeg tar dere på fysikken. Dere så jeg pusha ned ilpostino. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 21. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2008 Fikk ikke blitt med denne gangen. Men håper at dere hadde det trivelig! Folk er fortsatt ute? Lenke til kommentar
Myst Skrevet 21. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2008 Får komme neste gang vettu Tipper de fleste har vendt hjem. Kule bilder, b-real har jo det fantastiske ansiktsuttrykket bak meg, skikkelig evil med skumle planer Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 21. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2008 Hvorfor ser ikke-spillerne så deprimerte ut. Alle henger jo med huet og kjeder seg :|| Lenke til kommentar
mushi Skrevet 21. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2008 Dårlige bilder av oss "emoene". Synes vi hadde det kjempegøy og tulla mye jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå