Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...


iPhone 3GS  

830 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

    • Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

    • Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En prosess som burde ha tatt 4-7min tar fort 30-45min.

Dette kommer jo helt ann på pcen din. Hos meg tar det 30 sekunder å konvertere en episode av south park. Og en film tar rundt 5 minutter.

 

Kompisen min lurte på hvilket program du hadde til din konvertering? Han har prøvd 6-7 apps til konvertering, og det kjappeste han har konvertert en 90min film er ca 20min. Takker for svar=)

 

Om du er hos en kompis da, og du er interessert i å legge innepå en film som han har på pcen sin, Hva gjør du/dere da?

Lenke til kommentar

Hei

Ønsker meg et headsett med fjernkontoll til iphonen min.

slik at man kan pause/stoppe og spole frem og tilbake i sanger, samt justere lyden uten å ta opp selve iPhonen av vesken/lommen. (maken til det nokia lager til sine telefoner)

Noen som vet om dette finnes og hvor man kan få kjøpt det ?

blir veeeeldig takknemlig for svar. :-)

i disse vintertider er det greit å slippe å ta det opp av lommen :-)

Lenke til kommentar

Det går bare hvis du har en iPhone 3GS. Og den skal du få med telefonen (gjør alt det du nevner men man kan ikke spole frem og tilbake i selve sangene, bare ta neste sang og forrige sang på). Hvis du har iPhone 2G eller 3G, går det dessverre ikke! (å skifte volum - de andre modellene får med en liten fjernkontroll som kan spille/pause, og skifte sang (neste og forrige))

Endret av tc47
Lenke til kommentar
Det går bare hvis du har en iPhone 3GS. Og den skal du få med telefonen (gjør alt det du nevner men man kan ikke spole frem og tilbake i selve sangene, bare ta neste sang og forrige sang på). Hvis du har iPhone 2G eller 3G, går det dessverre ikke! (å skifte volum - de andre modellene får med en liten fjernkontroll som kan spille/pause, og skifte sang (neste og forrige))

 

 

Har Iphone 3G altså ikke den siste 3gs. Så da finnes det ingen muligheter så langt ?

Lenke til kommentar
Elkjøp har et sett in-ear headsett med mikrofon og god lydkvalitet for pengene til 300 kr. iFrogz ettellerannet er navnet.

 

Vil du ha strålende hvitt design og god lydkvalitet er også Apple In-Ear et alternativ, men er nok noen lapper dyrere.

300 kroner for det der er helt unødvendig. På DX får du 3 Sennheiser CX300 for 200. Og ja, de er ekte. Trenger du bevis så får du si ifra på PM. Men i mellomtiden bør disse handles inn:

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.24913

 

Disse Sennheiser CX300, er de gode å ha i ørene? Jeg får så forbanna vondt inni ørene av sånne typer øretelefoner som fulgte med 3GS. Tar liksom 20-30 minutt så har man nesten gnagsår i ørene.

Lenke til kommentar
Hei

Ønsker meg et headsett med fjernkontoll til iphonen min.

slik at man kan pause/stoppe og spole frem og tilbake i sanger, samt justere lyden uten å ta opp selve iPhonen av vesken/lommen. (maken til det nokia lager til sine telefoner)

Noen som vet om dette finnes og hvor man kan få kjøpt det ?

blir veeeeldig takknemlig for svar. :-)

i disse vintertider er det greit å slippe å ta det opp av lommen :-)

 

Griffin har en adapter som lar deg bruke hva som helst av hodetelefoner med Iphone og fortsatt ha mikrofon/knapper. Bruker den selv i kombinasjon med Sony MDR-XB700; nydelig kombinasjon :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...