Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...


iPhone 3GS  

830 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

    • Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

    • Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Den så fantastisk deilig ut! Er den av hardt eller mykt materiale? Står stille for meg hva Polymer kan bety ...

Polymer betyr egentlig lange molekyler, men den "populære" bruken er for divese typer plastik. :)

 

Forresten, fant en liten bug med Spotify, TomTom og Backgrounder i dag. Hvis jeg går inn i spotify, spiller av en sang, men pauser den, og går ut igjen (altså med backgrounder), og går inn i TomTom sitt navigasjonsprogram, så starter Spotify å spille når jeg begynner å følge en rute, vet ikke hvorfor, men skjedde tre av tre ganger når jeg testet! :p

Lenke til kommentar
PL610: Den følelsen har jeg faktisk ikke hatt siden før jeg fikk meg 1 gen iPhone :p

 

He he Jeg har trykket litt rundt på andre merker, men kjenner frustrasjonen begynner å boble opp ganske fort.

 

Såfremt Apple ikke plutselig tar av i en tullete retning ser det ut til at jeg fortsetter med iPhone i overskuelig fremtid :)

Lenke til kommentar

Har et lite problem nå. Har installert BiteSms for en stund tilbake, og nå kan jeg ikke bruke programmet lenger (fordi prøveperdioden er over), og vil gjerne avinstallere det. Men når jeg 'holder inne' ikonet så er det ikke noe kryss over ikonet (noe det er på mange andre apps jeg har lasted ned), så hvordan får jeg avinstallert det?

 

Veldig irriterende med at BiteSms åpnes automatisk når jeg skal lese nye sms jeg får, så jeg må lukke det og finne frem standardapp for å lese sms.

 

EDIT: Fant det ut selv. Kan jo uninstalle i Cydia. :roll:

Endret av Rippo
Lenke til kommentar
Har et lite problem nå. Har installert BiteSms for en stund tilbake, og nå kan jeg ikke bruke programmet lenger (fordi prøveperdioden er over), og vil gjerne avinstallere det. Men når jeg 'holder inne' ikonet så er det ikke noe kryss over ikonet (noe det er på mange andre apps jeg har lasted ned), så hvordan får jeg avinstallert det?

 

Veldig irriterende med at BiteSms åpnes automatisk når jeg skal lese nye sms jeg får, så jeg må lukke det og finne frem standardapp for å lese sms.

 

EDIT: Fant det ut selv. Kan jo uninstalle i Cydia. :roll:

 

Er kun programmer fra AppStore som kan slettes av å holde inne ikonet. Men om du legger til et program som heter: "cydelete" fra Cydia så vil det komme et rødt kryss på de programmene du har lagt inn fra Cydia og (Sånn at du kan uninstalle rett fra Springboard uten å måtte starte Cydia) :)

Lenke til kommentar

Trodde jeg hadde problemer med mitt nye bluetooth headsett nokia bh903. Jeg har brukt dette i 2 år men klarte å ødelegge det selv.

Dette er et must for meg da tlefoner som jeg har ofte ikke har radio(headsettet har innebygd radio)

Kjøpte en Iphone 3gs 32(selvsagt hvit) og koplet opp mot mitt da nye headsett, headsettet låste seg og det resulterte i at jeg leverte det til rep

I går fikk jeg et helt nytt, koplet det opp mot Iphonen,3 tastetrykk og headsettet låste seg igjen

Når det låser seg må mann tømme det for strøm før mann kan prøve på nytt, koplet ut Bluetooth på Iphonen og åpnet headsettet. ALT FUNKET helt til jeg skrudde Bluetooth på Iphonen på igjen.....

Poenget er derved.....iphonen kollapser hele Bluetooth headsettet. Dette er latterlig, jeg har brukt et titalls telefoner oppimot dette headsettet og det er først gang noen telefon har gjort dette.

Regner med det er Apple som gni seg i hendene over sånne situajoner

Telefonen legges selvsagt ut for salg

Lenke til kommentar

Batteri!!!

 

Hadde problemer med batterikapasiteten når jeg oppdaterte iPhone OSet til 3.0, Apple gjorde heldigvis noe med dette og slapp 3.0.1, dessverre var den utgivelsen full av bugs som hang telefonen og de slapp 3.0.2, den er nå lastet ned og installert, men nå begynner batteriet å tulle igjen. Nå må jeg lade hver kveld som når jeg hadde 3.0, i 3.0.1, varte det flere dager. Flere som har opplevd dette med den seneste programvaren?

Endret av Robert
Korreksjon.
Lenke til kommentar
Batteri!!!

 

Hadde problemer med batterikapasiteten når jeg oppdaterte iPhone OSet til 3.0, Apple gjorde heldigvis noe med dette og slapp 3.0.1, dessverre var den utgivelsen full av bugs som hang telefonen og de slapp 3.0.2, den er nå lastet ned og installert, men nå begynner batteriet å tulle igjen. Nå må jeg lade hver kveld som når jeg hadde 3.0, i 3.0.1, varte det flere dager. Flere som har opplevd dette med den seneste programvaren?

 

Kjører 3.1.2 her og her er batterikapasiteten veldig bra. Har du prøvd å oppdatere til 3.1.2?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...