Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...


iPhone 3GS  

830 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

    • Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

    • Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja. Den legger også til alternativ i Windows Explorer, slik at du kan høyreklikke på en hvilken som helst videofil, og velge "Convert to iPhone", så konverterer den automatisk, og legger den på anvist sted. Så er det bare å dra filen inn i iTunes og synkronisere.

 

EDIT: Det fungerer også uten Nvidia-kort, men programmet er mye raskere med Nvidia-kort enn uten. Uten er det som de fleste andre konverteringsprogrammer.

Endret av Zeke
Lenke til kommentar
Ja. Den legger også til alternativ i Windows Explorer, slik at du kan høyreklikke på en hvilken som helst videofil, og velge "Convert to iPhone", så konverterer den automatisk, og legger den på anvist sted. Så er det bare å dra filen inn i iTunes og synkronisere.

 

EDIT: Det fungerer også uten Nvidia-kort, men programmet er mye raskere med Nvidia-kort enn uten. Uten er det som de fleste andre konverteringsprogrammer.

Noen her som kan linke meg til hvor jeg kan JB 3.1.2? har 3.0.1 nå

Lenke til kommentar

Ser ikke helt hvorfor det ikke skulle ha gått, men skjønner jo at de vil gi så mange fordeler til 3GS som mulig, eller? Det var kanskje tilfellet kanskje i begynnelsen av salget men etterhvert syntes jeg de burde gi også 3G og 1G iPhonebrukere de funksjonene som er mulige å få til softwaremessig.

 

Edit: Leifern.

Endret av Analogue
Lenke til kommentar

Har et problm med min 3GS og det gjelder spotify.

om jeg ringer en eller annen og legger på så stater spotify og spille..samme i dag til morran når vekkerklokka peip så trykte jeg slumre..Da bynte jammen meg spotify og spille da og...

Noe som har samme problem?

Hadde i dag til morran 3.0.1 og nå har jeg 3.1.2 og samme probleet

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...