Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...


iPhone 3GS  

830 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

    • Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

    • Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har lyst til å kjøpe iPhone 32 GB White 3GS hos telekiosken.no, men der finner jeg ikke ab. SuperPluss.

http://nettbutikk.telekiosken.no/ProductSu...p;varekat=mobil

 

Men den svarte 32gb har de..

http://nettbutikk.telekiosken.no/ProductSu...p;varekat=mobil

 

Noen som vet hvorfor det er slik?

Fordi de forskjellige mobilene som kommer inn leveres med et bestemt abbonement. Når jeg kjøpte min på spaceworld måtte han finne den rette telefonen fordi noen var netcom, andre telenor, noen var iTalk Small, andre var iTalk Large.

Lenke til kommentar
Har lyst til å kjøpe iPhone 32 GB White 3GS hos telekiosken.no, men der finner jeg ikke ab. SuperPluss.

http://nettbutikk.telekiosken.no/ProductSu...p;varekat=mobil

 

Men den svarte 32gb har de..

http://nettbutikk.telekiosken.no/ProductSu...p;varekat=mobil

 

Noen som vet hvorfor det er slik?

Fordi de forskjellige mobilene som kommer inn leveres med et bestemt abbonement. Når jeg kjøpte min på spaceworld måtte han finne den rette telefonen fordi noen var netcom, andre telenor, noen var iTalk Small, andre var iTalk Large.

Så hvis jeg venter så kan det hende at 32gb White kommer inn hos telekiosken med SuperPluss?

Jeg ser de har 16gb White med SuperPluss, men de 800kr man betale mer for å dobble kapasiteten er vel verdt det??

Lenke til kommentar
Har lyst til å kjøpe iPhone 32 GB White 3GS hos telekiosken.no, men der finner jeg ikke ab. SuperPluss.

http://nettbutikk.telekiosken.no/ProductSu...p;varekat=mobil

 

Men den svarte 32gb har de..

http://nettbutikk.telekiosken.no/ProductSu...p;varekat=mobil

 

Noen som vet hvorfor det er slik?

Fordi de forskjellige mobilene som kommer inn leveres med et bestemt abbonement. Når jeg kjøpte min på spaceworld måtte han finne den rette telefonen fordi noen var netcom, andre telenor, noen var iTalk Small, andre var iTalk Large.

Så hvis jeg venter så kan det hende at 32gb White kommer inn hos telekiosken med SuperPluss?

Jeg ser de har 16gb White med SuperPluss, men de 800kr man betale mer for å dobble kapasiteten er vel verdt det??

Ja absolutt er det verdt det.

 

Jeg hadde muligheten til 16 gb ganske tidlig, men nei! Jeg SKULLE ha 32 gb.

 

Hvorfor folk bryr seg om baksiden skjønner jeg derimot ikke.

Endret av LanSi
Lenke til kommentar
Har et problm med min 3GS og det gjelder spotify.

om jeg ringer en eller annen og legger på så stater spotify og spille..samme i dag til morran når vekkerklokka peip så trykte jeg slumre..Da bynte jammen meg spotify og spille da og...

Noe som har samme problem?

Hadde i dag til morran 3.0.1 og nå har jeg 3.1.2 og samme probleet

Har fortsatt dette problemet...uuuutrolig irriterende at spotify begynner og spille når jeg legger på en samtale eller når jeg slumrer vekkerklokka..

har lakt inn ny versjon på tlf samt reinstalert spotify 3 ganger!!

 

Hjelp noen??

Lenke til kommentar

Har ikke hatt spotify starte og jeg har 3.1.2 ikke jb; men jeg har hatt andre apps som har ringe stopp og resume starte etter jeg har gjort noe annet på mobilen, men det hjalp å starte appen forå så avslutte den rett etter

på, tenker det kanskje hjelper, men dette er bare en liten spekulasjon.

Lenke til kommentar
Har ikke hatt spotify starte og jeg har 3.1.2 ikke jb; men jeg har hatt andre apps som har ringe stopp og resume starte etter jeg har gjort noe annet på mobilen, men det hjalp å starte appen forå så avslutte den rett etter

på, tenker det kanskje hjelper, men dette er bare en liten spekulasjon.

Tydligvis flere med dette problemet http://getsatisfaction.com/spotify/topics/...spotify_to_play

 

Håper det kommer en update til dette.

Bruker jo backgrounder for og kunne høre på spotify mens jeg feks surfer osv..

Lenke til kommentar

Hei godtfolk

 

Da ble visst jeg også en lykkelig eier av en 3GS 16 GB.

Lastet ned noen apps fra Appstore i går, lekte litt, og tenkte jeg skulle prøve ut blackra1n nå.

Får det bare ikke til å virke.

Fulgte denne:

 

 

Shut down Itunes.

 

Unplug Iphone

 

Open Make it rain as administrator (dont click make it rain yet)

 

Turn off Iphone

 

Plug in Iphone

 

Click make it rain

 

Press and hold power, and immediately press and hold home

 

when the apple shows up wait for 3 seconds and release power (continue to hold home)

 

When pic of guy with phones around head shows up, release home and sit back and wait (apx 5 mins) untill done.

 

You will then have blackrain icon to install cydia rock or icy.

 

Når telefonen skal restarte, vil den ikke skrus på igjen.

Da må jeg gjenopprette med iTunes.

 

Noen som vet hva jeg gjør feil?

Lenke til kommentar

Hei

 

Jeg har et lite problem med min gamle iPhone 2G som jeg har solgt til en kollega for noen dager siden. Skjermen hans bare flimrer, uansett hva vi gjør. Det skjedde plutselig mens vi var på jobb, og tenker begge to at det kan være en dårlig kontakt inni telefonen. Grunnen til at jeg tror det er pga. jeg fikk gjenopprettet den uten problemer, og jeg kan slukke skjermen med Power-knappen, i tillegg til at når jeg tar av tastelåsen med slideren (jeg vet sånn ca. hvor på skjermen denne befinner seg), så kan jeg se at flimringen endrer seg, som om den mottar andre, men fortsatt mangelfulle signaler. Under er en video av flimringen (fantastisk enkelt å laste opp på YouTube med min nåværende 3GS må jeg si!)

 

Se filmen hos Youtube

Lenke til kommentar

Typisk min flaks! Som dere husker så bestilte jeg Incipio Feather forrige uke. Den har ikke kommet enda, selv om det blir sendt fra England med fly. Jeg fant ut nå at Royal Mail streiker. Jeg sitter faktisk og ler nå! Det skal alltid være et eller annet som skjer når jeg skal utføre den minste ting, hehe.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

 

Hei godtfolk

 

Da ble visst jeg også en lykkelig eier av en 3GS 16 GB.

Lastet ned noen apps fra Appstore i går, lekte litt, og tenkte jeg skulle prøve ut blackra1n nå.

Får det bare ikke til å virke.

Fulgte denne:

 

 

Shut down Itunes.

 

Unplug Iphone

 

Open Make it rain as administrator (dont click make it rain yet)

 

Turn off Iphone

 

Plug in Iphone

 

Click make it rain

 

Press and hold power, and immediately press and hold home

 

when the apple shows up wait for 3 seconds and release power (continue to hold home)

 

When pic of guy with phones around head shows up, release home and sit back and wait (apx 5 mins) untill done.

 

You will then have blackrain icon to install cydia rock or icy.

 

Når telefonen skal restarte, vil den ikke skrus på igjen.

Da må jeg gjenopprette med iTunes.

 

Noen som vet hva jeg gjør feil?

 

 

Det eneste jeg gjorde var dette:

 

- Koble iPhonen til PCen.

- Laste ned Blackra1n

- Åpne Blackra1n

- Make it Rain

 

Ferdig.

 

Jeg skrudde ikke telefonen av eller noe som helst.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...