Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...


iPhone 3GS  

830 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

    • Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

    • Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er noe av fordelene:

Er det nokon fleire STORE fordeler de ser med å JB iphonen enn backgrounds (spotify :D ) og winterboard? :)

 

- Endre systemfonten blant annet (FontSwap)

- Installere nye tastatur

- Quick Reply. Altså noe som tillater deg å svare på en SMS direkte fra uansett app.

- Filbehandling (iFile)

- SBSettings.

- Sending av filer over bluetooth (iBluetooth)

- Backgrounder (kjør apps i bakgrunnen)

- Lage mapper direkte på Springboardet (Categories)

- Respons (vibrering) når man trykker på tastaturet. (HapticPRO)

- Tasklist - Sjekk programmer som kjører. Bytt mellom dem, eller avslutt dem (Kirikae)

- Bytte Boot-logo (Eplet når du slår iPhonen på) (LogoMe)

- TV-ut. Koble iPhonen til TVen. Springboardet vil da vises på TVen.

- Laste ned filer direkte fra Safari til iPhonen.

- Laste ned YouTube-videoer direkte fra YouTube-appen (YourTube)

- Samtaleteller (Call Counter)

- Blokkere enkelte numre fra å kunne ringe deg (iBlacklist)

- Rist for å svare en samtale, og flip telefonen for å legge på (mCoolPhone)

- Laste ned torrenter direkte til iPhonen (Torrentula)

 

 

Det var vel omtrent det jeg kom på nå. Det finnes så og si ALT til jailbreakede iPhones. Har du noen spørsmål, så bare spør :)

Lenke til kommentar
Trodde jeg hadde problemer med mitt nye bluetooth headsett nokia bh903. Jeg har brukt dette i 2 år men klarte å ødelegge det selv.

Dette er et must for meg da tlefoner som jeg har ofte ikke har radio(headsettet har innebygd radio)

Kjøpte en Iphone 3gs 32(selvsagt hvit) og koplet opp mot mitt da nye headsett, headsettet låste seg og det resulterte i at jeg leverte det til rep

I går fikk jeg et helt nytt, koplet det opp mot Iphonen,3 tastetrykk og headsettet låste seg igjen

Når det låser seg må mann tømme det for strøm før mann kan prøve på nytt, koplet ut Bluetooth på Iphonen og åpnet headsettet. ALT FUNKET helt til jeg skrudde Bluetooth på Iphonen på igjen.....

Poenget er derved.....iphonen kollapser hele Bluetooth headsettet. Dette er latterlig, jeg har brukt et titalls telefoner oppimot dette headsettet og det er først gang noen telefon har gjort dette.

Regner med det er Apple som gni seg i hendene over sånne situajoner

Telefonen legges selvsagt ut for salg

 

>Det var merkelige greier? Jeg har selv en ca 2 år gammel BH602 fra nokia, og den fungerer helt glimrende med iPhonen? Har du jailbreaket?

Lenke til kommentar

er gpsen på iphonen så dårlig at den bommer med flere km? jeg er på gpsen og den skal vise hvor jeg er. jeg bor like ved Oslo-fjorden og gpsen viser at jeg er på andresiden av fjorden. hva er problemet med den? går det ann å fikse den eller kan det være at jeg er like ved vannet hvor det er dårlig signal og da blir det feil?

(jeg har aldri hat så stort problem med den, men nå i det siste så sier den at jeg er et helt annet sted)

Lenke til kommentar
er gpsen på iphonen så dårlig at den bommer med flere km? jeg er på gpsen og den skal vise hvor jeg er. jeg bor like ved Oslo-fjorden og gpsen viser at jeg er på andresiden av fjorden. hva er problemet med den? går det ann å fikse den eller kan det være at jeg er like ved vannet hvor det er dårlig signal og da blir det feil?

(jeg har aldri hat så stort problem med den, men nå i det siste så sier den at jeg er et helt annet sted)

Mobilen vil i alle programmer som benytter seg av lokalisering gi en kjapp ca. plassering på hvor du er, basert på mobilmastene. Her skal den også vise en sirkel for å vise hvor stor usikkerheten kan være.

 

Etter litt tid, vanligvis under 10 sek, vil den så gjøre usikkerhetssirkelen langt mindre da den har funnet deg via GPS også. Er du et sted der du ikke får GPS-dekning vil du da ikke får like nøyaktig resultat.

Lenke til kommentar
Trodde jeg hadde problemer med mitt nye bluetooth headsett nokia bh903. Jeg har brukt dette i 2 år men klarte å ødelegge det selv.

Dette er et must for meg da tlefoner som jeg har ofte ikke har radio(headsettet har innebygd radio)

Kjøpte en Iphone 3gs 32(selvsagt hvit) og koplet opp mot mitt da nye headsett, headsettet låste seg og det resulterte i at jeg leverte det til rep

I går fikk jeg et helt nytt, koplet det opp mot Iphonen,3 tastetrykk og headsettet låste seg igjen

Når det låser seg må mann tømme det for strøm før mann kan prøve på nytt, koplet ut Bluetooth på Iphonen og åpnet headsettet. ALT FUNKET helt til jeg skrudde Bluetooth på Iphonen på igjen.....

Poenget er derved.....iphonen kollapser hele Bluetooth headsettet. Dette er latterlig, jeg har brukt et titalls telefoner oppimot dette headsettet og det er først gang noen telefon har gjort dette.

Regner med det er Apple som gni seg i hendene over sånne situajoner

Telefonen legges selvsagt ut for salg

 

>Det var merkelige greier? Jeg har selv en ca 2 år gammel BH602 fra nokia, og den fungerer helt glimrende med iPhonen? Har du jailbreaket?

Hva vil det si¨å jailbrake? Å hvorfor har jeg ikke måttet gjøre det på de 10-15 telefonene jeg har hatt sammen med dette headsette tidligere?

Det fungerer forøvrig sammen med handsfreesettet i bilen

Lenke til kommentar

Heisann :)

 

Jeg driver å leter på App Store etter et notat program som kan:

- sortere notater i mapper og kan skape undermapper

- kunne sette passord på alle mapper (ikke på en gang nei)

- kunne plassere bilder i notatene (slik som i NoteMaster)

- kunne ta back-up evnt. kopiere til internett

 

Har sjekket forskjellige program som Awesome Note, Evernote, NoteMaster, Notebooks og flere, men selv om de alle har deler av det jeg ønsker er det ingen som har alle de fire punktene.

 

På forhånd takk for hjelpen :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...