Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...


iPhone 3GS  

830 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

    • Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

    • Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529


Anbefalte innlegg

noen andre som ikke får oppgradert iphone med win7? får ikke lagt inn de siste versjonene, laster ned updaten og alt men får ikke installert den på iphone

 

Alt funka her på min Win 7 64-bits. Kanskje dumt spørsmål. Har du oppdatert til iTunes 9?

 

Evt. prøv å kjør det i kompatibiltetsmodus Windows Vista eller Windows XP, se om det hjelper.

Eller du kan jo prøve å koble iPhonen til en annen USB port og prøve å innstallere der.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvis du går på spaceworld og sier du vil kjøpe telefon og bryte abbonemanget med en gang har de ikke lov til å selge deg telefon!

Snodig. Har blitt sertifisert som iPhone-selger to ganger, og har aldri hørt noe om dette. Men teleforretninger og operatørene trenger hverandre, så å bidra til å si opp abonnementet rett etter kjøp skjønner jeg at forretninger avstår fra.

Lenke til kommentar

Ståa er slik nå at jeg har mistet en del programmer, og prøver jeg å laste de ned i iTunes på PC'en eller AppStore på mobilen vil de ha betalt, selv om jeg bruker samme konto som alltid. Alle kvitteringene er lagret i iTunes.

 

Må jeg sende mail til Apple for å kunne laste ned disse gratis igjen, eller er det en annen enklere fremgangsmåte?

Lenke til kommentar
Hvis du går på spaceworld og sier du vil kjøpe telefon og bryte abbonemanget med en gang har de ikke lov til å selge deg telefon!

Snodig. Har blitt sertifisert som iPhone-selger to ganger, og har aldri hørt noe om dette. Men teleforretninger og operatørene trenger hverandre, så å bidra til å si opp abonnementet rett etter kjøp skjønner jeg at forretninger avstår fra.

Det var iallefall det sjefen på Trondheim Torg Spaceworld sa.

Lenke til kommentar

Det hadde jo bare vært utrolig irriterende! Tenk deg at du er på MSN på PCen. MSN på iPhonen er også tilkoblet. Så når du da mottar meldinger på PCen (Der du sitter) så vil de samme meldingene pinge inn på iPhonen. Neitakk.

 

Jeg er ingen stor bruker av MSN på iPhonen selv, men det er kjekt å ha når jeg ikke har en PC i nærheten.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
Hvis du går på spaceworld og sier du vil kjøpe telefon og bryte abbonemanget med en gang har de ikke lov til å selge deg telefon!

Snodig. Har blitt sertifisert som iPhone-selger to ganger, og har aldri hørt noe om dette. Men teleforretninger og operatørene trenger hverandre, så å bidra til å si opp abonnementet rett etter kjøp skjønner jeg at forretninger avstår fra.

Det var iallefall det sjefen på Trondheim Torg Spaceworld sa.

 

 

Spørsmålet er vel om de har lov til IKKE å selge deg mobilen. Det er ikke kriminelt å bryte abonnementet, fullstendig lovlig prosess fra operatøren sin side, så da tviler jeg sterkt på at de kan nekte.

Lenke til kommentar
Heisann! Kjøpte meg en iPhone 3Gs 16gb idag, men jeg har et problem jeg ikke finner ut av, når noen ringer meg kommer det bare opp ukjent nummer og ikke navnet deres. Jeg har flyttet over nummrene på telefonen. Noen her som har samme problem?

 

Hei !

 

Har hatt samme problem. Det fungerte for meg etter at jeg la inn +47 foran telefonnummeret til alle kontaktene mine i kontaktlisten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...