Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...


iPhone 3GS  

830 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

    • Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

    • Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det virkelig ingen tråd på dette forumet om anbefalte programmer og spill til iPhone? Har lett litt rundt om kring men finner ingenting :hmm:

 

Fikk min i dag og er veldig fornøyd sålangt :)

 

 

Jeg også savner dette! Det er veldig nyttig å se hva andre anbefaler og hva slag erfaringer en har med ulike programmer og spill.

Lenke til kommentar

kan ikke noen lage et nyt emne som handler om det?

 

første tråd kan se noe lingnene dette?

 

GRATIS

 

Spill

1) navn info om spillet anmeldelse

2) navn info om spillet anmeldelse

osv

Programmer

1) navn info om programmet anmeldelse

2) navn info om programmet anmeldelse

osv

 

KOSTER

 

Spill

 

osv

 

det hadde vært veldig bra:D

Lenke til kommentar

Ringte kunderservice til telekiosken i dag og fikk vite av en mann på nettbutikken til Telenor at telefonen min ikke hadde blitt sendt. Han sa noe om at de hadde fått bare 300 telefoner og over 2000 bestillinger på forhåndsbestillingen så det er vel Apple sin feil alt dette styret. De skulle ha sendt mange flere telefoner til Norge.

 

Men så fikk jeg også en melding av Netcom om at de fikk inn et nytt parti tirsdag om en uke. Så da er det bare å krysse fingrene for at Telenor også får inn et parti da.

Lenke til kommentar
jeg har hørt at men kan bruke telefonen som modem, men at det bare er for telenor. er det riktig og er det flere fordeler ved å ha telenor? og er det noen fordeler med netcom?

Du kan fint bruke telefonen som modem med både netcom og chess. Enten bruke netcoms innstillinger eller finne innstillinger andre steder på nett.

Lenke til kommentar
Neppe, ved mindre du klarer å bryte tilbake den skakke saken (går ut fra det er det som er feil)

Ja, det er én av feilene. Det har også falt av en grå plastikkdings helt ytterst på ene siden dessverre, som liksom skal holde iPoden/iPhonen noen lunde fast i docken. OG det har falt av en liten aluminiumsting. Så det er det som er feilen - at jeg ikke får satt en iPod/iPhone ned i docken uten å presse hard (og dermed kanskje ødelegge noe mer).

Lenke til kommentar
jeg har hørt at men kan bruke telefonen som modem, men at det bare er for telenor. er det riktig og er det flere fordeler ved å ha telenor? og er det noen fordeler med netcom?

Oppdaterte tlf på iTunes istad, fikk operatør-oppdatering og vips så hadde jeg internettdeling/tethering

 

 

jeg har hørt at men kan bruke telefonen som modem, men at det bare er for telenor. er det riktig og er det flere fordeler ved å ha telenor? og er det noen fordeler med netcom?

Oppdaterte tlf på iTunes istad, fikk operatør-oppdatering og vips så hadde jeg internettdeling/tethering

Har Netcom
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...