Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...


iPhone 3GS  

830 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

    • Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

    • Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som har vært i Oslo og hentet seg en 3GS nå da?
Ikke jeg, men jeg vurderer å hente en i morra - i tønsberg.

 

chess har lagt ut telefonen for salg!!!

Få igjen .. jeg har bestillt :)

 

12stk 16GB

14stk 32GB

lykke til alle dere andre!

Hva skal du med så mange? :p

Uhm.. selge for blodpris på Finn? :p Endret av WheelMan
Lenke til kommentar
Noen fra Asker/Bærum/Oslo her?

 

Tror dere det kommer mange 3GS'er (32GB især) til Elkjøp på Sandvika Storsenter, og tror dere de forsvinner fort?

Har snakket med to relativt store Elkjøp-butikker på Vestlandet, og ingen av dem hadde hørt noe som helst om iPhone. Så det er tydelig at det er et fåtall som får inn godsakene.

Lenke til kommentar
hm, jeg sitter å tenker på hvilken vei jeg skal ta for å komme først inn til spaceworld i morgen, det kjøpesenteret jeg ska lpå har så jevlig mange innganger:S har til og med glemt hvilken etasje jeg skal i:S

 

Husk at dørene til kjøpesenteret vanligvis åpner en stund før butikkdørene åpner. Du kan jo komme en stund før butikkdørene åpnes og finne frem til butikken?

Lenke til kommentar

Da har jeg fått meg en 3GS til fordel for Nokia 5800, og jeg må si meg veldig fornøyd. Respons som man kun er vant med fra "normale" pc'er, utrolig utvalg av applikasjoner (skjedde med Ovi egentlig?) og flott design.

 

Må nok innrømme at Apple har gjort en veldig god jobb!

Lenke til kommentar
De har gjort en god jobb, men telefonen er langt ifra revolusjonerende.

 

:)

 

Nei, men som en nevnte over her; den gir den opplevelsen jeg forventet meg av Nokia 5800. Må også si at jeg er imponert over hvor godt den driver mine Sony MDR-XB700 - jeg måtte bruke en forsterker med 5800'en for å få skikkelig trykk ;)

Lenke til kommentar

Som musikkspiller og videofremviser er dette den absolutt beste telefonen man kan oppdrive per nå, skjermen er knall og lyden likeså. Dessverre er ikke "operativsystemet" av den beste sorten og man binder seg som kjent til Apple for resten av livet.

 

Jeg har en 16GB 3G selv, så jeg bare gå å legge meg, da jeg har vært med på dette selv også.

 

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...