Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...


iPhone 3GS  

830 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

    • Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

    • Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529


Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Venter på min nye iphone nå, og surrer litt rundt på nettet etter ekstrautstyr!

 

Beskyttelses film er anbefalt? Er det denne som er anbefalt?

https://www.zagg.com/invisibleshield/apple-...ins-shields.php

 

Jeg anbefaler Best Skins Ever framfor Zagg. Mye billigere og de sender i posten i brev. Jeg bestilte tre ulike skins for under 200 kroner inkl frakt. Tok en snau uke før jeg fikk dem. Har brukt Zagg før, men er mer fornøyd med Best Skins Ever. Samme materialet, men er enklere å legge på.

 

Kjøpte det etter å ha lest mange gode anbefalinger på forumet til Macrumours.com. Les tråden her: http://forums.macrumors.com/showthread.php?t=731734

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Elendig at Netcom dette. Har sittet i 1.5 time og forsøkt å få bestilt telefon på netshopen.Ringte så og fikk beskjed om at de var utsolgt.Latterlig.Neste ladning iPhones er vel rundt den 15. som noen skrev over her.Får se om det heller blir Telenor på meg da.

 

Veldig enig, dog tror jeg mesteparten av skylden ligger i at Apple har levert alt for få enheter til Norge. Såpass få at det i praksis har vært en papirlansering, mesteparten har nok gått til demobruk og ansatte som har kuppet seg en før den er ute i butikkhyllen.

 

Skulle gjerne valgt Telenor, da jeg er veldig fornøyd med dem fra før, men så vidt jeg vet er det kun Netcom (med iConnect) som har et abb. med fri bruk av data til en halvålreit pris. Har ambisjoner om å (via tethering) ha nett-tilgang omtrent uansett hvor jeg befinner meg, og da vil jeg helst slippe å tenke på hva det koster.. Hadde vært veldig fint om noen kan korrigere meg her og vise meg et Telenor-abb som gir fri databruk til ok pris. :)

 

EDIT: Der funket webshoppen til netcom igjen, 25 stk 32GB igjen på lager. La inn en bestilling, så får vi se om de utsetter leveringsdato til 15/8 eller ikke...

Endret av jorgis
Lenke til kommentar
Da var iPhone 32GB Svart i hus! Var nede på Spaceworld klokken 0900 i dag morges og fikk den for 3498,- med SuperPluss.

 

Forøvrig så ringte jeg akkurat Telenor og de har nå låst opp telefonen gratis mot at jeg betaler månedsbeløpet for SuperPluss, så det stemte det med at de låste den opp gratis så lenge man betaler for abonnementet.

 

Kan andre bekrefte dette? Gjør det samme dersom det er mulig. Sto jo en artikkel på dinside i dag om at dette ikke var mulig.

 

Sitter i alle fall med en iPhone 3GS med OneCall-SIM-kort i nå og ringer rundt. :)

Lenke til kommentar

Bestilte en sort 16gb iphone på chess sine nettsider i natt. I morges da jeg stod opp så jeg at de hadde blitt utsolgt i løpet av natten. Noen som vet hvordan jeg kan finne ut om jeg får min telefon levert nå straks, eller må vente til etter 15.aug? Var ikke utsolgt da jeg bestilte...

Lenke til kommentar

Hvorfor de kjører en "papirlansering" som du kaller det? Det må da vell være den enkleste markedsføringstrikset i historien? Hvor mange tror du ikke blir ekstra gira når de hører samt leser om at så og si alle butikker / nettsteder er utsolgte allerede første dagen? Da lyser det jo MÅ HA i øynene til lettlurte nordmenn landet rundt.

 

Jeg er overbevist om at dette er 100% med overlegg fra Apple.

Veldig enkelt, veldig genialt.

Lenke til kommentar
Bestilte en sort 16gb iphone på chess sine nettsider i natt. I morges da jeg stod opp så jeg at de hadde blitt utsolgt i løpet av natten. Noen som vet hvordan jeg kan finne ut om jeg får min telefon levert nå straks, eller må vente til etter 15.aug? Var ikke utsolgt da jeg bestilte...

 

Fått ordrebekreftelse fra chess, da ?

Eller er det vel mest effektivt å ringe og høre :roll:

Lenke til kommentar
Hvorfor de kjører en "papirlansering" som du kaller det? Det må da vell være den enkleste markedsføringstrikset i historien? Hvor mange tror du ikke blir ekstra gira når de hører samt leser om at så og si alle butikker / nettsteder er utsolgte allerede første dagen? Da lyser det jo MÅ HA i øynene til lettlurte nordmenn landet rundt.

 

Jeg er overbevist om at dette er 100% med overlegg fra Apple.

Veldig enkelt, veldig genialt.

 

Helt enig. Rett over midnatt åpnet Chess sin nettbutikk med 3GS, og jeg er ganske sikker på at de ikke hadde mer enn 20 modeller av hver (hvit/svart, 16/32). Det er ikke mye...:p

Lenke til kommentar

expert kingenberg (oslo) hadde totalt fått inn over 600 stk totalt. og er du rask så er det kanskje noen igjen. var kort kø når jeg var der i stad. både telenor og netcom. men du var utsolgt for 32gb netcom. de andre hadde de inne fortsatt, tross i nattåpent i natt.

Endret av mfaeste
Lenke til kommentar

Ringte Chess nå. De sa dersom jeg bestillte i natt når det ikke sto utsolgt, skulle det være i orden :-)

 

Men, man vet jo aldri...? Hun sa også at telefonen ikke var opratørlåst (32gb svart sto som ikke oppratørlåst på chess sine sider).. men at hun ikke visste hvorfor :-S Magefølelsen sier fortsatt trykkleif..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...