Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...


iPhone 3GS  

830 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

    • Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

    • Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heisann!

 

Venter på min nye iphone nå, og surrer litt rundt på nettet etter ekstrautstyr!

 

Beskyttelses film er anbefalt? Er det denne som er anbefalt?

https://www.zagg.com/invisibleshield/apple-...ins-shields.php

 

Hvordan er det med fuktigheten du sprayer mobilene med? Dette kan jo ikke være helt bra om det kommer ned i mobilen?

Hvordan er holdbarheten?

 

Trenger også docking til nattborskuffen (med mulighet for lading via 230v) + en docking stasjon til jobben (USB)... Hvor kan jeg få kjøpt dette til en billig penge?

 

Noe annet jeg trenger?

 

Har dere et headset dere vil anbefale til denne? Liker best propper, som de gamle til Sony Ericsson...

Lenke til kommentar

Det er jo litt utrolig hvordan Netcom er tomme etter at nettbutikken har vært et vrak. Har sittet her siden kl. 9 og ikke kommet igjennom til webshoppen før nå, men kom ikke spesielt langt før feilmeldingene dukket opp igjen.

 

Må ha vært mange som har ringt inn og bestilt da? Ringte selv også, men var tydeligvis for sen.

Endret av tokakv
Lenke til kommentar

Da var iPhone 32GB Svart i hus! Var nede på Spaceworld klokken 0900 i dag morges og fikk den for 3498,- med SuperPluss.

 

Forøvrig så ringte jeg akkurat Telenor og de har nå låst opp telefonen gratis mot at jeg betaler månedsbeløpet for SuperPluss, så det stemte det med at de låste den opp gratis så lenge man betaler for abonnementet.

Endret av Kasp
Lenke til kommentar
Da var iPhone 32GB Svart i hus! Var nede på Spaceworld klokken 0900 i dag morges og fikk den for 3498,- med SuperPluss.

 

Forøvrig så ringte jeg akkurat Telenor og de har nå låst opp telefonen gratis mot at jeg betaler månedsbeløpet for SuperPluss, så det stemte det med at de låste den opp gratis så lenge man betaler for abonnementet.

 

Kan andre bekrefte dette? Gjør det samme dersom det er mulig. Sto jo en artikkel på dinside i dag om at dette ikke var mulig.

Lenke til kommentar

Møtte opp på Telehuset på Alnabru i dag tidlig, var nummer fem i køen selv om jeg bare kom 10 minutter før åpningstid. De fire som var foran meg i køen hadde alle en tidligere generasjons iPhone fra før - jeg var den eneste som ikke hadde det (har faktisk aldri tatt i en før). :)

 

Etter det jeg kunne se i skapet bak disken hadde de sju eller åtte av hver farge som skulle selges i butikken uten forhåndsbestilling. Usikker på fordelingen av 16 og 32GB.

 

Jeg forlot i hvert fall butikken med en sort 16GB, som var den jeg ville ha. :)

Lenke til kommentar
ringte netcom kundeservice og fikk bestilt en 16gb 3GS, måtte avbryte ab jeg hadde.

 

noen som vet hvor lang tid d vil ta å få den i posten? ( trondheim )

 

Når jeg ringte netcom for fem minutter siden sa de at de ikke kunne legge inn bestilling for meg, da tydeligvis deres interne systemer er koblet mot webshoppen på en eller annen måte... :(

 

Urteit av Apple å bare kjøre en "papirlansering", mens den reelle lanseringen ikke er før 15. august. Hvorfor ikke bare si 15. august?

Lenke til kommentar
Da var iPhone 32GB Svart i hus! Var nede på Spaceworld klokken 0900 i dag morges og fikk den for 3498,- med SuperPluss.

 

Forøvrig så ringte jeg akkurat Telenor og de har nå låst opp telefonen gratis mot at jeg betaler månedsbeløpet for SuperPluss, så det stemte det med at de låste den opp gratis så lenge man betaler for abonnementet.

 

Kan andre bekrefte dette? Gjør det samme dersom det er mulig. Sto jo en artikkel på dinside i dag om at dette ikke var mulig.

 

Din Side tar feil, hos Telenor funker det.

Lenke til kommentar

Elendig at Netcom dette. Har sittet i 1.5 time og forsøkt å få bestilt telefon på netshopen.Ringte så og fikk beskjed om at de var utsolgt.Latterlig.Neste ladning iPhones er vel rundt den 15. som noen skrev over her.Får se om det heller blir Telenor på meg da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...