Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...


iPhone 3GS  

830 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

    • Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

    • Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529


Anbefalte innlegg

Og et spørsmål til. Hvis jeg har iTalk small på min telefon nå, og den går ut nå, kan jeg velge å bryte den samtidig som jeg bestiller ny telefon, ved å overføre nummer?

 

Jepp. Det sa de i alle fall på SpaceWorld. Jeg har også iTalk Small abn. som gikk ut for par dager siden. Imorgen så sier jeg opp abn. først og bestiller 3GS med samme abn. samtidig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hvis man tegner nytt abb. med telenor ved kjøp i butikk, får man da sim-kortet utlevert der og da?

 

Ja, korrekt. Dog må du hjem en tur, koble iphonen til dataen, så starte itunes før den i det hele tatt starter.

Endret av AxTyZoR
Lenke til kommentar
Og et spørsmål til. Hvis jeg har iTalk small på min telefon nå, og den går ut nå, kan jeg velge å bryte den samtidig som jeg bestiller ny telefon, ved å overføre nummer?

 

Jepp. Det sa de i alle fall på SpaceWorld. Jeg har også iTalk Small abn. som gikk ut for par dager siden. Imorgen så sier jeg opp abn. først og bestiller 3GS med samme abn. samtidig.

 

 

Hvorfor ikke bare videreføre ?

Lenke til kommentar
Og et spørsmål til. Hvis jeg har iTalk small på min telefon nå, og den går ut nå, kan jeg velge å bryte den samtidig som jeg bestiller ny telefon, ved å overføre nummer?

 

Jepp. Det sa de i alle fall på SpaceWorld. Jeg har også iTalk Small abn. som gikk ut for par dager siden. Imorgen så sier jeg opp abn. først og bestiller 3GS med samme abn. samtidig.

 

 

Hvorfor ikke bare videreføre ?

 

Visste ikke at det gikk. Blir det da samme pris på telefonen?

Lenke til kommentar
Er det neon her inne som faktisk har kjøpt iphone hos telenor og fått utlevert operatørlåskoden fordi man har et abonnement med avtaletid i 12 mnd., eller er dette kun spekulasjoner så langt?

 

Det er jo ikke spekulasjoner så lenge Telenor opplyser skriftlig om det på sine nettsider. I en eventuell konflikt med Telenor på dette området ville Telenor tape.

 

For øvrig har jeg hørt at dobbel binding til en leverandør ikke er lov, men kan ikke gå god for akkurat det. Har noen konkret dokumentasjon som kan bekrefte eller avkrefte dette?

Ringte Telenor i går og spurte om jeg kunne ha SuperPluss OG FriHet. Fikk beskjed om at det gikk fint sålenge man hadde to nr, altså ett abb per nr.

Lenke til kommentar
Og et spørsmål til. Hvis jeg har iTalk small på min telefon nå, og den går ut nå, kan jeg velge å bryte den samtidig som jeg bestiller ny telefon, ved å overføre nummer?

 

Jepp. Det sa de i alle fall på SpaceWorld. Jeg har også iTalk Small abn. som gikk ut for par dager siden. Imorgen så sier jeg opp abn. først og bestiller 3GS med samme abn. samtidig.

 

 

Hvorfor ikke bare videreføre ?

 

Visste ikke at det gikk. Blir det da samme pris på telefonen?

 

Pleier i hvert fall ofte å være like billig, eller billigere (kommer an på om du ellers ville ha betalt for etablering)

Endret av 2B'1
Lenke til kommentar
Er det noen som vet om Telenor sendte ut telefonene slik at de som har foråndsbestilt har den i morgen? eller kommer de til og sende de ut i morgen?

Har snakket med forskjellige kundekonsulenter, og alle sier det samme: INGEN iPhoner er sendt ut fra Telenor, og det vil heller ikke skje før i morgen fredag 1. juli. Dessverre.

Lenke til kommentar
Er det noen som vet om Telenor sendte ut telefonene slik at de som har foråndsbestilt har den i morgen? eller kommer de til og sende de ut i morgen?

Har snakket med forskjellige kundekonsulenter, og alle sier det samme: INGEN iPhoner er sendt ut fra Telenor, og det vil heller ikke skje før i morgen fredag 1. juli. Dessverre.

 

1. juli? skrivefeil? 31. juli kanksje :p

 

(Sorry for flisespikking, men det er greit at ingen begynner å lure ;) )

Endret av 2B'1
Lenke til kommentar
er det noen sjanse for å kunne kjøpe iphonen i en butikk på mandag eller tror dere de er borte da og vet noen om når det kommer nye?

 

Telenor får ivertfall ikke sitt parti før om 3 ukers tid, og så vidt jeg vet så distrubuerer de til forhandlere av sitt parti gjennom Telefast.

Lenke til kommentar
Er det neon her inne som faktisk har kjøpt iphone hos telenor og fått utlevert operatørlåskoden fordi man har et abonnement med avtaletid i 12 mnd., eller er dette kun spekulasjoner så langt?

 

Det er jo ikke spekulasjoner så lenge Telenor opplyser skriftlig om det på sine nettsider. I en eventuell konflikt med Telenor på dette området ville Telenor tape.

 

For øvrig har jeg hørt at dobbel binding til en leverandør ikke er lov, men kan ikke gå god for akkurat det. Har noen konkret dokumentasjon som kan bekrefte eller avkrefte dette?

Ringte Telenor i går og spurte om jeg kunne ha SuperPluss OG FriHet. Fikk beskjed om at det gikk fint sålenge man hadde to nr, altså ett abb per nr.

 

Det er selvfølgelig ikke problem å ha 2 abonnement hos Telenor, det er jo en og samme operatør. Du kan bruke hvilket som helst Telenor sim kort.

Lenke til kommentar
:ohmy:

 

Inne på telekiosken sin nettbutikk står det under samtlige av Iphone 3GS:

 

Pga stor etterspørsel kan vi ikke garantere levering før i løpet av uke 33

 

Gjelder dette for de som har bestilt tidligere? For eksempel den 27?

 

:ohmy:

Det kommer an på når du bestilte. Var du en av de første får du nok mail imorgen om at din iphone er sendt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...