Gå til innhold

Prison Break Ses. 4 for amerikansk sendeskjema (!SPOILERS!) - Bruk spoilertags for fremtidige episoder ihht USA-skjema


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

God episode, selv om jeg kanskje følte det ble brukt litt for mye tid på greia med kortet i safen, og litt skuffa over at vi ikke fikk noen konfrontasjon med Mahone og Wyatt. Men det kommer nok etterhvert, han er i det minste på sporet av ham :D

Og ja, det var skikkelig Prison Break sesong 1/Olsenbanden-stil over scena med safen hvor de handlet om sekunder for å få lagt den tilbake før safen ble åpnet. ^^

Lenke til kommentar
Fantastisk, spol til 41:15 i dagens ep. ( S04E05 ) når Gretchen stikker vakten med en spiker. Da kommer samme skrik som kommer når du klikker på et academy i Starcraft.

Haha! Genialt :!: Synes kanskje at denne lyden virket en smule lenger enn den i Starcraft. Men det kan jo ha noe med å gjøre at jeg er lynrask med musa så jeg aldri rekker å høre hele :D

Lenke til kommentar
Syns Prison Break har tapt seg stort i sesong 4 med "card holder of the day" greiene sine. Eneste grunnen til å se på nå er Mahone og T-Bag i mine øyne desverre.

 

Veldig enig i dette. Synes det fantastiske konseptet fra førstesesongen er blitt kraftig skadeskutt... Lurer på hvor det skal ende!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

det selve Prison Break konseptet var bare i første sesong og litt i sesong 3.

 

derfor mener jeg PB burde ha sluttet etter 3 Sesonger.

1. ut a fengsel 2. stikke av 3. høvleover "The Company"

 

hadde vært en bra formel for PB

 

men det aller beste ville ha vært bare 2 sesonger, ut også stikke av.

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...