Gå til innhold

Prison Break Ses. 4 for amerikansk sendeskjema (!SPOILERS!) - Bruk spoilertags for fremtidige episoder ihht USA-skjema


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789
neppe, de skal melke PB langt, i min mening burde den ha sluttet for lenge siden.

Lenge siden? Sånn ca etter sesong 1?

 

nah 2 ihvertfall 3, men da hadde hele greia vært anderledes.

Lenke til kommentar
snakket om første uken. da er jeg SIKKER at jeg lastet ned første (note: bare første) litt før kl. 3 faktisk. vet ikke hvordan, men er sikker :)

 

 

da husker du veldig feil, for episode 1 kom ikke på nette før 03.11 :p

 

hehe stol på meg, jeg bruker ikke torrent for å laste ned. www.megashares.com. også har jeg en link card for 6 måneder for kampanjepris på 3 måneder. og det er å søke prison break "s04e01" for eksempel så dukker alt opp også er det å bruke download manager som flashget også får du makshastigheten, ikke noe fildeling. laster ned 350mb på sånn 10-15 min :) og er alltid ute litt tidligere enn piratebay osv, men viktigste er at den laster ned så raskt :)

Lenke til kommentar
snakket om første uken. da er jeg SIKKER at jeg lastet ned første (note: bare første) litt før kl. 3 faktisk. vet ikke hvordan, men er sikker :)

da husker du veldig feil, for episode 1 kom ikke på nette før 03.11 :p

Prison Break S04E01 HDTV

2008-09-02 01:07:53

 

Fant en E04 nå. Den ble lasta opp halv 5.

Prison Break S04E04 HDTV

2008-09-16 02:08:06

 

EDIT: Norsk tid

Endret av WheelMan
Lenke til kommentar

Har ikke vært her inne i det siste, men svaret på Mojo Pins spørsmål er som noen nevner på - man skulle ikke helt få med seg hva som ble sagt i den samtalen mellom the cardholders, og man fikk ikke med seg noe nytt eller essensielt. De sier også det på engelskspråklige nettfora.

 

Da har jeg akkurat sett episode 4 på nettet - og den var vanvittig bra. En flott innledning med Sara og Michael, masse action og smarte og uventede trekk fra både venner og fiender. Masse som skjedde - reunion med T-Bag, informanten til Self ble knertet - agenten nærmer seg. Med en ekte PB-cliffhanger på slutten.

 

Ja, kanskje vi skal si det var god gammel klasse på denne?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...