Gå til innhold

Prison Break Ses. 4 for amerikansk sendeskjema (!SPOILERS!) - Bruk spoilertags for fremtidige episoder ihht USA-skjema


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har ikke vært her inne i det siste, men svaret på Mojo Pins spørsmål er som noen nevner på - man skulle ikke helt få med seg hva som ble sagt i den samtalen mellom the cardholders, og man fikk ikke med seg noe nytt eller essensielt. De sier også det på engelskspråklige nettfora.

 

Da har jeg akkurat sett episode 4 på nettet - og den var vanvittig bra. En flott innledning med Sara og Michael, masse action og smarte og uventede trekk fra både venner og fiender. Masse som skjedde - reunion med T-Bag, informanten til Self ble knertet - agenten nærmer seg. Med en ekte PB-cliffhanger på slutten.

 

Ja, kanskje vi skal si det var god gammel klasse på denne?

 

Helt enig med deg. Nå begynner serien å ta seg opp igjen. Bare et par punkter jeg merket: sekreteren hos Gate kunne likegodt ha slengt puppene ut, for en så dyp utringning skal man lete lenge etter. Den scenen minte meg om Breastwhisperer(Ghostwhisperer med Jennifer Love Hewitt der hun er kjent for dype kløfter). Takket være siste scenen kan jeg ikke vente til neste episode. Håper det kommer noe i veien for morderen og Sara ikke blir drept på ordentlig denne gang. Hadde vært en stor katastrofe for resten av serien.

 

En ting til, hvis de bruker en episode på hvert kort, er det ikke mange episoder igjen før alle kortene er samlet og gjengen kan begynne virkelig å slå tilbake mot Company. Gjenstår å se.

Lenke til kommentar
Synes ikke episoden var så fantastisk. Var ikke så veldig mye spennende som skjedde. Forresten, det er han kalde morderen av en svarthudet afrikaner Mahone leter etter? Håper Mahone banker hudfargen av ham.

Når Mahone og han møtes ansikt til ansikt, så burde denne afrikaneren være armert med en fulladet AK47 om han skal ha et sjangs i helvette å vinne. Mahone kommer til å rive huet av stakkaren. Linc, Mahone og Sucre er gruppas "muscle", men det er Mahone som kunne tatt knekken på alle i en kamp, tom. Linc måtte se seg slått på det feltet. Her snakker vi naturligvis 1vs1 fistfight.

Lenke til kommentar
Synes ikke episoden var så fantastisk. Var ikke så veldig mye spennende som skjedde. Forresten, det er han kalde morderen av en svarthudet afrikaner Mahone leter etter? Håper Mahone banker hudfargen av ham.

 

Svært så tolerante vi var i dag da...

Morsomt at det eneste du og Erasus legger merke til med han agenten er det faktum at han er mørkhudet.

 

''Han negern''

Drittlei av å høre sånt... :thumbdown:

Endret av Alompi
Lenke til kommentar
Synes ikke episoden var så fantastisk. Var ikke så veldig mye spennende som skjedde. Forresten, det er han kalde morderen av en svarthudet afrikaner Mahone leter etter? Håper Mahone banker hudfargen av ham.

 

Svært så tolerante vi var i dag da...

Morsomt at det eneste du og Erasus legger merke til med han agenten er det faktum at han er mørkhudet.

 

''Han negern''

Drittlei av å høre sånt... :thumbdown:

Ork starte en rasist-diskusjon nå, denne tråden omhandler PB, skal du starte i gang noe annet, GTFO vennligst. Av og til sier vi neger, av og til afrikaner. Jeg har flere negerkompiser om det hjelper deg. Om det plager deg så mye at jeg skriver neger, så kan du vær så god og grine meg en elv.

Lenke til kommentar
Mja... Vet ikke helt. Linc er ganske badass. Men Mahone pwner leiemorderen til Company, det er klart :)

Jeg tenker i retning av kampferdigheter, begge to er ganske buffe, Linc har nok litt større muskler enn Mahone, men Mahone har ferdighetene inne, bare ta en titt på Sesong 3 f.eks, der viser Mahone hva han virkelig kan.

Lenke til kommentar

Men herregud. Unnskyld meg for at jeg ikke har fått med meg navnet hans. Jeg nevner hudfargen hans fordi det gjør det klart hvem jeg snakker om. Jeg kunne godt sagt "han med det lyse håret" hvis jeg skulle snakket om en hvit person. Trenger ikke hyle opp om rasisme bare fordi jeg prøver å gjøre det klart hvilken person jeg mener.

 

Mja... Vet ikke helt. Linc er ganske badass. Men Mahone pwner leiemorderen til Company, det er klart :)

Jeg tenker i retning av kampferdigheter, begge to er ganske buffe, Linc har nok litt større muskler enn Mahone, men Mahone har ferdighetene inne, bare ta en titt på Sesong 3 f.eks, der viser Mahone hva han virkelig kan.

Du tenker på kneskål-trikset han lærte Michael? Genialt :D

Lenke til kommentar
Hahah, evig bra. Men ja naturligvis, han skal blant annet knerte han kjempestore mannen i tettsittende dress som tok knekken på sønnen hans, utelot det, tenkte å ta en edit men pytt. :)

Svært så tolerante vi var i dag da?

Morsomt at det eneste du legger merke til er det faktum at han er overvektig og at dressen derfor ser litt liten ut.

 

"kjempestor mann"

Drittlei av å høre sånt... :thumbdown:

 

Anyways, Jeg liker også at Mahone har skjerpa seg. Han har sikkert mye å bidra med i jakten på Scylla ;)

Lenke til kommentar
Hahah, evig bra. Men ja naturligvis, han skal blant annet knerte han kjempestore mannen i tettsittende dress som tok knekken på sønnen hans, utelot det, tenkte å ta en edit men pytt. :)

Svært så tolerante vi var i dag da?

Morsomt at det eneste du legger merke til er det faktum at han er overvektig og at dressen derfor ser litt liten ut.

 

"kjempestor mann"

Drittlei av å høre sånt... :thumbdown:

 

Anyways, Jeg liker også at Mahone har skjerpa seg. Han har sikkert mye å bidra med i jakten på Scylla ;)

Altså, ikke start kjukkas-diskusjon nå, da får du heller vennligst GTFO. Jeg har flere kamerater som er altfor store eller greit, big boned da, som i tillegg går stadig vekk i tettsittende dress som ikke passer for fem flat øre. Om du er ikke fornøyd så får du heller grine meg en elv.

Lenke til kommentar
Men uansett, kan ikke skjønne at du ikke likte episoden så mye Drugis, den var jo underholdende fra minute one to minute 42!

Underholdende, ja. Men ulidelig spennende var den ikke. Denslags pleier uansett å bedre seg utover i sesongen :)

 

Og Erasus, jeg var ikke klar over at du hadde feite venner. Beklager, da trekker jeg tilbake alle mine påstander om at du snakker negativt om tettsittende dresser.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...