Gå til innhold

Prison Break Ses. 4 for amerikansk sendeskjema (!SPOILERS!) - Bruk spoilertags for fremtidige episoder ihht USA-skjema


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sesong 4 har startet veldig friskt, veldig høy intensitet i de to første episodene - kanskje alt for høy og mye klipping. Har bygget seg opp etter hvert og holdt seg på det nivået, med en knallgod episode 5. Ser frem til neste episode.

 

Holder det seg sånn ut mot slutten av sesongen, skal det ikke klages. Bør være stopp for historiens og Scofields skyld etter denne sesongen.

Endret av Onyx
Lenke til kommentar

Jeg lurer på hva som kan eventuelt hende om de dreper av Lincoln i midten av sesongen f.eks, om gjort riktig kan det jo gi en enorm twist og muligens få seertallene til å skytte opp i været. Kan hende det motsatte skjer også. Jeg ønsker at noen av hovedkarakterene skal stryke med for godt snart, vil se en enorm twist.

Lenke til kommentar

Å drepe Linc hadde ikke blitt godt mottatt av meg hvertfall. Har han klart seg så langt, får han jammen holde helt i mål. Gjennom de to første sesongene har han vært hovedpoenget med hele serien, da ville det vært teit å økse ham nå når han ikke er "viktig" lenger.

Michael og Lincoln er de to jeg ser på som de som MÅ overleve til serien er slutt. I tillegg til Sucre. Men jeg er enig i at noen store karakterer bør stryke med. Men det tror jeg også kommer til å skje. Jeg har en følelse av at Bellick kommer til å forsvinne snart. Sara kommer ikke til å dø, de har ikke tatt henne tilbake i serien for å drepe henne en gang til, så hun ser jeg på som trygg. Men om vi forutsetter at dette er siste sesong, så regner jeg også nesten med at T-Bag omsider må bøte med livet innen serien er slutt.

Lenke til kommentar
Det blir happy end muligens ja, skulle ikke overraske mange her om Michael og Sarah faktisk seiler ut på en båt ut på havet på slutten av serien. :sleep:

 

Har sett for meg lignende scenario. Michael er hovedpersonen i hele konseptet, og vil dermed aldri bli drept. Sarah har jo vært regnet som død gjennom nesten hele sesong 3, og det ville jo bare blitt latterlig om de skulle la henne stryke med på nytt!

 

Godt mulig at Michael og Sarah seiler ut i horisonten, med Sucre og Bellick på slep xD

Lenke til kommentar
Ingen som har fulgt med her? Har ikke peiling på hva det er, men Michaels neseblødninger kan tyde på kreft. Har allerede mistanken om at han møter slutten mot de siste episodene.

 

At historien om Michael Scofield ender i at han blir kreftsyk og dør? Klarer ikke helt å kjøpe den. Tror heller på at neseblødningen er et symbol på ulykke eller hevngjerrighet. Klarer ikke trekke en konkret konklusjon her, men hadde blitt ganske skuffa om en spenningsserie som Prison Break ender i at hovedpersonen dør av kreft... :hmm:

Lenke til kommentar

Et kjapt google-søk gjør biffen!

 

it's called Low Latent Inhibition and was ep 9 (tweener)..
t's like... a person who has a high IQ and suffers a trauma or something... i don't know... he became a genius and developed the necessity to help others.
Michael's doctor said it to Sara but I don't remember what it's called.
It is a disease and the doctor said that if someone without a high iq (or sumthing) suffers from it then it will drive them crazy. But schofield is intelligent and can use it to his advantage.

 

Og han har hatt det siden han var 13, og forrige episode tydet på at han ikke har hatt noe behandling mot det - så kreft er det nok ikke.

Lenke til kommentar

Jeg har en følelse at vi har nok en Whistler i serien nå, altså en som samarbeider for en annen side enn det vi får inntrykk av.

 

Linc, Sara og Michael er ute av bildet når det kommer til det.

 

Bellick og Sucre ser jeg som en mulighet, men ville vært veldig siste sjanse for å bruke karakterne til noe fornuftig.

 

T-Bag og Gretchen er hva de er, nesten garantert. Kanskje ikke Gretchen da.

 

Så da gjenstår Mahone og Self. Mahone vil jo ta ned The Company, og vi har på en måte sett det bytte side-greiene for mange ganger når det kommer til karaktern. Vi vet også at Rolad(datageniet) bare er gjesteskuespiller, så Self kan lett ta han av dage når han fått tak i Scylla(siden det er vel han som får tak i det først via pcen?). Hvis Self da går bak ryggen på Michael, Linc og Co. Hvilken side er han på da? En ny side i de som jobber mot The Company? Den delen Mr. Zing er fra?

Lenke til kommentar

Wheelman.. Akkurat nå er du så langt ute på jordet at jeg personlig skal kjøpe en traktor til deg.

 

En person med lav latent hemning blør ikke neseblod. Det er en psykisk diagnose, ikke en gang en psykisk "disorder" eller lidelse. Jeg studerer ikke psykologi, men akkurat dette vet jeg personlig en del om. Depresjon, bipolar lidelse, schizofrenia og andre lidelser har ofte vært forvekslet med det, men det er ingen lidelse. En miljøbetinget tilstand, om ordvalget er riktig.

 

Blødningen må i så fall være grunnet noe annet. Enhver kan blø neseblod ved stress - eksempelvis. Men ja, også jeg føler det ligger noe mer bak her..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...