Gå til innhold

Prison Break Ses. 4 for amerikansk sendeskjema (!SPOILERS!) - Bruk spoilertags for fremtidige episoder ihht USA-skjema


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Konge bra episode! Gleder meg villt til å se hva Gretchen gjør videre med T-bag, og om hun vil samarbeide med Scofield & Co for å ta the company. Kan jo ut som om hun var på lag med Whistler i den "Cole Pfeiffer" saken! Nå har de 4/6 kort av scylla, tror det tar lengre tid å skaffe de siste siden Generalen og Negeren vet at de jakter på "the comapany"

Lenke til kommentar

Bra episode, der hovedpersonene kom med to geniale påfunn (veddeløpsbanen samt frigjøringen av Alex). Litt enkel måte er det nok ja, men fortsatt ikke umulig. Skjedde litt av hvert, og "tradisjonen tro" er vi litt nærmere det meste. Mahone har altså vært inne og ute av fengsel igjen - kanskje på en litt unødvendig måte, Wyatt nærmer seg.

 

Introen med Sara var outstanding - "don't get used to it". Vet det er litt blandede følelser ang SWC her inne hva utseende angår, men jeg synes hun er naturlig pen og flott.

 

Likte stirrekonkurransen mellom Wyatt og Mahone, flott scene igjen. Mahone eide ham, som han forhåpentligvis også gjør senere.

 

Tror Gretchen kan nå samme status som Mahone - sympatien skifter fra minus til pluss. Jodi synes å være en bra skuespiller, og auraen hun hadde i scenen da hun var hos sin søster og "niese" var noe annet enn iskalde og kyniske Gretchen tidligere - selv om den siden heller ikke helt er borte. Så det virker lovende.

Lenke til kommentar

Jeg velger å tro at Gretchen og T-Bag kommer til å bli litt av en duo fremover, de skal nok bli til et team så lenge de begge har bruk for hverandre (noe som de naturligvis har, for å ikke nevne ett felles mål). Men det er null håp for at Gretchen skal bli sett på som snill og søt noensinne, siden hun har drept og torturert mennesker til høyre og venste. Bare fordi hun har en datter så skal vi liksom nå få litt sympati med henne, men her er nemlig saken. Hun er en ordentlig ond bitch som dreit på draget når hun ikke fullførte oppdraget sitt. Michael & Co. håper jeg inderlig gjør slutt på lidelsene hennes også etter hvert. Håper at Gretchen ender opp med 2 kuler i panna. Er litt mer usikker på hva kommer til å skje med godeste Teddy.

Lenke til kommentar
Jeg velger å tro at Gretchen og T-Bag kommer til å bli litt av en duo fremover, de skal nok bli til et team så lenge de begge har bruk for hverandre (noe som de naturligvis har, for å ikke nevne ett felles mål). Men det er null håp for at Gretchen skal bli sett på som snill og søt noensinne, siden hun har drept og torturert mennesker til høyre og venste. Bare fordi hun har en datter så skal vi liksom nå få litt sympati med henne, men her er nemlig saken. Hun er en ordentlig ond bitch som dreit på draget når hun ikke fullførte oppdraget sitt. Michael & Co. håper jeg inderlig gjør slutt på lidelsene hennes også etter hvert. Håper at Gretchen ender opp med 2 kuler i panna. Er litt mer usikker på hva kommer til å skje med godeste Teddy.

 

 

Du må jo prøve å se saken litt fra andre sider. Det er et menneskelig aspekt ved saken.

 

Alex Mahone gjorde da mye fælt i sesong 2.. Kanskje enda verre enn Gretchen også. Hun gjorde jobben sin slik gode ansatte gjør (satt på spissen da dette involverer tortur, vold og drap - men likevel, det er deres jobb)

 

Tilgivelse er jo et stikkord gjennom hele PB-plottet, og det er fullt mulig at Gretchen blir en bad girl gone good i jakten på The Company. Men det vet vi ikke ennå.

 

En ting jeg tenkte på. Til nå har det ikke vært noe vits at Michael fjernet tatoveringene sine, da han konstant går med gensere eller langermet skjorte. Men det kommer kanskje.

Lenke til kommentar

Den desidert beste episoden så langt i sesongen. Jeg var helt i fistel når episoden sluttet kl 5/6 idag tidlig. Fikk ikke sove av den! At gretchen er tilbake liker jeg, selv om jeg mislikte henne i S03. Jeg tror egentlig ikke vi vil få henne inn sammen med scofield og gutta. Blir for obvious på en måte. Hun kjører nok showet med t-bag.

 

Jeg håper også mr kellerman dukker opp. Hadde vært så sykt bra!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...