Gå til innhold

Prison Break Ses. 4 for amerikansk sendeskjema (!SPOILERS!) - Bruk spoilertags for fremtidige episoder ihht USA-skjema


Anbefalte innlegg

Snart ny episode ute folkens, noen som har lyst til å tippe nøyaktig hva det er som feiler Michael? :)

 

Hva som feiler han? Skjønner ikke hva du prater om. Kan du forklare hva du mener uten å komme med spoiler? Er det noe jeg ikke husker/har fått med meg?

Kan forklare hva jeg mener, skal være snill og legge den her i spoilertags.

 

 

 

På slutten av episode 2 så kommer det blod fra nesen til Michael, i tillegg la du kanskje litt merke til en blureffekt på kameraen, det ble gjort for å vise at det er noe alvorlig som feiler han. Man kan dermed spørre hva slags sykdom det kan være? Han ser temmelig bekymret ut.

 

Endret av Erasus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Snart ny episode ute folkens, noen som har lyst til å tippe nøyaktig hva det er som feiler Michael? :)

 

Hva som feiler han? Skjønner ikke hva du prater om. Kan du forklare hva du mener uten å komme med spoiler? Er det noe jeg ikke husker/har fått med meg?

Kan forklare hva jeg mener, skal være snill og legge den her i spoilertags.

 

 

 

På slutten av episode 2 så kommer det blod fra nesen til Michael, i tillegg la du kanskje litt merke til en blureffekt på kameraen, det ble gjort for å vise at det er noe alvorlig som feiler han. Man kan dermed spørre hva slags sykdom det kan være? Han ser temmelig bekymret ut.

 

 

 

brain tumor/Hjernesvulst ?

 

 

 

Hadde ikke michael neseblod en gang tidligere også? eller er det bare jeg som tuller?

Endret av epqr
Lenke til kommentar

synes det er helt tåpelig at de skal ta med Sarah igjen, det blir så urealistisk.. vi så jo at det var huet hennes i boksen! Kan de ikke bare bli ferdig med hu og få inn ei ny ei som Michael kan forelske seg i da? Det er helt dust at hun skal "gjenoppstå" fra de døde.. Men denne gangen så synes jeg at de endelig skal ha seg.. venta sååå lenge på det haha :p

 

 

 

er enig med deg at det er gasnske dårlig at hun bare kommer rett inn i serien, men det var ikke hodet hennes i boksen..

 

Litt dumt ja, hadde nok merket at det var et annet hode om det hadde vært i virkeligheten :D

Kan da ikke finne noen som ligner akuratt prikk likt på henne kappe huet å legge det i en boks?

Lenke til kommentar
Så det nå. Etter utrykket til Michal så vil jeg tro han tenkte: "Faen, dette er ille. Dette er noe folk dør av"

Korrekt, i tillegg når han svarer Lincoln med: "We'll be okay" eller noe i den duren, han tenker riktignok mest på seg selv i det øyeblikket.

 

det er også gankse typisk Micheal og late som han har det bra, bare for å ikke uroe de han er glad i.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...