Gå til innhold

Prison Break Ses. 4 for amerikansk sendeskjema (!SPOILERS!) - Bruk spoilertags for fremtidige episoder ihht USA-skjema


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er som du sier zennox. Dette er ikke Prison Break, men jeg liker faktisk det jeg ser. Men samtidig håper jeg de avslutter etter denne sesongen.

 

Jeg har en følelse av at hvis dette blir siste sesong, tror jeg det blir en trist avslutning (tenker da på Michael sin antatte sykdom).

Endret av suzyQ
Lenke til kommentar

Yay, en tråd.

Mulig spoilermateriale:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Jeg syns de er litt røffe mot han asiateren (Roland?) til tider, ser ut som han tar det bra :wee:

 

Jeg har en følelse av at hvis dette blir siste sesong, tror jeg det blir en trist avslutning (tenker da på Michael sin antatte sykdom).

Sist jeg sjekket var den ikke dødelig :hmm:

Endret av WheelMan
Lenke til kommentar

Virker som om Michael har Radiotion Sickness, eller Strålings-forgiftning.

Neseblod, Hodepine og kvalme er kjente symptomer.

Han brukte jo ett eller annet radioaktivt for å fjerne tatoveringen sin.

 

Han blir nok frisk igjen, skal dokker sjå :)

Endret av Alompi
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
Virker som om Michael har Radiotion Sickness, eller Strålings-forgiftning.

Neseblod, Hodepine og kvalme er kjente symptomer.

Han brukte jo ett eller annet radioaktivt for å fjerne tatoveringen sin.

 

Han blir nok frisk igjen, skal dokker sjå :)

 

hæ? tviler på at det er noe radioaktivt med laser fjerning av tattoveringer, metoden blir jo brukt i den virkelige verden også.

men han kommer til å bli veldig stygg av det, får mye arr osv.

Lenke til kommentar
Forresten, hva i all verden var den familie-pikniken den mørkhudede maste om? Trodde han skulle gå etter familen hans, jeg. Den gang ei...

Han latet som den eldre (husker ikke navnet) var på piknik med familien, men manglet Michael og Linc (for å få han til å si hvor de var)

 

Han brukte jo ett eller annet radioaktivt for å fjerne tatoveringen sin.

Syns det så ut som sandblåsing jeg

Endret av WheelMan
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
When to undergo laser removal of a tattoo or pigmentation

 

To remove tattoos, pigment stains or permanent make-up, in most cases an Alexandrite laser is used. Laser pulses penetrate the skin without damaging it and they break dark pigment into smaller parts. These are then absorbed with the help of white blood cells.

 

The laser device works with an accuracy to one-thousandth of a millimeter. This means there is maximum protection of the surrounding tissue. Please remember that more sessions will be needed for the remvoal of a professional tattoo – the pigmentation is deposited through more layers, which have to be broken down in steps. Another option for tattoo removal is “grinding” with the help of an Erbium laser. With this method it is possible to remove the tattoo during the first session, and because this method is quicker, it is even less expensive than with the use of the Alexandrite laser. The disadvantage to this treatment is that a scar may appear in the treated area.

 

Erbium laser brukte dem i serien.

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar
Jeg tipper høyt blodtrykk.
it's called Low Latent Inhibition and was ep 9
it's not a disease... it's like a person who has a high IQ and suffers a trauma or something like that... he became a genius and developed the necessity to help others.

 

Så teit å kalle det en piknik, men det er da strengt tatt ikke nødvendig å legge alt i spoiler-tag, WheelMan? Denne tråden er da for folk som har sett de nyeste episodene.

Han var jo sterkt dopet ned, var vel bare for å tusle rundt spørsmålet istedefor å spørre direkte.

Endret av WheelMan
Lenke til kommentar
When to undergo laser removal of a tattoo or pigmentation

 

To remove tattoos, pigment stains or permanent make-up, in most cases an Alexandrite laser is used. Laser pulses penetrate the skin without damaging it and they break dark pigment into smaller parts. These are then absorbed with the help of white blood cells.

 

The laser device works with an accuracy to one-thousandth of a millimeter. This means there is maximum protection of the surrounding tissue. Please remember that more sessions will be needed for the remvoal of a professional tattoo – the pigmentation is deposited through more layers, which have to be broken down in steps. Another option for tattoo removal is “grinding” with the help of an Erbium laser. With this method it is possible to remove the tattoo during the first session, and because this method is quicker, it is even less expensive than with the use of the Alexandrite laser. The disadvantage to this treatment is that a scar may appear in the treated area.

 

Erbium laser brukte dem i serien.

 

Det utgir sikkert en viss fare for farlig stråling når man bruker den på hele overkroppen, eller?

My money's on radiation sickness.

 

Akuratt som George Mason i 24

 

Edit: Hadde han ikke en sånn sykdom at når han så ting delte han dem opp i hodet ned til minste detalj eller noe?

Det kan umulig være derfor han er dårlig?

Endret av Alompi
Lenke til kommentar
Edit: Hadde han ikke en sånn sykdom at når han så ting delte han dem opp i hodet ned til minste detalj eller noe?

Det kan umulig være derfor han er dårlig?

Wiki: The ability to disregard or even inhibit formation of memory, by preventing associative learning of observed stimuli, is an automatic response and is thought to prevent information overload.

Lenke til kommentar

En ting som irriterer meg litt etter de 3 siste episodene er hvor søren ble det av LJ og Sofia? Altså Lincoln har brukt delvis en sesong på å bli gjenforent med han(S1). En sesong for å redde han fra fengsel og for å få til at han blir passa på(S2). Så en til sesong for å få han tilbake(S3). Å ikke en eneste kommentar om han? Spesielt nå som han fikk vite om sønnen til Mahone. Å Sofia, som liksom var den nye "true love" til han?

 

Bortsett fra det og Sona-slutten som vi ikke har sett, er jeg storfornøyd over den nye sesongen til nå. Klarte å svelge den delen med Sarah, så de gjorde hvertfall en god nok jobb med det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...