Gå til innhold

Prison Break Ses. 4 for amerikansk sendeskjema (!SPOILERS!) - Bruk spoilertags for fremtidige episoder ihht USA-skjema


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå begynner det å sette seg bra her ja, Prison Break er tilbake, det er det ingen tvil om. Likte denne episoden godt, og spesielt at Linc og Mahone endelig kunne forsones. Også veldig spennende å etterhvert få vite mer om hva som feiler Michael, regner med det vil spille en viktig rolle fremover. Nøyaktig hva det er er vel vanskelig å si, men det er klart at med alt han har vært igjennom siden sesong 1, så er det nødt til å komme noen form for konsekvenser for helsa hans.

Lenke til kommentar
Hvor ble det egentlig av rusproblemene til Mahone? Syns det gikk litt fort over.

Eh, mannen er da en levende abstinens. William Fichtner spiller så bra at det er nesten så jeg mistenker ham for å ha rusproblemer eller nevrologiske problemer selv. Han har alle symptomene på det, og alt er så gjennomført. Fra måten han snakker på til måten han agerer på. Virkelig en helt rå skuespiller.

 

Scofield er uten tvil min yndlingscharacter i serien, men tar virkelig av meg hatten for Alexander Mahone og måten han spilles på. Helt vanvittig.

Lenke til kommentar
Noen som kan fortelle meg hva alle skulle kastes i fengsel for, hvis de ikke

sammarbeidet med han politifyren?

 

 

Se de 3 første sessongene du ;):p

 

Enkelt fortalt...rømt fra fengsel....

 

Ehh.. har sett de. Ble de ikke frikjent i usa, mens de var i Panama da. Også rømte de fra Sona som brant

ned, hva har dette å si når de har kommet seg til usa?

Lenke til kommentar
Noen som kan fortelle meg hva alle skulle kastes i fengsel for, hvis de ikke

sammarbeidet med han politifyren?

 

 

Se de 3 første sessongene du ;):p

 

Enkelt fortalt...rømt fra fengsel....

 

Ehh.. har sett de. Ble de ikke frikjent i usa, mens de var i Panama da. Også rømte de fra Sona som brant

ned, hva har dette å si når de har kommet seg til usa?

 

Jeg har i grunn lurt på det samme...

 

Men kan noen hjelpe meg med dialogen mellom de to slemmingene i The Company? Den når michael står og lytter, før de andre kortholderne kommer. Jeg får ikke med meg hva de sier der =/

Lenke til kommentar

Grunnen til at de skulle bli kastet i fengsel vet dere jo, så Goodall sier det riktig når han sier at dere må de tre siste sesongene om igjen.

 

Linc: Ble frikjent i USA i slutten av S2, men drepte en fyr fra The Company i sesongstarten så skulle ende i fengsel i Panama, men Don Self klarte å få Linc transportert tilbake til USA.

 

Michael: Vi vet godt hva han har gjort, men vi har aldri fått vite om han ble frikjent i serien for det første med bankranet og det med å bryte ut Linc, T-Bag & Co(Jeg antar han delvis ble frikjent). Men alikevel ble jo Michael satt i fengsel igjen hovedsakelig fordi han ofret seg så Sarah ikke gikk i fengsel for drapet på Bill Kim(Padman/Generalen sin høyre hånd i S2). Derfor ble han sendt i Sona, der han igjen slapp unna så to grunner til at han fremdeles skal være i fengsel.

 

Sucre: Han er jo en vanlig con, så han har fremdeles en fengselsstraff igjen pluss det han har fått etter han slapp unna Fox River. Rømte fra Sona i tillegg.

 

Bellick: Uskyldig dømt for drapet på en hore i S2, endte i Sona. Rømte også fra Sona.

 

Mahone: Drept noen par mennesker i USA, i tillegg kokainen på båten "hans" i sesong 2 sesongfinalen. Rømte fra Sona også.

 

Sara så dere ble sluppet fri, så hun er den eneste i teamet som ikke blir puttet i fengsel. Hun er med bare for å hevne seg på The Company.

Lenke til kommentar

Det jeg føler at serien mangler litt er en hovedskurk på en måte, er det T-Bag eller er det The General? I tillegg har vi jo Gretchen, men jeg ser ingen mulighet for at hun skal plutselig joine Michael og gjengen og alt hun har gjort vil være glemt, det skjer ikke. Så da er vi oppe i 3 "store" skurker i serien, i tillegg til han som jobber for generalen. Men ingen av de føles spesielt som hovedskurk for min del og det er litt kjedelig.

Lenke til kommentar

Jeg forstår lite av samtalene mellom cardholderene i slutten av episoden. jeg er dårlig i engelsk og synns dem snakker uklart. Har heller aldri forstått helt hva denne "scylla" er. Er det liksom en liste over alle som er med i the company? Hvorfor er det da vits å holde møter om det? Har heller ikke fattet hvorfor Whistler var så viktig for The company?

 

Noen som kunne forklart meg?

Endret av Sponplanken
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...