Gå til innhold

HTC Touch diamond


Anbefalte innlegg

Har hatt min noen dager nå. men har stort sett bare jobbet og brukt min G900 samtidig så har ikke helt kommet inn i den enda. Men hvordan legger man inn advanced config og hvor finner man det? har ikke behov for så mye tweaks. Men å booste touch flo 3d hadde gjort seg bra. Har hørt folk har merket gode forbedringer. Siste ROM ligger inne så det skal være greit. Om dere eventuelt har andre tips til ytelsesforbedringer gi gjerne tips:) Er litt ny på dette her

 

Hvordan opplever du forskjellen mellom G900? Eller for å si det på en annen måte, hvilken foretrekker du?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som får frem "Letter recognizer"? Ifølge den engelske dokumentasjon skal man få den frem ved og velge "Other Input metods", og regner med at det er det samme som "Andre inndatametoder". Da får jeg bare frem "Tastatur" i min norske ROM.

 

Har en PDA fra før med VM5, og vant til å bruke det derfra.

 

-L-

Lenke til kommentar
Registrert omlastingsterminal Tromsø i dag! Hærregud kor treigt!!! Har den i morgen først da!! Sendt fra Oslo den 3. juli. Må være ny rekord i treghet dette!!!! :wow:

 

Bor du langt unna tromsø? Kan være at den kommer til postkontoret i løpet av kvelden, så om du har sporingsnummeret ditt kan du gå på posten og hente den når den kommer. Ring postkontoret og spør!

 

WOOT! :new_woot: Lønner seg å ha en pappa på postterminalen!!! Etter å ha rotet rundt i en 3-4 containere fant han den!! Gleder meg til å komme meg hjem fra jobb i dag kan man si!!!!!!!!!!!

Nå blir det MASSE spørsmål fra meg i kveld her inne, det kan jeg trygt skrive under på!!!! :dribble:

Endret av Darkannie
Lenke til kommentar

Er det andre som har problemer med autofokusen på hoved kameraet?

Det skal jo være Touch (autofokus) and Press (tar bilde).

Hos meg fungerer dette kun på første bildet jeg tar. Etter det må jeg berøre knappen en del ganger, så kommer autofokusen tilbake av og til.

Hvis jeg bare trykker så virker autofokusen.

Lenke til kommentar

Jeg har saa lyst paa denne telefonen!

 

Dersom jeg kjoper denne i usa, hvordan er det aa faa menyen paa norsk. Er det mulig, som emd iphone og laste ned menyen paa norsk. Og hvordan er det med skriving sv sms paa norsk?

 

Ellers noen som har erfaring med aa kjope den i usa?

Lenke til kommentar

Er den eneste muligheten for på ta bilde å trykke på den runde knappen? Er så vanskelig treffe den riktig. Tror tommelen min er for stor.

 

En annen ting. Hvorfor blir bildene i favorittkontakter i Touchflo så blurete? De samme bildene ser helt klare og fine ut under "kamera".

Lenke til kommentar
Har hatt min noen dager nå. men har stort sett bare jobbet og brukt min G900 samtidig så har ikke helt kommet inn i den enda. Men hvordan legger man inn advanced config og hvor finner man det? har ikke behov for så mye tweaks. Men å booste touch flo 3d hadde gjort seg bra. Har hørt folk har merket gode forbedringer. Siste ROM ligger inne så det skal være greit. Om dere eventuelt har andre tips til ytelsesforbedringer gi gjerne tips:) Er litt ny på dette her

 

Hvordan opplever du forskjellen mellom G900? Eller for å si det på en annen måte, hvilken foretrekker du?

Vel forskjellen er stor:) Har aldri vært noen sony ericsson tilhenger, har brukt nokia. Men fikk en g900 av sony ericsson på jobben, og jeg kan si det slik. jeg vil absolutt anbefale g900 om du vurderte den :) må si jeg ble positivt overrasket. Men jeg bruker htc'en =)

Lenke til kommentar
Er den eneste muligheten for på ta bilde å trykke på den runde knappen? Er så vanskelig treffe den riktig. Tror tommelen min er for stor.

 

En annen ting. Hvorfor blir bildene i favorittkontakter i Touchflo så blurete? De samme bildene ser helt klare og fine ut under "kamera".

Hvis bildefilene blir for store blir de blurry.

Det er en genial løsning på det i bildefremviseren.

Åpne et bilde i fullskjerm, trykk en gang til på bildet for å få opp menyen, så velger du bare lagre til kontakt eller hva det står på norsk. Du kan jo og zoome slik at du kun får ansiktet.

Lenke til kommentar
Og hvorfor kommer edge på av seg selv noen ganger? I høyre hjørnet øverst på skjermen, så teller den sekunder, minutter osv. Bruker jeg penger da?

 

Tipper den slår seg på når du er innom været (den sjekker været på nettet)

 

 

Til FML: Skriv klage til posten, de forsøkte å levere min på feil dør..

Men det er jo ikke så ille som din pakke da, det burde strengt tatt ikke gå ann.

 

Men betaler man noe når den står tilkoblet i edge?

 

 

Må si jeg føler jeg har liten kontroll på hvilke tilkoblinger som er aktive, hvilke som er slått av og hvor mye ting koster. Når jeg slår av Edge, så kobler den seg til på egenhånd ved senere anledninger, selv om jeg ikke sjekker vær, internett etc..

 

Jeg har koblet opp på Wlan hjemme, så jeg håper det er rett som det blir sagt her på forumet at dette blir foretrukket, hvis tilgjengelig...?

 

Er godt fornøyd med telefonen, selv om det er et helt nytt system for meg. Batteri lades ca. en gang pr.dag, så det skal investeres i ekstra batteri (eventuellt høykapasitets batteri, når det kommer)

Endret av Tom Ames
Lenke til kommentar

Heisann..

 

Bare jeg som syns det er UFATTELIG tungvint å skrive sms ? alle bokstavene er jo hulter til bulter ;O)

 

Noen som vet om hvor jeg kan laste ned kart til denne tlf ? (regner med det er gps på den )

Og hvis det finnes noen gratis kart så er det å foretrekke.. gidder ikke betale 1000vis for tomtom kart.

 

Mvh

Cyber

Lenke til kommentar
Heisann..

 

Bare jeg som syns det er UFATTELIG tungvint å skrive sms ? alle bokstavene er jo hulter til bulter ;O)

 

Noen som vet om hvor jeg kan laste ned kart til denne tlf ? (regner med det er gps på den )

Og hvis det finnes noen gratis kart så er det å foretrekke.. gidder ikke betale 1000vis for tomtom kart.

 

Mvh

Cyber

 

Du vet at du kan bytte mellom 4 forskjellige tastaturtyper? Fullt qwerty, kompakt qwerty, tastatur og vanlig telefontastatur. Vanlig telefontastatur er akkurat det.. et vanlig telefontastatur, med T9 om du ønsker. Fungerer (så godt som) like bra som et 'vanlig telefontastatur'.

 

Google Maps er jo forhåndsinstallert på mobilen, så om du bare vil ha kart er det bra nok. Men navigeringsprogram er det ikke på mobilen, og jeg vet heller ikke om noen gratis. Men det finnes nok noen!

Lenke til kommentar
Heisann..

 

Bare jeg som syns det er UFATTELIG tungvint å skrive sms ? alle bokstavene er jo hulter til bulter ;O)

 

Noen som vet om hvor jeg kan laste ned kart til denne tlf ? (regner med det er gps på den )

Og hvis det finnes noen gratis kart så er det å foretrekke.. gidder ikke betale 1000vis for tomtom kart.

 

Mvh

Cyber

 

Du vet at du kan bytte mellom 4 forskjellige tastaturtyper? Fullt qwerty, kompakt qwerty, tastatur og vanlig telefontastatur. Vanlig telefontastatur er akkurat det.. et vanlig telefontastatur, med T9 om du ønsker. Fungerer (så godt som) like bra som et 'vanlig telefontastatur'.

 

Google Maps er jo forhåndsinstallert på mobilen, så om du bare vil ha kart er det bra nok. Men navigeringsprogram er det ikke på mobilen, og jeg vet heller ikke om noen gratis. Men det finnes nok noen!

 

 

Finner ikke hvor jeg kan få det gode gamle tastaturet..

 

Google maps har en +/- på 1700meter.. det er litt mer enn jeg ønsker ;O)

Tenkte å bruke den på telttur på haukeli i sommer !!! (evig optimist)

Lenke til kommentar
Finner ikke hvor jeg kan få det gode gamle tastaturet..

 

Google maps har en +/- på 1700meter.. det er litt mer enn jeg ønsker ;O)

Tenkte å bruke den på telttur på haukeli i sommer !!! (evig optimist)

 

Når du har tastaturet oppe kan du trykke helt til høyre på den knappen der du velger å vise/skjule tastaturet. Det er en liten pil der. Da får du opp masse forskjellige alternativer.

 

Og Google Maps fungerer helt fint det om du ikke trenger realtime navigering (f.eks i bilen). Jeg gikk nettopp ut for å teste, og det tok meg 15 sekunder før Google Maps pinpointa posisjonen min. Gå ut når du skal teste GPSen. :>

Lenke til kommentar

Haerregud, her sitter jeg, dum som et broed. Ikke finner jeg sim kontaktene mine, bytte tastatur paa meldingene finner jeg ikke, noen slags kobling til nett funker i alle fall ikke. Jeg trenger en assistent hjem til meg for aa faa til dette!! Advanced config kan jeg ihvertfall bare glemme.... Men den er lekker aa se paa da.....

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...