Gå til innhold

HTC Touch diamond


Anbefalte innlegg

Vis du skal finne sim kontaktene gjør dette:

Start-programmer-bla ned til sim manager, og der ligger de.

Vis du vil ha de overført til telefonen

trykk meny-merk alt - meny igjen-lage i kontakter.

 

Bytte tastatur er enkelt, gå innpå skriv ny sms f.eks.

 

Så ser du det lille tastatur iconen nederst midt på skjermen, ved siden av der så er det en liten pil opp, prøv å trykk på den, ikke like lett å treffe første gangen, men tilfelle bruk stylusen, da kan du velge hvem tastatur du vil bruke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Og hvorfor kommer edge på av seg selv noen ganger? I høyre hjørnet øverst på skjermen, så teller den sekunder, minutter osv. Bruker jeg penger da?

 

Tipper den slår seg på når du er innom været (den sjekker været på nettet)

 

 

Til FML: Skriv klage til posten, de forsøkte å levere min på feil dør..

Men det er jo ikke så ille som din pakke da, det burde strengt tatt ikke gå ann.

 

Men her i dag så gikk edge på, fikk ikke skrudd det av så måtte starte tlf på nytt. Skrev bare melding, så gikk edge på. En annen person her på forumet som edge også hadde slått seg på av seg selv.

Lenke til kommentar
Har lastet ned Tomtom navigator 7. Men har ikke fått til at stemmer har blitt lagt til. Stemmer som: Homer simpson, Austin powers, clintern osv. Noen som kan si meg hvor jeg skal legge de hen på telefonen?

 

Du legger bare voices katalogen i rota (eks: F:\VOICES)

Nå vet jeg ikke hvor du lastet ned voicen, men ihvertfall ble jeg skuffet over de, hører at det er en veeeldig dårlig imitering, altså ikke ekte. Ozzy var den eneste som var litt lol

 

Sier bare torrent...Ok, men mest viktig er maps, i hvilken mappe skal f.eks scandinavia kartet?

Lenke til kommentar
Vis du skal finne sim kontaktene gjør dette:

Start-programmer-bla ned til sim manager, og der ligger de.

Vis du vil ha de overført til telefonen

trykk meny-merk alt - meny igjen-lage i kontakter.

 

Bytte tastatur er enkelt, gå innpå skriv ny sms f.eks.

 

Så ser du det lille tastatur iconen nederst midt på skjermen, ved siden av der så er det en liten pil opp, prøv å trykk på den, ikke like lett å treffe første gangen, men tilfelle bruk stylusen, da kan du velge hvem tastatur du vil bruke.

Emmmm, de eneste programmene jeg har i programmer er YouTube, teeter, googlemaps, kalkulator, radio og rss.........

Lenke til kommentar
Og hvorfor kommer edge på av seg selv noen ganger? I høyre hjørnet øverst på skjermen, så teller den sekunder, minutter osv. Bruker jeg penger da?

 

Tipper den slår seg på når du er innom været (den sjekker været på nettet)

 

 

Til FML: Skriv klage til posten, de forsøkte å levere min på feil dør..

Men det er jo ikke så ille som din pakke da, det burde strengt tatt ikke gå ann.

 

Men betaler man noe når den står tilkoblet i edge?

 

 

Må si jeg føler jeg har liten kontroll på hvilke tilkoblinger som er aktive, hvilke som er slått av og hvor mye ting koster. Når jeg slår av Edge, så kobler den seg til på egenhånd ved senere anledninger, selv om jeg ikke sjekker vær, internett etc..

 

Jeg har koblet opp på Wlan hjemme, så jeg håper det er rett som det blir sagt her på forumet at dette blir foretrukket, hvis tilgjengelig...?

 

Er godt fornøyd med telefonen, selv om det er et helt nytt system for meg. Batteri lades ca. en gang pr.dag, så det skal investeres i ekstra batteri (eventuellt høykapasitets batteri, når det kommer)

 

Føler det samme. Sånn som i dag skrev jeg en sms, da gikk edge på. Selv om det var frakoblet. Lurer også på om det koster penger etter tid som går? eller er det bites man laster ned?

 

Men ja den skal prioritere wlan først!

Lenke til kommentar
Vis du skal finne sim kontaktene gjør dette:

Start-programmer-bla ned til sim manager, og der ligger de.

Vis du vil ha de overført til telefonen

trykk meny-merk alt - meny igjen-lage i kontakter.

 

Bytte tastatur er enkelt, gå innpå skriv ny sms f.eks.

 

Så ser du det lille tastatur iconen nederst midt på skjermen, ved siden av der så er det en liten pil opp, prøv å trykk på den, ikke like lett å treffe første gangen, men tilfelle bruk stylusen, da kan du velge hvem tastatur du vil bruke.

Emmmm, de eneste programmene jeg har i programmer er YouTube, teeter, googlemaps, kalkulator, radio og rss.........

 

Det er bare noen av de.

Det er 2 måter du kan gå innpå alle programmene dine, det er den måten jeg sa eller den måten du sa, men vis du går inn der du gikk nå, så må du trykke på "alle" knappen som er på den nederste linja, da vil du få opp alle programmene dine, så kan du gå til sim manager der.

Lenke til kommentar
Haerregud, her sitter jeg, dum som et broed. Ikke finner jeg sim kontaktene mine, bytte tastatur paa meldingene finner jeg ikke, noen slags kobling til nett funker i alle fall ikke. Jeg trenger en assistent hjem til meg for aa faa til dette!! Advanced config kan jeg ihvertfall bare glemme.... Men den er lekker aa se paa da.....

 

Hadde du bodd i Tønsberg skulle jeg gjerne ha hjulpet deg :)

Lenke til kommentar
Har lastet ned Tomtom navigator 7. Men har ikke fått til at stemmer har blitt lagt til. Stemmer som: Homer simpson, Austin powers, clintern osv. Noen som kan si meg hvor jeg skal legge de hen på telefonen?

 

Du legger bare voices katalogen i rota (eks: F:\VOICES)

Nå vet jeg ikke hvor du lastet ned voicen, men ihvertfall ble jeg skuffet over de, hører at det er en veeeldig dårlig imitering, altså ikke ekte. Ozzy var den eneste som var litt lol

 

Sier bare torrent...Ok, men mest viktig er maps, i hvilken mappe skal f.eks scandinavia kartet?

Intern lagring.

Lenke til kommentar
Vis du skal finne sim kontaktene gjør dette:

Start-programmer-bla ned til sim manager, og der ligger de.

Vis du vil ha de overført til telefonen

trykk meny-merk alt - meny igjen-lage i kontakter.

 

Bytte tastatur er enkelt, gå innpå skriv ny sms f.eks.

 

Så ser du det lille tastatur iconen nederst midt på skjermen, ved siden av der så er det en liten pil opp, prøv å trykk på den, ikke like lett å treffe første gangen, men tilfelle bruk stylusen, da kan du velge hvem tastatur du vil bruke.

Emmmm, de eneste programmene jeg har i programmer er YouTube, teeter, googlemaps, kalkulator, radio og rss.........

 

Det er bare noen av de.

Det er 2 måter du kan gå innpå alle programmene dine, det er den måten jeg sa eller den måten du sa, men vis du går inn der du gikk nå, så må du trykke på "alle" knappen som er på den nederste linja, da vil du få opp alle programmene dine, så kan du gå til sim manager der.

 

DUH! :roll: Snakk om at jeg er dum! Saa ikke den ALLE knappen foer du nevnte den...haerregud for en NOOB!

Fikk akkurat en MMS, litt av et styr! :D

Lenke til kommentar
Vis du skal finne sim kontaktene gjør dette:

Start-programmer-bla ned til sim manager, og der ligger de.

Vis du vil ha de overført til telefonen

trykk meny-merk alt - meny igjen-lage i kontakter.

 

Bytte tastatur er enkelt, gå innpå skriv ny sms f.eks.

 

Så ser du det lille tastatur iconen nederst midt på skjermen, ved siden av der så er det en liten pil opp, prøv å trykk på den, ikke like lett å treffe første gangen, men tilfelle bruk stylusen, da kan du velge hvem tastatur du vil bruke.

Emmmm, de eneste programmene jeg har i programmer er YouTube, teeter, googlemaps, kalkulator, radio og rss.........

 

START - Programmer - osv.

 

Altså startknappen øverst til venstre på home menyen.

Lenke til kommentar

Er det noen her som bruker Wayfinder Navigator (Telenor) ? Jeg har brukt det på mange ulike telefoner hittil og fikk melding om at telefonen ikke støttes når jeg prøvde å laste ned til Diamond. Løsningen var å endre telefon-type til Qtek S100 ved nedlasting. Får riktignok verson 6 istedenfor versjon 7 nå, men det funker ihvertfall :) Eller er det noen som vet råd for å få verjon 7 til å fungere?

 

Edit: ....nei, funker visst ikke helt som det skal likevel :hrm:

Endret av sveinhe
Lenke til kommentar
Vis du skal finne sim kontaktene gjør dette:

Start-programmer-bla ned til sim manager, og der ligger de.

Vis du vil ha de overført til telefonen

trykk meny-merk alt - meny igjen-lage i kontakter.

 

Bytte tastatur er enkelt, gå innpå skriv ny sms f.eks.

 

Så ser du det lille tastatur iconen nederst midt på skjermen, ved siden av der så er det en liten pil opp, prøv å trykk på den, ikke like lett å treffe første gangen, men tilfelle bruk stylusen, da kan du velge hvem tastatur du vil bruke.

Emmmm, de eneste programmene jeg har i programmer er YouTube, teeter, googlemaps, kalkulator, radio og rss.........

 

 

Altså startknappen øverst til venstre på home menyen.

Heh, den saa jeg ogsaa foerst naa ja! :p

Hva skulle jeg ha gjort uten dere?

Litt av en utfordring siden jeg aldri har brukt en touch screen tlf foer!

Lenke til kommentar

Hehe :p

Fikk du til å bytte tastatur?

 

Hmmm...det ble sagt i en annen tråd at lading ikke var noe problem da enhver hadde en usb ledning liggendes. Vel, har akkurat oppdaget at inntaket på diamanten faen ikke er usb!! :thumbdown: må jo handle en haug med ekstra ledning skiit igjen da.....

 

Ja det er ganske dumt, hvor kan man kjøpe flere sånne ledninger forresten?

Lenke til kommentar
Hehe :p

Fikk du til å bytte tastatur?

 

Hmmm...det ble sagt i en annen tråd at lading ikke var noe problem da enhver hadde en usb ledning liggendes. Vel, har akkurat oppdaget at inntaket på diamanten faen ikke er usb!! :thumbdown: må jo handle en haug med ekstra ledning skiit igjen da.....

 

Ja det er ganske dumt, hvor kan man kjøpe flere sånne ledninger forresten?

 

Jepp!!! :) Takker!

Advanced Config neste.....SKUMMELT!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...