Gå til innhold

HTC Touch diamond


Anbefalte innlegg

Hei.

Det ser ut ut som Diamond ikke har flight mode.. :hmm:

Er det riktig?

Både P3300 og Touch Cruise har dette, slik at Tom Tom kan brukes uten mobilnett.

P3300 kan også brukes uten sim-kort som GPS.

Hvordan er dette med Diamond?

Endret av Hektor_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei.

Det ser ut ut som Diamond ikke har flight mode.. :hmm:

Er det riktig?

Både P3300 og Touch Cruise har dette, slik at Tom Tom kan brukes uten mobilnett.

P3300 kan også brukes uten sim-kort som GPS.

Hvordan er dette med Diamond?

 

Mobilen har flight mode.

Gå inn på commanager for å slå av/på den modusen :)

Lenke til kommentar
Hei.

Det ser ut ut som Diamond ikke har flight mode.. :hmm:

Er det riktig?

Både P3300 og Touch Cruise har dette, slik at Tom Tom kan brukes uten mobilnett.

P3300 kan også brukes uten sim-kort som GPS.

Hvordan er dette med Diamond?

Du har muligheten til å skru på Flymodus hvis du går på Innstillinger (via Touch3D) -> Kommunikasjon.

Lenke til kommentar
Hei! Begynner å komme litt inn i Diamanten nå og det meste fungerer som jeg vil, men har et spm (veit ikke om det er så farlig men):

 

Det virker som at tlf står i roaming mode hele tiden, hvertfall så vises det roaming tegnet hele tiden /\ Noen som vet hvorfor? Hver gang jeg går inn og skal oppdatere vær så sier den alltid "du kan pådra deg ekstra kostnader under oppdatering av værinfo mens du roamer. Vil du fortsette?"

 

Dette kommer uansett om jeg har slått av gprs og kjører på Wlan...

 

Trodde roaming var hvis man var i utlandet jeg. Noen som vet hva som kan gjøres?

 

På forhånd takk :)

 

 

For å få bort den irriterende beskjeden går du til innstillinger> Data (last ned vær)> og her skrur du på last ned vær under roaming.

 

Da får du bort beskjeden iallefall. Hvordan du får bort /\ vet jeg ikke.

 

Når det brukes GPS......brukes det da datatafikk? siden MB pr kr er ganske dyr

 

bruker du Googlemaps brukes det litt datatrafikk når den henter kart info.

Har du installert et GPS program med ferdig installerte kart koster det ingenting.

Lenke til kommentar
Når det brukes GPS......brukes det da datatafikk? siden MB pr kr er ganske dyr

Spørs om du har kartene liggende på mobilen, eller om de er på nett.

Google Maps f.eks. ligger på nett og koster penger å laste ned.

Bruker du f.eks. TomTom Navigator med installerte kart, koster det ingen ting.

 

Selve GPS-kommunikasjonen er gratis, men bruker du nettet for å hente kartene koster det normal datatrafikk-pris.

Lenke til kommentar

Ingen som kan hjrlpr meg med å fa nedlastinger direkte inn på internminnet? Alt går inn slik at jeg konstant får beskjed om at jeg må slette noe før jeg kan legge mer inn...vet jeg kan føre over, men det er tungvint, kan jeg ikke bare få ting på rett plass i utgangspunktet??

Lenke til kommentar
Ingen som kan hjrlpr meg med å fa nedlastinger direkte inn på internminnet? Alt går inn slik at jeg konstant får beskjed om at jeg må slette noe før jeg kan legge mer inn...vet jeg kan føre over, men det er tungvint, kan jeg ikke bare få ting på rett plass i utgangspunktet??

 

 

Når du laster ned fra nette eller via Bluetooth?

Lenke til kommentar
Takk, var hvertfall deilig å få vekk den irriterende beskjeden :) Lurer på om den står i roaming siden jeg bruker onecall, og de bruker jo network norway sitt nett. Kanskje det har noe å si?

 

Har selv tele2 og den er i romming modus den og.

 

Forresten, jeg lasta ned noen av de filene du hadde lagt ut. Er det Schaps Advanced Config som er den vanlige advanced cofigen eller er Diamond TF3D Config no bedre?

Lenke til kommentar
Takk, var hvertfall deilig å få vekk den irriterende beskjeden :) Lurer på om den står i roaming siden jeg bruker onecall, og de bruker jo network norway sitt nett. Kanskje det har noe å si?

 

Har selv tele2 og den er i romming modus den og.

 

Forresten, jeg lasta ned noen av de filene du hadde lagt ut. Er det Schaps Advanced Config som er den vanlige advanced cofigen eller er Diamond TF3D Config no bedre?

 

Diamond TF3D Config er for Touch flo menyen, endre ting i hoved menyen, legge till eller fjerne.

Advanced cofigen brukes for å endre ekstra telefon innstillinger som f.eks cache strøelsen.

Lenke til kommentar
Takk, var hvertfall deilig å få vekk den irriterende beskjeden :) Lurer på om den står i roaming siden jeg bruker onecall, og de bruker jo network norway sitt nett. Kanskje det har noe å si?

 

Har selv tele2 og den er i romming modus den og.

 

Forresten, jeg lasta ned noen av de filene du hadde lagt ut. Er det Schaps Advanced Config som er den vanlige advanced cofigen eller er Diamond TF3D Config no bedre?

 

Diamond TF3D Config er for Touch flo menyen, endre ting i hoved menyen, legge till eller fjerne.

Advanced cofigen brukes for å endre ekstra telefon innstillinger som f.eks cache strøelsen.

 

Cool;) Skal stte igang og installere.

Lenke til kommentar
Ingen som kan hjrlpr meg med å fa nedlastinger direkte inn på internminnet? Alt går inn slik at jeg konstant får beskjed om at jeg må slette noe før jeg kan legge mer inn...vet jeg kan føre over, men det er tungvint, kan jeg ikke bare få ting på rett plass i utgangspunktet??

 

 

Når du laster ned fra nette eller via Bluetooth?

 

Ja, via bluetooth! Ved data går d greit!

Lenke til kommentar

Prøvde den 15 minutter på Elkjøp og den virket treeeeg, eks se på bilder tok det "lang" tid fra jeg scrollet til det dukket opp nytt bilde

 

fikk helt skrekken..........men leser at den kan oppgraderes til nyere firmware og blir raskere da?

 

mulig det var 1000 programmer åpnet samtidig også.......

Endret av kewell79
Lenke til kommentar
Noen som har slitt med lyden? Sitter med headsettet nå, og det er totalt fravær av bass, det var helt anneledes i går!! Kan det være hardwarefeil, headsettet som er sprengt eller noe?! Jeg har vært inne på lydforsterker og prøvd å skru opp bassen der, uten at det hjelper

 

Det samme skjedde med meg. For å fikse det må du slå av lydforsterkeren, funket fint for meg etterpå da.

 

There seems to be a bug with the Audio Booster being stuck in Speaker mode rather than switching to Headphone mode.

 

Try this, it worked for me. Goto Audio Booster with your headphone plugged-in. Disable Audio Booster. Increase or decrease the Main system volume by pressing the Volume Up/Down button. The sound should suddenly become very clear & bassy. Enable Audio Booster to further improve the sound quality.

 

In fact, after doing this & using hi-end earphone, I think TD has some of the best sound quality in PPCs!

Lenke til kommentar
Ja, via bluetooth! Ved data går d greit!

 

Hmm. Er usikker på det.

 

Om du driver å kopierer fra en mobil til en annen burde du heller få diamanten din til å koble seg til den andre telefonen via filutforskeren. Da kan du kopiere flere filer til akkurat den mappa du vil.

 

Du burde også være flink til å bruke filutforskeren til å flytte unødvendige filer ifra telefon minne og over til internminne.

Lenke til kommentar
Prøvde den 15 minutter på Elkjøp og den virket treeeeg, eks se på bilder tok det "lang" tid fra jeg scrollet til det dukket opp nytt bilde

 

fikk helt skrekken..........men leser at den kan oppgraderes til nyere firmware og blir raskere da?

 

mulig det var 1000 programmer åpnet samtidig også.......

 

På butikkene er den treg på grunn av det sikkert ligger tusen programmer og går etter andre kunder som har trykket på den! Min er lynkjapp uten noen slags oppgradering!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...