Gå til innhold

HTC Touch diamond


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trenger noen svar jeg....... :hmm:

 

Har i lang tid vurdert denne tlf og fulgt med hvordan den er. Mulig det er og banne i kirken her men har alltid sverget til SE tlf pga. hurtigheten og enkelheten ved skriving av SMS da det er noe jeg gjør MYE !!!!

 

Men er litt "freak" på muligheter ved en tlf også så derfor er øynene rettet mot Diamond nå.

 

Lurer rett og slett på om den kan virke treg når jeg er vant til SE og er det klønete og skrive SMS med den ?

 

Ellers så har jo dette forumet vekket en stor interesse for og prøve Diamond da mulighetene virker uendelige med den ?

 

Håper dere som bruker den så langt kan gi meg noen enkle tilbakemeldinger på daglig bruk når man ikke sitter og "leker" med den som man vil gjøre på kveldstid ;)

 

Ja og jeg er ny her he he.

 

Thank you :D

Lenke til kommentar

Noen som kunne forklart meg hvordan man legger til advanced config? Den legger svært lite, men har opplevd at den henger seg av og til. Hvordan fikser man det? er ny på windows mobiler :)

 

problem nr 2: kom i fare for å synkronisere alle msn kontaktene mine når jeg logget på første gang. så når jeg går på alle kontakter ligger det et skikkelig rot med både mobilkontaktene og msn kontaktene. noen som vet hvordan jeg fjerner msn kontaktene derfra på en enkel måte?

Lenke til kommentar
Noen som kunne forklart meg hvordan man legger til advanced config? Den legger svært lite, men har opplevd at den henger seg av og til. Hvordan fikser man det? er ny på windows mobiler :)

 

problem nr 2: kom i fare for å synkronisere alle msn kontaktene mine når jeg logget på første gang. så når jeg går på alle kontakter ligger det et skikkelig rot med både mobilkontaktene og msn kontaktene. noen som vet hvordan jeg fjerner msn kontaktene derfra på en enkel måte?

 

Jeg gjorde akkurat det samme, heh. Sletta alle en etter en.

Lenke til kommentar
Er det noen som vet om noen gode spill som man kan laste ned til telefonen forresten?

 

Proev denne siden:

 

http://www.rom-freaks.net/snes-roms-0-asc-name-.html

 

Det der funker vel ikke? Det er jo roms/spill til Snes som kan spilles på dataen, det funker vel ikke på mobilen?

 

Mannen min har lagt inn mange spill herifra paa N95 8gb, man trenger programmet Vsun for aa kunne spille dem. Da kan man spille hva man vil fra den siden!

Lenke til kommentar
Noen som kunne forklart meg hvordan man legger til advanced config? Den legger svært lite, men har opplevd at den henger seg av og til. Hvordan fikser man det? er ny på windows mobiler :)

 

problem nr 2: kom i fare for å synkronisere alle msn kontaktene mine når jeg logget på første gang. så når jeg går på alle kontakter ligger det et skikkelig rot med både mobilkontaktene og msn kontaktene. noen som vet hvordan jeg fjerner msn kontaktene derfra på en enkel måte?

 

Jeg gjorde akkurat det samme, heh. Sletta alle en etter en.

haha herregud det må da være lettere måter å gjøre det på :p da blir jeg sittende ut kvelden :| vet du hvordan man tweaker mobiln og får bedre respons på touch 3D? vet ikke åssen man får advanced config :p

Lenke til kommentar

Noen som har slitt med lyden? Sitter med headsettet nå, og det er totalt fravær av bass, det var helt anneledes i går!! Kan det være hardwarefeil, headsettet som er sprengt eller noe?! Jeg har vært inne på lydforsterker og prøvd å skru opp bassen der, uten at det hjelper

Lenke til kommentar
Er det noen som vet om noen gode spill som man kan laste ned til telefonen forresten?

 

Proev denne siden:

 

http://www.rom-freaks.net/snes-roms-0-asc-name-.html

 

Det der funker vel ikke? Det er jo roms/spill til Snes som kan spilles på dataen, det funker vel ikke på mobilen?

 

Mannen min har lagt inn mange spill herifra paa N95 8gb, man trenger programmet Vsun for aa kunne spille dem. Da kan man spille hva man vil fra den siden!

 

Greit nok at man kan spille SNES-spill på WM, men hvilke knapper skal man bruke på Diamond? Støtter emulatorene trykkfølsom skjerm?

Lenke til kommentar
Er det noen som vet om noen gode spill som man kan laste ned til telefonen forresten?

 

Proev denne siden:

 

http://www.rom-freaks.net/snes-roms-0-asc-name-.html

 

Det der funker vel ikke? Det er jo roms/spill til Snes som kan spilles på dataen, det funker vel ikke på mobilen?

 

Mannen min har lagt inn mange spill herifra paa N95 8gb, man trenger programmet Vsun for aa kunne spille dem. Da kan man spille hva man vil fra den siden!

 

Greit nok at man kan spille SNES-spill på WM, men hvilke knapper skal man bruke på Diamond? Støtter emulatorene trykkfølsom skjerm?

 

 

Det vet jeg ikke, saa langt har jeg ikke kommet......

 

Jeg holder paa aa overfoere ting og tang fra den gamle tlf min via Bluetooth, og naa fikk jeg opp paa Diamanten at jeg snart var fri for plass!!! Hvordan faar jeg fikset det slik at de blir overfoert til der de 4gb er???

Lenke til kommentar
Noen som kunne forklart meg hvordan man legger til advanced config? Den legger svært lite, men har opplevd at den henger seg av og til. Hvordan fikser man det? er ny på windows mobiler :)

 

problem nr 2: kom i fare for å synkronisere alle msn kontaktene mine når jeg logget på første gang. så når jeg går på alle kontakter ligger det et skikkelig rot med både mobilkontaktene og msn kontaktene. noen som vet hvordan jeg fjerner msn kontaktene derfra på en enkel måte?

 

Jeg gjorde akkurat det samme, heh. Sletta alle en etter en.

haha herregud det må da være lettere måter å gjøre det på :p da blir jeg sittende ut kvelden :| vet du hvordan man tweaker mobiln og får bedre respons på touch 3D? vet ikke åssen man får advanced config :p

 

Hehe. Den der husker jeg fra da jeg hadde Windows Mobile. På den tiden var det slik at om man slettet MSN-kontaktene fra kontaktlisten på telefonen, så slettet man dem også permanent fra kontaktlisten på MSN. Er vel forhåpenligvis noe Microsoft har rettet nå.

Lenke til kommentar
Jeg holder paa aa overfoere ting og tang fra den gamle tlf min via Bluetooth, og naa fikk jeg opp paa Diamanten at jeg snart var fri for plass!!! Hvordan faar jeg fikset det slik at de blir overfoert til der de 4gb er???

 

Du må velge å lagre ting på "Intern lagring", ikke på "Enhet".

Lenke til kommentar
Hehe. Den der husker jeg fra da jeg hadde Windows Mobile. På den tiden var det slik at om man slettet MSN-kontaktene fra kontaktlisten på telefonen, så slettet man dem også permanent fra kontaktlisten på MSN. Er vel forhåpenligvis noe Microsoft har rettet nå.

 

Det tror jeg faktisk ikke er fiksa. Når jeg logga på MSN tidligere i dag så forsvant alle kontaktene mine plutselig. Jeg skjønte ingenting, men nå når du sier det så kan nok det der være grunnen. Veldig bra bug!

Lenke til kommentar
Jeg holder paa aa overfoere ting og tang fra den gamle tlf min via Bluetooth, og naa fikk jeg opp paa Diamanten at jeg snart var fri for plass!!! Hvordan faar jeg fikset det slik at de blir overfoert til der de 4gb er???

 

Du må velge å lagre ting på "Intern lagring", ikke på "Enhet".

 

Maa ha d inn med teskje. Hvor gaar jeg?

Lenke til kommentar
Jeg holder paa aa overfoere ting og tang fra den gamle tlf min via Bluetooth, og naa fikk jeg opp paa Diamanten at jeg snart var fri for plass!!! Hvordan faar jeg fikset det slik at de blir overfoert til der de 4gb er???

 

Du må velge å lagre ting på "Intern lagring", ikke på "Enhet".

 

Maa ha d inn med teskje. Hvor gaar jeg?

 

Har aldri prøvd å overføre noe via bluetooth, så kan ikke svare sikkert, men jeg regner med at du får opp et spørsmål om hvor du vil lagre filen? Om det ikke er tilfelle kan jeg desverre ikke hjelpe deg.

Lenke til kommentar
Ser at det er en som selger en ny Diamond til 3800,-kr: http://brukt1.no/1/posts/12_Mobilt/40_Mobi..._Kupppris_.html

Tror dere dette er bløff, eller kan denne karen være seriøs?

 

Hmm..er jo bra tilbud, kanskje for godt til å være sant.

 

 

Han sier at han kjøpte et par stykker for å gi den ene i gave til sin far.. Hva med den andre? Var planen å selge den videre bare? not.

 

 

Hehe, hvis jeg hadde bodd i nærheten av Drammen så hadde jeg nok prøvd å kjøpe den av han! Man kan jo hente den, og det virker jo mere sikkert enn å få den tilsendt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...