Gå til innhold

Her er vår nye teknologiportal


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men ellers er dette veldig bra. Fint å få ting samlet. :)

Bedre kan det bli, hvis de innlemmer det siste aktive redaksjonelle nettstedet som har sin sjel i forumet og nettverket :--)

 

Jeg skal ikke være den som sier meg uenig her. Men jeg regner med jeg kommer til å fortsette å lese Kulturo daglig, mens Tek stikker jeg innom et par dager i uken for å fange opp det mest interessante. Jeg ville nok ikke endret den praksisen selv om Kulturo ble innlemmet, da det er hovedsakelig kultur jeg trenger daglig dose av, resten nettverket fokuserer på holder det med et par ganger i uken :)

Lenke til kommentar
Jeg kunne godt tenkt meg en "Neste side" / "Eldre saker" link nederst på siden slik som så godt som alle andre nyhetsblogger på nettet har. Det hender at jeg ikke får gått gjennom alle sakene jeg vil, og da er det greit å kunne se bakover i tid på en enkel måte. (Jeg finner ingen 'arkiv'-link heller?)
Hver søsterside har sitt eget arkiv. Jeg er usikker på hvor hensiktsmessig det vil være å oppretholde et fellesarkiv under tek.no i tillegg, men det bør jo absolutt være mulig dersom folk synes det er enklere enn å besøke søstersidene.
Lenke til kommentar
Ja, tanken er at hvert nettsted skal rendyrke "sin nisje" i større grad. Det blir mao. ikke lenker til spillomtaler på Gamer fra Hardware. Men krysslenking vil som nevnt fortsatt forekomme, dersom det er saker som er spennende for flere av sidene :)

Jeg abbonerer på både tek.no og hw.no's nyhetsfeeder, endel av nyhetene blir dobbelt opp, jeg mener at man bør få en ekstra nyhetsfeed for alle undersider av tek.no som kun oppdateres med sidens egne nyheter, og ikke nyheter fra andre sider.

Lenke til kommentar

bra tiltak, men jeg har bare brukt HW.no som startside. der før man jo faktisk servert de viktigeste sakene innen kamera, mobil, kultur(film) og kultur(spill)... vist man føler for å lese mer om fks. spil så kan man jo bare gå inn på gamer..

 

jeg tror ikke dette blir startsiden min med det første, men jeg er alltid skeptiker... er jo en god mulighet til å få med seg ting som ellers glipper gjennom fingrene på meg...

Lenke til kommentar
Ja, tanken er at hvert nettsted skal rendyrke "sin nisje" i større grad. Det blir mao. ikke lenker til spillomtaler på Gamer fra Hardware. Men krysslenking vil som nevnt fortsatt forekomme, dersom det er saker som er spennende for flere av sidene :)

Jeg abbonerer på både tek.no og hw.no's nyhetsfeeder, endel av nyhetene blir dobbelt opp, jeg mener at man bør få en ekstra nyhetsfeed for alle undersider av tek.no som kun oppdateres med sidens egne nyheter, og ikke nyheter fra andre sider.

Nå vil alle saker fra "undersidene" speiles ut på Tek - i all hovedsak - slik at det går ikke å fjerne disse fra nisjenettsidenes feed. Dessuten finnes det flere brukere som bruker et nisjenettsteds feed, og det ville vært temmelig frekt å frarøve de alle sakene i feeden :)

Har du Tek-feed er det dermed ganske unødvendig å abbonnere på HW-feed i tillegg.

Lenke til kommentar
Jeg kunne godt tenkt meg en "Neste side" / "Eldre saker" link nederst på siden slik som så godt som alle andre nyhetsblogger på nettet har. Det hender at jeg ikke får gått gjennom alle sakene jeg vil, og da er det greit å kunne se bakover i tid på en enkel måte. (Jeg finner ingen 'arkiv'-link heller?)
Hver søsterside har sitt eget arkiv. Jeg er usikker på hvor hensiktsmessig det vil være å oppretholde et fellesarkiv under tek.no i tillegg, men det bør jo absolutt være mulig dersom folk synes det er enklere enn å besøke søstersidene.

Det ser jeg på som en like stor selvfølge som i det hele tatt å opprette tek.no. Hvor mye enklere kan det bli å gå inn på artikkelhistorikken til tek.no enn må måtte gå igjennom samtlige andre sider for å finne eldre saker fra 3-4 dager tilbake? Er ikke det hele poenget med en slik side?

 

Håper dere virkelig ombestemmer dere på dette området. Tid er penger og jeg har ikke tid til å vasse innom alle sidene for å finne artikler jeg ikke har fått med meg i uken som gikk! Derfor er det også trist at ikke Kulturo er med her.

Lenke til kommentar
Jeg ser ikke helt hvordan tek.no skal skille seg ut fra hw.no, med tanke på alt ikke-hardware artikkler/linker som legges ut der (hw.no alså).

Hardware.no har bare lenket til en brøkdel av det som foregår på søsternettsidene. Nå går Hardware.no over til en mer dedikert nisjenettside, og lenker kun videre hvis det er ting som er relevant for Hardware.nos lesere.

Lenke til kommentar

Flott tiltak det her, men layouten er (om mulig) enda værre enn på det nye HW.no-utseendet når det gjelder oppsettet av artiklene på siden. Vær så snill og hold dem i en enkelt, kronologisk kolonne. Ser ut som de er kastet utover, og rørt godt rundt sammen med reklamen. :thumbdown:

Og prisguide-søkeboksen fortjener en ordentlig plassering.

 

Men siden i seg selv er et bra konsept, som jeg for min del setter pris på dersom den blir litt mer oversiktlig. Kunne gjerne vært enda flere artikler der, i form av at siden ble lenger.

 

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...