Gå til innhold

Her er vår nye teknologiportal


Anbefalte innlegg

Men kulturo omhandler vel mer enn film? Alt fra regissører til skuespillere og manusforfattere. Synes ikke det passer helt inn i denne sammenhengen.

Det er ingen reell forskjell på teknologiske og kulturmessige aspekter når det kommer til Gamer og Kulturo. Hvorfor den ene er "inne i varmen" mens den andre er "ute i kulden", finnes det vel ikke noe godt svar på.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Spot the difference - Tek.no vs Trolltech.no

 

Trolltech.no ser j*vlig ut :p

 

Men kulturo omhandler vel mer enn film? Alt fra regissører til skuespillere og manusforfattere. Synes ikke det passer helt inn i denne sammenhengen.

Det er ingen reell forskjell på teknologiske og kulturmessige aspekter når det kommer til Gamer og Kulturo. Hvorfor den ene er "inne i varmen" mens den andre er "ute i kulden", finnes det vel ikke noe godt svar på.

 

Jo, men tror du ikke målgruppen varierer litt? Det er tross alt flere som har hardware og gaming til felles enn gaming og film? Eller, kanskje denne grensen er ganske tynn?

Lenke til kommentar
Hvorfor er egentlig ikke Kulturo med?

 

Kulturo ligger under Livsstil-avdelingen og ikke under Hardware-nettverket. Nasjonale Nisjer er delt opp i fire ulike "avdelinger" og da er Kulturo.no plassert annerledes. Nå skjer det stadige endringer på organiseringen, så man vet jo aldri hva fremtiden bringer. Det kan virke rart at Gamer.no og Kulturo.no er skilt på den måten der, da de i praksis er veldig like men med fokus på forskjellige medier.

 

Ellers så mangler vel Tek.no fokus på lyd&bilde, for å dekke enda mer i det teknologiske aspektet. Men ellers er dette veldig bra. Fint å få ting samlet. :)

Lenke til kommentar

Kan bli bra dette :)

2 forslag her:

Kan det gå an å ha en avkrysnings-liste i toppen, slik at hver bruker kan selv velge hvilke søster-sider han/hun vil ha med på tek.no? Det kunne kanskje bli lagret, slik at det blir "husket" når en logger inn.

 

Kan dere hindre at det hvite feltet bak "Les saken" ikke blir linke-område? Vet ikke om det bare er hos meg, men jeg må ofte klikke en gang på siden før jeg kan begynne å scrolle med musen. Da klikker jeg på et hvitt felt, eller et tekst-felt. (Ikke link). På tek.no er det linke-område langt etter "se listen her" osv.. Det er bedre på hw.no osv :)

Lenke til kommentar
Kan det gå an å ha en avkrysnings-liste i toppen, slik at hver bruker kan selv velge hvilke søster-sider han/hun vil ha med på tek.no? Det kunne kanskje bli lagret, slik at det blir "husket" når en logger inn
Jeg har etterlyst det samme på begin.no uten at det har blitt gjort noe med.. så ikke forvent for mye av dem.
Lenke til kommentar

Jeg kunne godt tenkt meg en "Neste side" / "Eldre saker" link nederst på siden slik som så godt som alle andre nyhetsblogger på nettet har. Det hender at jeg ikke får gått gjennom alle sakene jeg vil, og da er det greit å kunne se bakover i tid på en enkel måte. (Jeg finner ingen 'arkiv'-link heller?)

Lenke til kommentar
Kan det gå an å ha en avkrysnings-liste i toppen, slik at hver bruker kan selv velge hvilke søster-sider han/hun vil ha med på tek.no? Det kunne kanskje bli lagret, slik at det blir "husket" når en logger inn
Jeg har etterlyst det samme på begin.no uten at det har blitt gjort noe med.. så ikke forvent for mye av dem.

Begin.no har jo ikke blitt jobbet med på noen år, var dette nylig?

Lenke til kommentar
Kan det gå an å ha en avkrysnings-liste i toppen, slik at hver bruker kan selv velge hvilke søster-sider han/hun vil ha med på tek.no? Det kunne kanskje bli lagret, slik at det blir "husket" når en logger inn
Jeg har etterlyst det samme på begin.no uten at det har blitt gjort noe med.. så ikke forvent for mye av dem.

Begin.no har jo ikke blitt jobbet med på noen år, var dette nylig?

Tja. Et år siden eller kanskje halvannet. Nå har ingressbildene forsvunnet fra begin.no, fint om man får på plass dem igjen hvertfall. Har mye mer sansen for den, reklamefri og fri for "fancy" og "kule" elementer.
Lenke til kommentar
Kan det gå an å ha en avkrysnings-liste i toppen, slik at hver bruker kan selv velge hvilke søster-sider han/hun vil ha med på tek.no? Det kunne kanskje bli lagret, slik at det blir "husket" når en logger inn
Jeg har etterlyst det samme på begin.no uten at det har blitt gjort noe med.. så ikke forvent for mye av dem.

Begin.no har jo ikke blitt jobbet med på noen år, var dette nylig?

Tja. Et år siden eller kanskje halvannet. Nå har ingressbildene forsvunnet fra begin.no, fint om man får på plass dem igjen hvertfall. Har mye mer sansen for den, reklamefri og fri for "fancy" og "kule" elementer.

Kanskje ikke et like godt alternative, men det skal være mulig å lage en tilsvarende side vha. RSS-feedene til diskusjon.no, akam.no, hardware.no osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...