Gå til innhold

Ditt inntrykk av Battlefield: Bad Company demo!


Anbefalte innlegg

Nå er jo Battlefield: Bad Company demo ute på Microsoft marcketplace og Playstation Network.

 

Her skriver du om ditt inntrykk, hva du syntes om spillet og ditt førsteintrykk.

Skriv hvilken konsoll du spiller på og fortell de andre som ikke har muligheten til å spille alt!

 

Sees på slagmarken :thumbup:

Endret av Paisley
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sånn da har jeg fått spilt litt og her er min vurdering:

 

Singelplayer delen var god, ikke optimal men god.

Gode mission tror jeg nok at vi vil få se i SP delen.

Grafikk, ok, sprengningen var meget bra med unntak at det faller likt hver gang.

Det jeg ikke likte var at jeg gikk uten ammo halvparten av SP delen, og kontrollene var litt annerledes på ps3 med R1,R2.

 

Multiplayer:

 

Oassis mappet var ikke den beste men et ok map. Jeg har prøvd meg som både attacker og defender noe som gikk lit i surr. Kartet var krunglete noe som gjør meg forvirra.

Alle disse midtøsten språkene forvirret meg også en god del.

Det at en ikke kan si ting, som en kan på BF2 syntes jeg at var meget trist.

Dette er jo noe som jeg mener kjennetegner Bf serien.

Bilene, båtene og helikoptrene var litt vanskelig å styre til å begynne med , og det at man ikke kan hoppe ut med fallskjerm var meget dårlig.

 

Det er noen lyspunkter i dette spillet , men jeg er ikke sikker på om det blir et kjøp!

 

EDIT: Beklager for skrivefeil!

Endret av Paisley
Lenke til kommentar
I SP var kartet rotete, og jeg så ikke en forbanna russer før jeg ble truffet selv. Egentlig bekreftet dette bare at fps ikke er helt min sjanger :) skal teste mp nå...

 

 

Personelig er det multiplayer delen som gjør dette spillet til et kjøp.

 

Har nå spilt mye multi og elsker det!

Lenke til kommentar
Haha har hatt demoen i en uke på ps3en allerede jeg :D

 

Førsteinntrykk: W O W!

 

 

hvordan fikk du til å laste ned den for en uke siden ? står jo 5.6 på den på psn

 

Han forhåndsbestilte spillet på en nettside og fikk derfor en kode som gjorde at han kunne laste den ned før oss. Men det må sies at det kostet litt mer?

Lenke til kommentar

Noen nye synspunkter fra mitt felt angående demoen.

 

1. Mic- i går ble jeg plaget av folk som bare tullepratet over micen og ødela hele spillingen min.

 

2. Jeg sitter med 14% i liv, og i nærheten er det medic. Takket være at jeg ikke kan si f.eks: Need Medic, eller need a ride, dør jeg og turene blir meget lange med mindre jeg starter på squaden.

 

3. At en ikke kan legge seg ned er meget plagsomt. Dette er et stort minus fra meg.

 

Ellers elsker jeg spillet på MP og Gold Edition skal bestilles. :roll:

Endret av Paisley
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...