Gå til innhold

Hjelp med en ekstern harddisk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg har en Western Digital My Book Essential Edition WDG1U5000 500 GB som jeg trenger nye drivere til. Jeg har lett i snart 2 dager etter denne driveren, så hvis noen kunne finne en link eller noe sånt så hadde det vært fint:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ingen spesielle drivere til slike disker.

Windows har standard USB drivere, og når man kobler til en disk blir alt ordnet automatisk med plug & play.

Kanskje bedre at du beskriver problemet. Hvilken Windows versjon har du? Oppdatert med Servicepacks?

Skrevet

Okei :blush: Problemet er nok ikke datamaskinen.. Det som skjedde var at en kompis tråkket på ledningen og ekstern datt i gulvet. Da jeg setter den i datamaskinen så starter den men kommer ikke opp på datamaskinen at den er der. Og kompisen min sa at det samme hadde skjedd med en ekstern som han hadde. Det var en Western Digital det også. Han hadde da bare lastet ned nye drivere til den og formatert den etterpå og da hadde den gått.

Skrevet

Hvis du mister en disk i gulvet så går den i stykker, så enkelt er det.

Hvis kompisen din har fått den til å virke igjen så har han vært heldig. Men det har i alle fall ingenting med nye drivere å gjøre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...