Gå til innhold

20 spill til 500 kr på Steam.


Anbefalte innlegg

Link

 

Items included:

Battlestations: Midway

Commandos 2: Men of Courage

Commandos 3: Destination Berlin

Commandos: Behind Enemy Lines

Commandos: Beyond the Call of Duty

Commandos: Strike Force

Conflict: Denied Ops

Deus Ex: Game of the Year Edition

Deus Ex: Invisible War

Hitman 2: Silent Assassin

Hitman: Blood Money

Hitman: Codename 47

Infernal

Just Cause

Kane and Lynch: Dead Men™

Project: Snowblind

Rogue Trooper

Thief: Deadly Shadows

Tomb Raider: Anniversary

Tomb Raider: Legend

 

 

Package price

$99.99

 

Noen som har noen kommentarer til disse spillene?

Er det mye dårlig/middelmådig?

Har selv bare spilt ett par av Commandos-spillene.

 

 

 

Edit: skrivefeil

Endret av okjatakk
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Veldig mye bra der! Men dog litt gammelt, så viss du må ha fresh grafikk kan du bli skuffet.

 

Infernal og Just Cause har no ganske so fresh grafikk spør du meg.

Vi snakka selfølgelig ikkje om grafikk på Crysis nivå, men meget god grafikk.

 

But then again, man skal ikkje døme spel etter grafikk, som ser ut til å ha blitt en trend.

 

Er mange bra spel der, og du får jo faktisk 20 (!) spel til prisen av det som 1 stk spel vanlegvis kostar i Norge...(argh)

Lenke til kommentar

Typisk. Har stort sett alle fra før unntatt Commandos 2 og 3, Kane & Lynch, Conflict: Denied Ops og Thief: Deadly Shadows. Helt greie spill, men ikke noe for meg. Commandos ble for vanskelig (det kan dere som har prøvd dem sikkert bekrefte). Prøvde Thief 2, men det fungerte ikke på XP av en eller annen grunn. Kane & Lynch og Conflict: Denied Ops er jeg ikke noe særlig interessert i, så da blir det vel å spare pengene til noe annet. :)

 

Nen for all del, har dere ikke disse spillene er de meget bra og helt klart verdt prisen. Just Cause spilte jeg veldig mye på xbox, og Deus Ex-ene var meget bra. Likte DE2 bedre enn det første, men det er bare min personlige mening. Hitman og Lara burde ikke trenge noen nærmere introduksjon. TR: Legend ble for mye action for min del, og i tillegg var det veldig kort. (men på den annen side er slutten helt genial, og TR: Underworld (kommer senere i år) er en direkte oppfølger). TR: Anniversary er stort sett en Best Of Tomb Raider 1 med moderne grafikk og en moderne motor. Jeg anbefaler å bruke en gamepad, men igjen, det er bare min personlige mening. :)

Lenke til kommentar
Er ikke dette også en bra pakke - for de som liker skytespill? Link

 

Den Valve-pakka er helt sinnsyk med mindre du har det meste fra før. Det samme gjelder den EIDOS-pakka i OP. Skal garantert kjøpes, helt rått. Har jeg noe å spille mellom EM-kampa. :D

 

Et anna bra tilbud er ID Super Pack:

http://www.steampowered.com/v/index.php?ar...d=440&cc=NO

 

Inneholder alt ID har hatt hånd i gjennom tidene med unntak av Quake4 og muligvis QuakeWars.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...