Gå til innhold

Vi bør forby Russefeiringen


Anbefalte innlegg

Det er ingen som er interessert i å renske opp i "problemet" rett og slett fordi det ikke er et problem. Det å renske opp i et slikt "problem" er egentlig bare fascistisk i ordets rette betydning.

 

Og hvordan vil du argumentere for at det ikke er et problem? Har du fått med deg noe av de hendelsene det har vært linket til i tråden? Har fått med deg noe av det det russen gjør?

 

Og nei, det å renske opp i et problem er ikke noe fascitisk. Det er et helt vanelig uttrykk som ikke nødvendigvis har noe med hendelser ala holocaust å gjøre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

enig der. hadde glimti møtt på en gjeng ungdommer som drev faenskap, og de tilfeldigvis var russ MEN de hadde ikke på seg noen russebukser eller noe som tyder på at de er russ i det hele tatt... så hadde han ikke brydd seg like mye om de hadde hatt på seg russeklærne.

 

Kommer ann på om de hadde prøvd seg på meg eller ikke. Ikke prøv å komme med noen analyse nå.

 

Det blir jo som sagt kun å forby det symbolkse i russefeiringa. At folk driver med dritt vil han ikke slå ned på, så der har man kommet like langt. Man peker bare ut en viss gruppe i samfunnet og forbyr dem ting som er helt ufarlige. klær osv.

 

Hvor har du det fra at jeg ikke vil slå ned på det? :!:

Lenke til kommentar

Det er ingen som er interessert i å renske opp i "problemet" rett og slett fordi det ikke er et problem. Det å renske opp i et slikt "problem" er egentlig bare fascistisk i ordets rette betydning.

 

Og hvordan vil du argumentere for at det ikke er et problem? Har du fått med deg noe av de hendelsene det har vært linket til i tråden? Har fått med deg noe av det det russen gjør?

Voldtekter skjer ellers, kan ikke lastes noen feiring.

En tilfeldig vannsprut (som det forresten er SVÆRT lite av) kan ikke kalles alvorlig, og hvertfall ikke nok til å forby noe.

De samme ungene drikker og sloss uansett.

De samme 14-åringene drikker uansett. De kan også si nei, det er ikke slik at det settes en trakt i halsen deres.

Nei, det å dele ut kondomer til småbarn er verken alvorlig eller et problem.

Og nei, det å renske opp i et problem er ikke noe fascitisk. Det er et helt vanelig uttrykk som ikke nødvendigvis har noe med hendelser ala holocaust å gjøre.

Dette er ikke et problem, men noe du har en torn i siden til. DET er fascistisk. Fascisme =/= holocaust.

 

Slå opp fascismo.

Endret av Lycantrophe
Lenke til kommentar

Det er ingen som er interessert i å renske opp i "problemet" rett og slett fordi det ikke er et problem. Det å renske opp i et slikt "problem" er egentlig bare fascistisk i ordets rette betydning.

 

Og hvordan vil du argumentere for at det ikke er et problem? Har du fått med deg noe av de hendelsene det har vært linket til i tråden? Har fått med deg noe av det det russen gjør?

 

Og nei, det å renske opp i et problem er ikke noe fascitisk. Det er et helt vanelig uttrykk som ikke nødvendigvis har noe med hendelser ala holocaust å gjøre.

 

Du mener vel hva fåtallet av russen gjør? Ikke alle muslimer er selvmordsbombere heller, bare fordi mediafokuset er på ekstrimistene?

 

leif

Endret av m0ffe
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Voldtekter skjer ellers, kan ikke lastes noen feiring.

 

Ikke noe argument mot forbud av russefeiringen da det skjer flere ganger på kort tid.

 

En tilfeldig vannsprut (som det forresten er SVÆRT lite av) kan ikke kalles alvorlig, og hvertfall ikke nok til å forby noe.

 

Det er ikke lite av det selvom du ikke opplever mye av det. Forøvrig kan det være teknisk utstyr som blir skadd slik andre har påpekt, man kan faktisk være på vei til noe og ikke ha tid til å gå hjem og skifte, det kan være kaldt og man kan bli syk osv.

 

De samme ungene drikker og sloss uansett.

 

Ikke nødvendigvis.

 

De samme 14-åringene drikker uansett. De kan også si nei, det er ikke slik at det settes en trakt i halsen deres.

 

Har du hørt om såkalt søskenrulling?

 

Nei, det å dele ut kondomer til småbarn er verken alvorlig eller et problem.

 

Så du synes det er greit å introdusere småbarn for gjenstander ment til sex?

 

Dette er ikke et problem, men noe du har en torn i siden til. DET er fascistisk. Fascisme =/= holocaust.

 

Slå opp fascismo.

 

Har du sjekket noen av de sakene som har kommet opp ang. russen? Det er et enormt problem og det kommer til å ende tragisk om ikke noe gjøres!

 

Om du velger å tolke bruk av ord som fascisme får det være din sak.

Lenke til kommentar

Voldtekter skjer ellers, kan ikke lastes noen feiring.

 

Ikke noe argument mot forbud av russefeiringen da det skjer flere ganger på kort tid.

Isåfall burde det vært forbudt å gå på byen i Oslo da det for noen uker siden var FIRE voldtekter på en helg. Du bør også forby festivaler.

 

En tilfeldig vannsprut (som det forresten er SVÆRT lite av) kan ikke kalles alvorlig, og hvertfall ikke nok til å forby noe.

 

Det er ikke lite av det selvom du ikke opplever mye av det. Forøvrig kan det være teknisk utstyr som blir skadd slik andre har påpekt, man kan faktisk være på vei til noe og ikke ha tid til å gå hjem og skifte, det kan være kaldt og man kan bli syk osv.

Isåfall kan du dra frem konkrete eksempler. Det er ikke MYE. Jeg blir langt mer plaget av småbarn på bussen som hyler - skal vi forby det også?

 

Syk av en vannsprut? Nå får du holde opp.

De samme ungene drikker og sloss uansett.

 

Ikke nødvendigvis.

Joda, nok av edru russ og.

De samme 14-åringene drikker uansett. De kan også si nei, det er ikke slik at det settes en trakt i halsen deres.

 

Har du hørt om såkalt søskenrulling?

Og? De samme ungene drikker uansett.

Nei, det å dele ut kondomer til småbarn er verken alvorlig eller et problem.

 

Så du synes det er greit å introdusere småbarn for gjenstander ment til sex?

Helt problemfritt.

Dette er ikke et problem, men noe du har en torn i siden til. DET er fascistisk. Fascisme =/= holocaust.

 

Slå opp fascismo.

 

Har du sjekket noen av de sakene som har kommet opp ang. russen? Det er et enormt problem og det kommer til å ende tragisk om ikke noe gjøres!

 

Om du velger å tolke bruk av ord som fascisme får det være din sak.

Nei, det er ikke noe enormt problem. Jeg oppfatter deg dessuten som fascistisk, og, no offence, dum. Tror du bør komme deg ut av stua og ut i det virkelige liv. Ny jobb, kanskje?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

enig der. hadde glimti møtt på en gjeng ungdommer som drev faenskap, og de tilfeldigvis var russ MEN de hadde ikke på seg noen russebukser eller noe som tyder på at de er russ i det hele tatt... så hadde han ikke brydd seg like mye om de hadde hatt på seg russeklærne.

 

Kommer ann på om de hadde prøvd seg på meg eller ikke. Ikke prøv å komme med noen analyse nå.

 

Det blir jo som sagt kun å forby det symbolkse i russefeiringa. At folk driver med dritt vil han ikke slå ned på, så der har man kommet like langt. Man peker bare ut en viss gruppe i samfunnet og forbyr dem ting som er helt ufarlige. klær osv.

 

Hvor har du det fra at jeg ikke vil slå ned på det? :!:

 

Fordi du kun vil forby det symbolske. klær og vannpistoler og sånn. Det er allerede forbudt å plage andre, hvilken flere forbud kan man tilføye som går direkte på plaging av andre?

 

 

Du bryr deg jo like mye om russen plager andre og. Om de ikke hadde brukt russeklær og plagd andre, men ikke deg, hadde du brydd deg like mye enn om de hadde hatt på seg russeklær?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Niks. Tar man igjen sterkere lærer de seg å ikke prøve seg igjen!

 

Vel du har selv bevist at det er du som er sammfunnsrisikoen her. Kasting av stein på andre er ulovlig på ALLE punkter, det er ikke vann. Slike som deg bør bures inne.

 

Noen går bort til noe, heller vann over dem, og ødelegger en iPhone til en good sum penger.

Disse noen har på seg Røde ting, og stikker så av i en anonym mengde.

Og siden de er anonyme blir de ikke tatt.

 

Hva glimti foreslår blir vel egentlig å være moderat: Vis du først har mistet kontrollen så fortjener du ikke nåde før du har beina godt plantet på jorda igjen.

Det finnes allerede mange tilfeller hvor russ går over styr FORDI de er russ, og de SKAL straffes på lik linje med alle andre.

Problemet er at det er en liten økning hvert år, og at vi har en kultur på å gjøre jævelskap. Og det vil si at du har plutselig et miljø som får muligheten til å tro at de kan komme seg unna med det fordi det er mange mange russ og ingen kjenner noen utenfor landsbygda.

Husk: Dere overser hva Glimti skriver fordi dere nekter å høre på han, uansett hvor fornuftig det han sier er.

 

Hvis du har så fuckings dårlig minne at du ikke greier å huske ett ansikt så sliter du.

 

Uansett så var det ikke snakk om å helle en bøtte vann over en og ødelegge en iPhone. Det var snakk om å sprute vann på han. Om noen hadde spruta vann på meg og jeg ville ha havn (om noe ville gått i stykker hadde jeg selvfølgelig løpt etter dem og lagt dem i bakken) jeg mener også at de bør straffes om de ødelegger ting men fortsatt så rettferdigjør det ikke steinkasting (ekke det hva de driver med i U-land osv..?) steinkasting er for SYKE, SYKE mennesker som trenger mental hjelp, det er grov kriminalitet og bør straffes MYE hardere en vannsprutting og ødeleggelse av elektronisk utstyr.

 

Vi hører ikke på Glimti? HAN ignorerer 90% av alle argumentene han får mot seg, HAN hører ikke på oss, fordi han er ignorant. Vi hører hva han sier og er enig i hvor fælt mye av det er, men han skylder det på 40 000 mennesker, vi skylder det på 1-5 personer.

Endret av Rudde93
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Rudde93: Jeg tror du må komme deg bort fra bygda. Du sliter med å huske fjes vis det er 200-300 russ på skolen/nærområdet OG du kjenner ingen.

BEGRAVD I MENGDEN heter det.

Samt at du klarer ikke å gjenkjenne en person uten fjes etter en vis mengde tid.

 

Og hva er galt med steinkasting? Med litt kontrol ås er det ikke mye mer annerledes en brutal nedleggelse.

 

Og du ignorer også dine 90%.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Rudde93: Jeg tror du må komme deg bort fra bygda. Du sliter med å huske fjes vis det er 200-300 russ på skolen/nærområdet OG du kjenner ingen.

BEGRAVD I MENGDEN heter det.

Samt at du klarer ikke å gjenkjenne en person uten fjes etter en vis mengde tid.

 

Og hva er galt med steinkasting? Med litt kontrol ås er det ikke mye mer annerledes en brutal nedleggelse.

 

Og du ignorer også dine 90%.

 

Nr. 1. Jeg kan garantere deg at jeg bor i en større by en deg nå. Nr. 2. I Norge bor jeg 20 min fra Oslo downtown, så bor egentlig ikke så veldig på bygda.

 

Hvis jeg får øyekontakt med en eller annen eller får sikt rett i tryne dems, greier jeg lett å gjenkjenner de om jeg ser de igjen, jeg greier ikke beskrive trynet dems, men jeg kan gjenkjenne de, lett.

 

Hvor er det du går for å finne en hel haug med russ så de greier å "forsvinne" i mengden, altså går du på russetreff? WHAT?

 

Er du seriøs med meg, må du spørre meg om hva som er galt med steinkasting? Er du så dum? Og kan du sitere meg på brutal nedleggelse, hvor har jeg sagt brutal nedleggelse? Jeg har sagt nedleggelse, kan skal jo faen ikke knuse trynet dems med en stein.

 

Gjør jeg det? For jeg mener jeg har svart på ALT som har vært en direkte henvendelse til meg. Jeg ignorerer ikke folk slik Glimti gjør.

Lenke til kommentar
Hvis jeg får øyekontakt med en eller annen eller får sikt rett i tryne dems, greier jeg lett å gjenkjenner de om jeg ser de igjen, jeg greier ikke beskrive trynet dems, men jeg kan gjenkjenne de, lett.

 

Kan du forklare meg hvorfor folk som blir overfalt eller ranet ikke kan gjenkjenne den som stjal fra dem?

Eller vis du blir satt i et rom med 10 personer og skal peke ut den skyldige så blir den personenen som ser mest kriminel utpekt?

Her var det jo øyenkontakt, men det hjalp jo ikke!

Du gjør også den forutsetningen at du kan springe etter.

 

Hvor er det du går for å finne en hel haug med russ så de greier å "forsvinne" i mengden, altså går du på russetreff? WHAT?

 

Stråmann, også kjent som "jeg sa ikke det du tror jeg sa".

 

Er du seriøs med meg, må du spørre meg om hva som er galt med steinkasting? Er du så dum? Og kan du sitere meg på brutal nedleggelse, hvor har jeg sagt brutal nedleggelse? Jeg har sagt nedleggelse, kan skal jo faen ikke knuse trynet dems med en stein.

Og hvor stor er steinen?

Hva om jeg treffer beina og forhinder dem fra å løpe?

Er steinkast alltid 100% galt, eller er det unntak?

Er brutal nedleggleggelse alltid 100% galt, eller er det unntak? Dessuten så er en nedleggelse en nedleggelse, men den blir ikke brutal før den du legger ned gjør motstand. Og ta et vekterkurs, så lærer du veldig mye moro om 1 mot 1 i nedleggelse.

 

 

Gjør jeg det? For jeg mener jeg har svart på ALT som har vært en direkte henvendelse til meg. Jeg ignorerer ikke folk slik Glimti gjør.

 

Vis jeg sier A, og du sier jeg sa A, så har du overser du meg.

Enkelt og greit.

Endret av del_diablo
Lenke til kommentar

haha. det er vel uansett galt å kaste stein på folk, eller legge de ned i bakken, om du får en liten sprut vann på deg vel? '-.-

om noen hadde helt en svær jævla bøtte på deg når du står og snakker i telefonen mens du røyker og akuratt har vært å kjøpt deg en ny laptop og bøker så JA løp etter de og legg dem i bakken eller hold de godt fast og finn ut hva de heter så du kan anmelde de....

 

men om man går helt av skaftet om man får en liten sprut vann på seg så njæææææææ.... holder å bare rope jævla drittunge, etter dem, hvis man absolutt blir så forbanna.

 

 

 

Men å helle bøtter vann over folk som har masse utstyr på seg skjer ikke så ofte uansett.

Lenke til kommentar
Hvis jeg får øyekontakt med en eller annen eller får sikt rett i tryne dems, greier jeg lett å gjenkjenner de om jeg ser de igjen, jeg greier ikke beskrive trynet dems, men jeg kan gjenkjenne de, lett.

 

Kan du forklare meg hvorfor folk som blir overfalt eller ranet ikke kan gjenkjenne den som stjal fra dem?

Eller vis du blir satt i et rom med 10 personer og skal peke ut den skyldige så blir den personenen som ser mest kriminel utpekt?

Her var det jo øyenkontakt, men det hjalp jo ikke!

Du gjør også den forutsetningen at du kan springe etter.

 

Hvor er det du går for å finne en hel haug med russ så de greier å "forsvinne" i mengden, altså går du på russetreff? WHAT?

 

Stråmann, også kjent som "jeg sa ikke det du tror jeg sa".

 

Er du seriøs med meg, må du spørre meg om hva som er galt med steinkasting? Er du så dum? Og kan du sitere meg på brutal nedleggelse, hvor har jeg sagt brutal nedleggelse? Jeg har sagt nedleggelse, kan skal jo faen ikke knuse trynet dems med en stein.

Og hvor stor er steinen?

Hva om jeg treffer beina og forhinder dem fra å løpe?

Er steinkast alltid 100% galt, eller er det unntak?

Er brutal nedleggleggelse alltid 100% galt, eller er det unntak? Dessuten så er en nedleggelse en nedleggelse, men den blir ikke brutal før den du legger ned gjør motstand. Og ta et vekterkurs, så lærer du veldig mye moro om 1 mot 1 i nedleggelse.

 

 

Gjør jeg det? For jeg mener jeg har svart på ALT som har vært en direkte henvendelse til meg. Jeg ignorerer ikke folk slik Glimti gjør.

 

Vis jeg sier A, og du sier jeg sa A, så har du overser du meg.

Enkelt og greit.

 

Kan du forklare hvordan folk greier å huske det? OMFG, om noe kriminelt skjer med deg og du ikke er en mentalt svak person så greier de i nesten ALLE tilfeller og gjenkjenne gjerningsmannen. Om du peker ut den som ser mest kriminell ut er det deg det er noe galt med.

 

Det skjønte jeg ikke en dritt av.

 

Småstein er kan skade som en softgun, inkludert at en softgun er mer presis. Når intensjonen din er å fysisk hemme de / skade de er det galt. Kaste stein etter folk er galt i alle situasjoner hvor du ikke gjør det for å forhindre dem fra å gjøre noe annet fysisk kriminelt mot noen andre. Det er ikke alltid galt å skyte etter folk heller, betyr det at vi alle skal begynne å skyte etter hverandre? IGJEN, ikke en brutal nedleggelse vet du ikke forskjellen? Det er forskjellige måter å legge ned folk på, har du aldri vært i en brytekamp med en venn og en slosskamp? Og uansett om en brutal nedleggelse må til for å oppnå målet ditt, er det bedre en å kaste stein.

 

What?

Endret av Rudde93
Lenke til kommentar

Fordi du kun vil forby det symbolske. klær og vannpistoler og sånn. Det er allerede forbudt å plage andre, hvilken flere forbud kan man tilføye som går direkte på plaging av andre?

 

Jeg vil fjerne russefeiringen fordi det øker problemene og det kraftig. Hvor mange ganger må jeg si det?

 

Du bryr deg jo like mye om russen plager andre og. Om de ikke hadde brukt russeklær og plagd andre, men ikke deg, hadde du brydd deg like mye enn om de hadde hatt på seg russeklær?

 

Selvfølgelig. jeg bryr meg når eldre angriper en kreftsyk jente på 14 år så hun må på sykehus, teiper fast barn og lar dem ligge på gaten, teiper fast barn til stolper og tusjer dem i ansiktet, oversprøyter småbarn med vann og egg, oversprøyter prostituerte med urin, kidnapper folk og kaster dem i vannet, kaster småbarn på sjøen ol!

 

Og for den saks skyld også når de spruter ned forbipasserende med vannvåpen uten å ha spurt om de er med på leken først.

Lenke til kommentar

Fordi du kun vil forby det symbolske. klær og vannpistoler og sånn. Det er allerede forbudt å plage andre, hvilken flere forbud kan man tilføye som går direkte på plaging av andre?

 

Jeg vil fjerne russefeiringen fordi det øker problemene og det kraftig. Hvor mange ganger må jeg si det?

 

Du bryr deg jo like mye om russen plager andre og. Om de ikke hadde brukt russeklær og plagd andre, men ikke deg, hadde du brydd deg like mye enn om de hadde hatt på seg russeklær?

 

Selvfølgelig. jeg bryr meg når eldre angriper en kreftsyk jente på 14 år så hun må på sykehus, teiper fast barn og lar dem ligge på gaten, teiper fast barn til stolper og tusjer dem i ansiktet, oversprøyter småbarn med vann og egg, oversprøyter prostituerte med urin, kidnapper folk og kaster dem i vannet, kaster småbarn på sjøen ol!

 

Og for den saks skyld også når de spruter ned forbipasserende med vannvåpen uten å ha spurt om de er med på leken først.

 

Men hvordan kan et par røde snekkerbukser og noen vannpistoler være farlig?

 

 

Men hadde du brydd deg LIKE MYE om de personene IKKE hadde hatt på seg russeklær? Men de var russ... du visste det bare ikke.

Lenke til kommentar

Dette svarte jeg akkurat på.

 

at du bryr deg? jaha, hvorfor vil du ikke gjøre noe med at folk blir plagd av ikke-russ da?

det virker som om du syns det er verre at folk blir plagd av russ, enn av ikke-russ.

 

 

et par røde snekkerbukser øker ingen problemer. Det er vel heller holdningen til visse ungdommer det er noe feil med? og ikke klærne.

 

Nei ass, jeg er mye slemmere når jeg har på meg den rutete buksa mi. Hvilket klesplagg blir dere slem i? nysgjerrig!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...