Gå til innhold

[AoC]Den lille Conqueror tråden


Anbefalte innlegg

Følte at vi og trengte en slik tråd.

Søkte etter det men fant det ikke. Om det er en annen må denne slettes og gjerne link til den andre :)

 

Lurer på hva som er best av Dual Wield og 2-Hander for levling.

Ser jo på Feats men det er litt defensive og offensive i begge.

Noen som har en viss peiling, evt. et bra feat-oppsett som kan linkes til? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Driver å tenker på det med DW og 2h jeg og. På AoC forumet sier de fleste at de skal gå for DW, men jeg testet det nettopp og det funka ikke så bra. Liker 2h mye bedre pga. mer dmg og AoE.

 

Hadde vært fint med noen feat-anbefalinger, ja :)

Lenke til kommentar

Eneste irriterende med DW, som jeg ser, er at det kan bli et problem mot mobs som healer seg selv?

En annen ting er at 2H føles mer aoe. Dessuten er HULK feat ekstremt bra mot mobs.

Varer i 30sec og 0cd. Eneste er slowmovement mens de 30 sec varer, men mot mobs ekke det et problem!

Endret av Zelkin
Lenke til kommentar

Jeg har ikke spillet enda, men jeg skal velge conquerer. Og for å prøve å kopiere min 2H-arms-dps-warrior i wow, så kommer jeg til å gå 2H og mest mulig offensive feats. Men jeg satser først og fremst på å spille 98% av tiden min som solo. Ihvertfall nå i starten og frem til lvl 80.

Lenke til kommentar
Noen som vet om conq har noe melee aoe angrep med 2H? Slik som wow har whirlwind og cleave. Dvs, kan en 2H conq skade flere fiender samtidig?

 

I age of conan skader du jo alle monstrene i nærheten når du slår vanlig. Du skader det du treffer med sverdet ditt. Du er ikke begrenset til kun det monsteret du har som target slik som i wow. I tillegg har de fleste dps klassene combo-angrep som gjør ytterligere skade på flere enn en fiende av gangen.

Lenke til kommentar

Har en conqueror level 16 nå, utrolig artig profession hehe. Begynte med DW her men etter hvert så ser det ut som om 2h blir bedre, men det er fortsatt tydlig å si noe om det. Men veldig morsomme animationer, stikker en stor 2h sverd i magen og drar den ut av skulderen lol (høres grusomt ut men spillet skal jo være det :p)

 

enig med de andre her hadde vært morsomt å sammenligne litt feats.

 

Xues

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...