Gå til innhold

[AoC]Den lille Conqueror tråden


Anbefalte innlegg

Det er vel bare å lese på comboene og se hva de gjør for noe? Som 2h specced, starter jeg først med Feint Attack for å få den buffen, Dancing Steel saken for dodge-chance, Hail of Furious Strikes for mye skade og til slutt Enraging Strike og Brutal Enraging strike om moben fortsatt lever.

 

Selv bruker jeg vanligvis def stance til questing og grinding, da jeg synes man tåler alt for lite i Frenzy som fører til mye downtime til Resting osv. (har enda ikke speccet Guarded Frenzy, så det vet jeg ikke noe om), noe man slipper i def stance. Kan ikke si jeg merker mye forskjell på dps i no-stance og def stance. Denne brukes jo også til tanking i party etc.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er vel bare å lese på comboene og se hva de gjør for noe? Som 2h specced, starter jeg først med Feint Attack for å få den buffen, Dancing Steel saken for dodge-chance, Hail of Furious Strikes for mye skade og til slutt Enraging Strike og Brutal Enraging strike om moben fortsatt lever.

 

Selv bruker jeg vanligvis def stance til questing og grinding, da jeg synes man tåler alt for lite i Frenzy som fører til mye downtime til Resting osv. (har enda ikke speccet Guarded Frenzy, så det vet jeg ikke noe om), noe man slipper i def stance. Kan ikke si jeg merker mye forskjell på dps i no-stance og def stance. Denne brukes jo også til tanking i party etc.

 

Ahh se der ja:) skal jammen prøve dem samme komboene selv:) Hmm ja def stance er vel bare 15% mindre dps, så dette er jo ikke allverden...hmm kanskje jeg skulle begynne å bo i def stance:)

Lenke til kommentar

En annen ting, driver dere med aktiv def? Dvs...trykke to ganger på retn knapp for å dodge unna og trykke bakover for parry etc? Jeg har aldri brukt dette, og håper det ikek er nødvendig for å være effektiv. Håper at mest mulig dps fokus, sammen med å ha god passiv defense er nok.

Lenke til kommentar
Det er vel bare å lese på comboene og se hva de gjør for noe? Som 2h specced, starter jeg først med Feint Attack for å få den buffen, Dancing Steel saken for dodge-chance, Hail of Furious Strikes for mye skade og til slutt Enraging Strike og Brutal Enraging strike om moben fortsatt lever.

 

Selv bruker jeg vanligvis def stance til questing og grinding, da jeg synes man tåler alt for lite i Frenzy som fører til mye downtime til Resting osv. (har enda ikke speccet Guarded Frenzy, så det vet jeg ikke noe om), noe man slipper i def stance. Kan ikke si jeg merker mye forskjell på dps i no-stance og def stance. Denne brukes jo også til tanking i party etc.

 

Ahh se der ja:) skal jammen prøve dem samme komboene selv:) Hmm ja def stance er vel bare 15% mindre dps, så dette er jo ikke allverden...hmm kanskje jeg skulle begynne å bo i def stance:)

 

Vil virkelig ambefale dere å prøve ut å gå ut Frenzy delen av treet og bruke frenzy stance.. Med bandaging og fast healing statsene høye gør solo grinding kjempe fort.. Noe som ikke er så merkelig med 85% mer damage ifra defencive stance.

Lenke til kommentar
Det er vel bare å lese på comboene og se hva de gjør for noe? Som 2h specced, starter jeg først med Feint Attack for å få den buffen, Dancing Steel saken for dodge-chance, Hail of Furious Strikes for mye skade og til slutt Enraging Strike og Brutal Enraging strike om moben fortsatt lever.

 

Selv bruker jeg vanligvis def stance til questing og grinding, da jeg synes man tåler alt for lite i Frenzy som fører til mye downtime til Resting osv. (har enda ikke speccet Guarded Frenzy, så det vet jeg ikke noe om), noe man slipper i def stance. Kan ikke si jeg merker mye forskjell på dps i no-stance og def stance. Denne brukes jo også til tanking i party etc.

 

Ahh se der ja:) skal jammen prøve dem samme komboene selv:) Hmm ja def stance er vel bare 15% mindre dps, så dette er jo ikke allverden...hmm kanskje jeg skulle begynne å bo i def stance:)

 

Vil virkelig ambefale dere å prøve ut å gå ut Frenzy delen av treet og bruke frenzy stance.. Med bandaging og fast healing statsene høye gør solo grinding kjempe fort.. Noe som ikke er så merkelig med 85% mer damage ifra defencive stance.

 

Hmm linke til feat tre? :)

Lenke til kommentar

Kan noen bygge et solid DPS tre for meg?

Har nettopp startet, level 10, og ønsker å planlegge fremover hvordan jeg skal gå frem. Mitt mål er så mye DPS, og store tall som mulig ;) Selv om jeg burde kanskje gå for å være tank så velger jeg heller å gå all out damage, samt at jeg gjerne vil overleve å ha en 3-4 mobs på meg samtidig (har vært assassin..).

Om noen hadde giddet å satt opp et tre for meg, som strekker seg frem til level 80 ville jeg vært svært takknemmelig.

Lenke til kommentar

Når det gjelder dette med Stance opplever jeg at på 1 og 2 mobs så er det kanon å stå i frenzy stance, dreper fort og 2 mobs rekker ikke å gjøre allverdens med skade(man har jo rest å), og når jeg drar med 3-4-5 mobs så hopper jeg bare over i defencive, dette har funket kjempegreit for meg(er bare lvl 22, men har funka så langt :p )

Lenke til kommentar
Når det gjelder dette med Stance opplever jeg at på 1 og 2 mobs så er det kanon å stå i frenzy stance, dreper fort og 2 mobs rekker ikke å gjøre allverdens med skade(man har jo rest å), og når jeg drar med 3-4-5 mobs så hopper jeg bare over i defencive, dette har funket kjempegreit for meg(er bare lvl 22, men har funka så langt :p )

 

Jepp her å!

 

Imp furisious strike(.no) er et must, siden det er den du må spamme.

Dessuten er reduced downtime på alle 2h et must.

Hulk er must.

Og Hoarfrost er must (masse god dps og procc fra den)

 

I general er imp frenzy og helt ned til enrage must.

+ litt i defstance feats. For tanking av flere mobs.

Lenke til kommentar

Hele poenget er jo situasjonstilpasning. Å skifte til frenzy stance før en Charge/BoA/*combo*-opener, og så tilbake til neutral i det vedkommende har en sjanse til å angripe tilbake er unektelig nyttig.

Om man speccer for bedre stances fungerer de naturlig nok enda bedre i de situasjonene der man ellers ville ha brukt dem, samt at de blir mer brukbare overall.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

ja "stance dance" er jo selvsagt det mest effektive (akkurat som i wow), men det koster endel av fingrene hehe. Mene..virkelig ingen som vet hvor mye def-penalty man mitigerer med guarded frenzy? Om det er snakk om 10-20% er jo dette ganske lite liksom:( men ser at det står en del på AoC forumene, men kommer ikke inn pga jobb...skal sjekke når jeg kommer hjem. Men har en ekkel følelse av at frenzy stance kun er forsvarlig i fighter hvor man er dps i et party med en dedikert tank. dvs at man ikke tar skade i det hele tatt, eller minimalt med skade.

 

EDIT: Vi må komme med tall og %. Det holder ikke med å poste selvfølgeligheter uten å komme med tall som backer dem opp. Skjerpings på meg og dere andre :thumbup:

Endret av gamer73
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...