Gå til innhold

[AoC]Den lille Conqueror tråden


Anbefalte innlegg

skal ikke conquer få en quest hvor det liksom er at man får spessialitet i en ting.. feks '' mer hp'' eller ''mer stammina''..?

 

når og hvor?

 

lvl 30 destiny quest. Jeg tok mer attack power eller hve det nå var, men jeg kan ikke si jeg har merket noe som helst til det hehe. Men er ørliten boost var det sikkert.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Til dere som lurte på hvilken stance jeg bruker når jeg tar 6-8 mobs samtidig så er det defensive stance jeg bruker. Den første komboen som burde sendes ut er Guard Of Dancing Steel. Den øker skaden melee mobs tar når de slår på deg. Man kan slenge på seg lumbering hulk før eller etter Guard of Dancing Steel, men det kommer an på hvor sterke mobsa er.

Men når man drar på seg 8 mobs da anbefaler jeg at dere bruker healing potions og CoolDowns.

 

Men hvordan det vil funke i lvl 30-60 vet jeg ikke. Var DW speccet i de levlene selv. Men jeg tror det skal gå sånn passe fint uansett. Du får jo ikke full ytelse ut av det da.

Lenke til kommentar
Jeg forstår ikke poenget med å ta 6-7 mobs samtidig med det overnevte feats treet...

 

Det tar jo minst like lang tid som frenzy 2-3mobs, om ikke lengre tid.

Dessuten er det meget sjelden du møter en gjeng på flere enn 2-3.. hva skal enn da med spec som tar 6-7 stk?

 

(ja, jeg har prøvd begge aktuelle specc's)

Ja det er sjelden man møter grupper med flere en 2-3stk. Men de gruppene står jo ikke så langt unna hverandre. Jeg puller vanligvis 2 grupper samtidig å ser på at de dreper seg selv mens de hakker løs på meg :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

ALDRI! :D

 

Conq'en min kapper fortsatt av de hodene han møter på i Hyboria :D

 

Lvlingen går derimot litt tregere, har økt 16 lvl fra sist jeg postet her som var 09.06 :) Skjønner ikke hvordan folk levler så raskt :p

Er også opptatt av å hjelpe de andre i guilden som fortsatt er i Conall's, Wild Lands o.l. Gruppequester er jo morsomme uansett etter min mening.

 

Og ang. de som har sluttet så regner jeg med at de fokuserte alt for mye på å få til alt selv og ikke hjelpe andre :)

 

Etter jobb blir det å queste litt og skaffe 1 million xp til neste level :)

 

Edit: Beklager min smileyinvasion.

Endret av canavasman
Lenke til kommentar

Er level 55 nå med min conqueror, og må si jeg har kjedet meg litt. Det er liksom bare grinding akkurat nå.

 

Forøvrig håper jeg vi snart får en skikkelig buff i PvP, da jeg sliter virkelig med at folk bare stikker av fra meg, på grunn av alt for lite damageburst.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Ohoy.

Jeg tror feat-treet mitt er ganske fishy. Er de noen som har tips til en 2h lvl 51? ^^

 

Man ender fort opp med en del solo spilling rundt level 50, men noe group basert spill blir det fort også. Her er et godt balansert 2H build for level 51. Jeg levde stort sett i Frenzy stance opp til level 80, bare skift til defence eller normal hvis du får 3 eller fler mobs på deg.

 

http://feats.goonheim.com/conqueror#:abcdfijn:acg2il

Lenke til kommentar

vis jeg var deg ville jeg nok vært conquer ja, 2H er chill nok det, men vis du noen gang skal bytte class (selfølge) så ikke bli bear shaman sjuukt owerpowred vis du er noob er det greit nok vis du er en player som liker edger og blunts så er det nok best og være en god solider class, spørs jo vilken spiller stil du har da så klart ;) jeg der imot er Dark templar,

Lenke til kommentar
Er level 55 nå med min conqueror, og må si jeg har kjedet meg litt. Det er liksom bare grinding akkurat nå.

 

Forøvrig håper jeg vi snart får en skikkelig buff i PvP, da jeg sliter virkelig med at folk bare stikker av fra meg, på grunn av alt for lite damageburst.

 

enig, sitter/satt i samme båt som deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...