Gå til innhold

[AoC]Den lille Conqueror tråden


Anbefalte innlegg

Hmm.. Er lvl 49 atm og har brukt 2h hele veien. Men jeg merker at det blir vansklig når jeg får mer enn 2-3 mobs på meg. Siden DW overrasket posistivt, kunne det vært noe å teste. Men hvordan bruker du komboene da, brutality? Bruker for det meste Feint Attack og Heil of Furious Strike, og de mister man jo som DW. Kunne du lagt ut et screenshot av hvordna du har satt opp action baren?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132

Heppsann, får mest sannsynlig AoC i morra så jeg bare spør kjapt her for å skaffe meg litt oversikt over de forskjellige classene i AoC. Jeg har egentlig tenkt å være barbarian mest på grunn av stealth, men jeg prøvde en barbar hos en kamerat i dag og det overrasket meg egentlig hvor lite han tålte (lvl 13 vel og merke), men en level 6 guardian tok han faktisk.

 

Jeg er egentlig mest på jakt etter en class som funker bra til å ganke folk sønder og sammen (jeg vet at ganking er feigt, men jeg elsker det for det om). Barbarian funka helt greit virka det som på 1-2 spillere 4-5 levler under deg samtidig, men alt over der endte med døden konstant.

 

Så er conquer mer riktig for en gankefrelst type? :)

Lenke til kommentar
Vgard, jeg anbefaler deg og stikke til Sanctum (rundt lvl 38) instansen og få de 2 sverdene som dropper der. Da kommer du til og kose deg de neste levlene etter for og si det sånn ;)

 

 

Hehe, takker for tipset! Will do.. Dinga just 23 etter litt lett questing fra lvl 21. Skal si det er enkelt å levle. :D

Lenke til kommentar
Heppsann, får mest sannsynlig AoC i morra så jeg bare spør kjapt her for å skaffe meg litt oversikt over de forskjellige classene i AoC. Jeg har egentlig tenkt å være barbarian mest på grunn av stealth, men jeg prøvde en barbar hos en kamerat i dag og det overrasket meg egentlig hvor lite han tålte (lvl 13 vel og merke), men en level 6 guardian tok han faktisk.

 

Jeg er egentlig mest på jakt etter en class som funker bra til å ganke folk sønder og sammen (jeg vet at ganking er feigt, men jeg elsker det for det om). Barbarian funka helt greit virka det som på 1-2 spillere 4-5 levler under deg samtidig, men alt over der endte med døden konstant.

 

Så er conquer mer riktig for en gankefrelst type? :)

Ikke for å leke voksen ettersom jeg akkurat ble 18 selv men;

Det å gå på et forum hvor en stor del viser skepsis for 'drittunger' in-game, tviler jeg på at du får veldig mye positiv tilbakemelding på spørsmål som hvordan du skal kunne ganke best(les: ødelegge for andre) ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
Ikke for å leke voksen ettersom jeg akkurat ble 18 selv men;

Det å gå på et forum hvor en stor del viser skepsis for 'drittunger' in-game, tviler jeg på at du får veldig mye positiv tilbakemelding på spørsmål som hvordan du skal kunne ganke best(les: ødelegge for andre) ;)

Lurte bare på om den var mer effektiv enn barbarian til å drepe men men, får vel ta det en annen plass :p

Lenke til kommentar

Swaxxo: Jeg skal prøve og få lagt opp noen bilder i morgen, og vise litt hvordan jeg bruker diverse komboer i rekkefølge. Akkurat nå har jeg ikke tid.

DW er fremdeles ganske nytt for meg, så det er ikke sikkert jeg gjør det beste ut av det. Skal prøve så godt jeg kan og vise i morgen etter jobb en gang. ;)

Lenke til kommentar

Er jeg den eneste som sliter med at alle løper unna når man utfører en kombo? (Det vil si i PVP)

Den eneste rettferdige kampen jeg har hatt mellom 100 ganke deaths og 10 hevn kills, så endte vi opp med å løpe unna hverandres komboer og spamme 1,2,3 til den ene døde (jeg vant, føltes ikke så veldig tilfredstillende...)

Hver gang en kombo kjører i gang så stopper du opp og hogger i lufta, om de løper vekk treffer du ingenting, om de blir stående (som er dumt) så treffer man.

Føler jeg er avhengig av at folk er dumme og står stille foran meg for å kunne gjøre dmg.

 

Eneste som fungerer er knockback så får jeg av èn kombo!

Lenke til kommentar

Når det kommer til at folk løper unna har jeg, så langt, opplevd at det nyttes å starte med en kort combo først, så batter aside og lignende stuns, så slår du til med en kraftig combo mens han/hun ligger nede. Men er sant, blir veldig lite combo's pågrunn av at folk løper mye.

 

Swaxxo, siden du er såpass høy level, er det mulig om du kunne vært så snill å liste opp noen instancer, spots osv hvor det dropper bra Conqueror drops? Hvis du husker og har gidder selvfølgelig :) Kunne hjulpet oss andre til å ligge på topp når det kommer til gear hehe.

Lenke til kommentar

Hmm.. Jeg bruker for det meste blåe og grønne quest rewards egentlig. Den eneste group instancen med blå drops til nå er vel Sanctum of the Burning Soul, som jeg gjorde to ganger uten å se noen fine drops til meg. Men for all del, gjør den! Utrolig kul instance. Bare husk å plukk opp questene der, så får man en fin, blå kappe.

 

Ellers kan jeg bare råde til å gjøre alle chains og alle group quests, da det gir blåe items til slutt. ;)

 

lucifpicture043jg8.jpg

Lenke til kommentar

Swaxxo, featet 'Throat Slash', scaler det med level?

Ble utrolig skuffa når den stunna i 1 sekund mens alle andre har roots/traps/stuns som varer i opptil 14 sek. Det er jo helt latterlig.

 

Stun kan kanksje ses på som bedre, men når en demonologist rooter meg i 14 sekunder er jeg død før jeg kan gjøre noe som helst. En 5 sekunders stun er alt annet enn urettferdig.

Lenke til kommentar

Er på min andre Conqueror nå og digger klassen (rulla på feil server første gang, fant det ut når jeg var 21 -.-). Morro å kjøtte ned folk :!:

 

Er det bare meg, eller er det flere finishing moves når man DW'er? Type kutte av hodet, spidde fienden etc. Synes det skjer oftere ved DW'ing, men er mulig det bare er meg.

 

Og bandaging.. er det en skill man må lære, og må man ha bandasjer, eller holder det å putte poeng på det? Sliter litt med HP regen, dvs. kunne godt tenkt meg at det gikk fortere. Kleint med healing ved solospilling, og vil jo unngå så mye nedetid som mulig.

 

Og er det positive erfaringer med den regenereringsskillen i det høyre treeet? Husker ikke hva det heter atm, sitter på jobb :innocent: Regner med å kjøre talenter rettet mot DPS, men litt survivability har vel aldri skadet..

Lenke til kommentar
De featsene han har listet opp er jo i grunn bare de samme som de fleste andre, meg selv inkludert, har kommet fram til at virker.

 

er ikke alle som er like drevne eller har gjort nok research da. jeg får iallefall bruk for noe av den, og helt sikkert noen som har lett lenge etter en "bruksanvisning". Sparer dem fra å bruke penger på å trene opp feats på nytt.

Endret av canavasman
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...