Gå til innhold

[AoC]Den lille Conqueror tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tenker stances kanskje er mer PvE-orienterte (ikke nødvendigvis levelling), altså er en forutsetning for hensiktsmessig bruk av Frenzy Stance at du i utgangspunktet ikke blir truffet - ie. du har en DPS-rolle mens noen andre tanker.

 

Vet ikke hvordan det er med stancedancing i AoC, men hvis det er mulig å skifte raskt mellom dem dersom du har fingrene med deg, så kan det å hoppe mellom ingen stance (neutral? Balanced? Battle Stance? :p) og frenzy innimellom i både PvP og andre scenarioer sikkert være hendig.

 

Men så langt blir dette bare theorycrafting fra min side. 8D

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

Jeg satser på å bruke samme taktikk som i wow. Bo i berserker stance (og tilsvarende i AoC)om jeg ikke har en ren tankerolle. Men hvem i all verden vil sette en conqurer til å tanke uansett? hehe...tanke uten skjold er nok døden...akkurat som i wow. Har i teorien tenk å satse alt på offensive egenskaper. Og det der med å sette opp bedre forsvar på den og den siden tror jeg for min del bare blir rot...klarer aldri å konse så mye at jeg klarer å følge med på hva fienden gjør. Det bli for meg å sørge for å alltid prøve å ha best mulig armor..For alt annet av mitt fokus; våpen, feats, måten jeg trykker på komemr til å være fokusert på dps. Jeg kommer til å ha mer enn nok å gjøre bare med å klare å få til noen komboer i det hele tatt hehe...

 

Nei...det blir som i wow, der rustningen min er det eneste jeg har av defensiv egenskap. Jeg vet at man sikkert spiller mer optimalisert om man veksler her og der, men jeg tror ikke jeg har "skill" nok til å klare å time trykkingen min for å oppnå dette. Da blir det som sagt å kun fokusere på en ting...DPS.

 

Selvsagt...når jeg har spilt en stund føler jeg sikkert at jeg er klar for ørsmå forandringer og optimaliseringer. Men av erfaring fra 3 år med wow...så skiftet jeg aldri fokus vekk fra DPS.

Lenke til kommentar
noen som vet om conq har en slags angrep som får folk til å stå stille på en måte? er lei av å endelig komme meg bort til en fiende men så bare løper han vekk når jeg gjør en combo :/

 

tenker på pvp da

 

Throat Slash i Brute-treet har en stun-funksjon, men jeg vet ikke hvor lenge den effekten varer.

Lenke til kommentar

Vi har 2-3 stuns/knockback effekter om du speccer 2h, dvs brutal feats.

 

En annen feat du finner i Brutal, er en snare combo.

 

Personlig synes jeg Brutal er den mest gjennomførte feat treet, feks humbering hulk er virkelig OP mot mobså queste med. 30 sec varer den, og 0cd.

Lenke til kommentar
Vi har 2-3 stuns/knockback effekter om du speccer 2h, dvs brutal feats.

 

En annen feat du finner i Brutal, er en snare combo.

 

Personlig synes jeg Brutal er den mest gjennomførte feat treet, feks humbering hulk er virkelig OP mot mobså queste med. 30 sec varer den, og 0cd.

 

Ja hulk er fin, spesielt hvis du har improved lumbering hulk også.. På grunn av den har jeg klart å ta opptil 6 NPCer ca 1 eller 2 levels under meg på en gang. Har også kommet seirende ut av et par one on one pvpkamper, fungerer dårlig hvis fienden prøver å stikke av men..

Lenke til kommentar
Vi har 2-3 stuns/knockback effekter om du speccer 2h, dvs brutal feats.

 

En annen feat du finner i Brutal, er en snare combo.

 

Personlig synes jeg Brutal er den mest gjennomførte feat treet, feks humbering hulk er virkelig OP mot mobså queste med. 30 sec varer den, og 0cd.

 

Ja hulk er fin, spesielt hvis du har improved lumbering hulk også.. På grunn av den har jeg klart å ta opptil 6 NPCer ca 1 eller 2 levels under meg på en gang. Har også kommet seirende ut av et par one on one pvpkamper, fungerer dårlig hvis fienden prøver å stikke av men..

 

Du kan faktisk trykke hulk vekk på den buff baren der oppe. Litt tungvindt, men det går... tipper det er en feil og kan rettes på.

Lenke til kommentar
Er vel kanskje litt noob nå, men finnes det ikke ett leksikon der alle disse forkortelsene dere prater om står ? :blush:

 

Personlig vet jeg ikke hva AoE, NPC eller OP betyr, så hadde vært greit å satt seg inn i :D

 

AoE = Area of Effect som betyr at du treffer flere personer samtidig.

 

NPC = No playing Character som betyr at det er en figur kontrolert av spillet.

 

OP = Overpowered som betyr at comboen er urettferdig bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...