Gå til innhold

[AoC]Den lille Conqueror tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132

Heisann, jeg har nettopp rerolla over til Stormsoul og har laget en barbarian der, men jeg er så usikker på om jeg skal lage en conquer, mest fordi jeg er usikker på hva som tar mest damage og er best mot flest mobs osv. All hjelp er godt mottatt :)

 

Trenger forøvrig litt hjelp med featsene, jeg fatter det såvidt og vil vite om det er mulig å resette det før jeg gjør ting helt galt :)

Endret av Slettet+56132
Lenke til kommentar

Barbarian tar mer damage, men tåler mindre. Conqueror tar mindre damage, men tåler mer. Nå har jeg ikke testet barbarian enda, men vil tro de er litt mer effektive på store pulls. Nå kan du jo gå i Frenzy Stance som conqueror og få 60% mer damage (noe som kan måle seg med barb.), som er veldig effektivt om du slåss mot 1 eller 2 mobs. Men blir det fler enn det dør man for fort.

 

Men så må jeg si at heavy armor ser MYE bedre ut enn light armor som barbarian bruker ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
Barbarian tar mer damage, men tåler mindre. Conqueror tar mindre damage, men tåler mer.

Jeg har prøvd begge deler opp til level 14 og sålangt må jeg si at conquer både tåler mer og tar mye mer damage enn en barbarian, i allefall føles det slik. Men jeg tror egentlig jeg går tilbake til barbarian grunnet stealthen men jeg er så fordømt usikker på om jeg burde :p

Lenke til kommentar

På low lvl har du ganske mye skade, ja, men det det forsvinner etterhvert. Jeg er lvl 50 atm, kan vel critte opp til 300 på en combo når jeg i er i noen stance. I Frenzy kan jeg critte opptil 700, noe som gjør det morro å gjøre en instance selv om du har en guardian som main tank.

 

Nå kan du forøvrig stealthe som conq. og, men ville ikke anbefalt å sette skills i det da du burde cappe bandaging og taunt.

Lenke til kommentar

Noen som kan si meg hvor jeg kan respecce feats? Er i Conarch Village.

 

Edit: Nevermind, fant det ut. For folk som lurer er det en Trainer ved trappa opp mot Temple of Mitra i Old Tarantia(?). Hvis du kommer inn fra vest-porten.

Endret av armanite
Lenke til kommentar
På low lvl har du ganske mye skade, ja, men det det forsvinner etterhvert. Jeg er lvl 50 atm, kan vel critte opp til 300 på en combo når jeg i er i noen stance. I Frenzy kan jeg critte opptil 700, noe som gjør det morro å gjøre en instance selv om du har en guardian som main tank.

 

Nå kan du forøvrig stealthe som conq. og, men ville ikke anbefalt å sette skills i det da du burde cappe bandaging og taunt.

 

Hva er taunt`?

Lenke til kommentar

Ikke om man er DPS orientert nei:) hehe Taunt er kun til bruk om du er den eneste soldier-klassen i gruppen:)

 

Dvs..er det en guardian elelr dark templar i gruppen, så får du kun en dps rolle....dvs..du vil ikke ha taunt! Men om dem andre to klassene mangler må du nok tanke og da er det greit med taunt

Endret av gamer73
Lenke til kommentar

Håhåh! jeg har ordnet litt på featsene mine. og funnet ut at 2Handed er løsningen.. har gått full pupp i brute og ikke sløst vekk noe Attribute points på noe unødvendig på f. eks. hiding. (eller hva det heter, det er iallefall det med run speed etc.) pleier å ta sånn rundt 100-150 dmg og opptill 400 på comboer med defensive stance ;-) jepp nettopp derfor! er lvl 24 nå :)Funker utrolig bra, og dette er ofte mot fiender som er høyere eller lik lvl som meg :)

 

Når jeg kommer meg hjem fra skolen skal jeg finne oppsettet og legge ut, så kan dere prøve selv

Endret av Morten Porten
Lenke til kommentar

Finnes det noen guide for "hugg-rotasjoner" osv..dvs hvilke comboer man skal bruke oppover levlene osv..?

 

Jeg spammer bare alle mulige comboer uten å egentlig ha noen mening annet enn at jeg i utganspunktet vil skade mest mulig, men vet ikke hvordan hehe.

 

OG...hva stance bruker dere egentlig? Har det noe for seg å bruke def stance til grinding og leveling? Eller er dette ment som mer eller mindre tank stance når man må tanke i et party?

Lenke til kommentar
Heisann, jeg har nettopp rerolla over til Stormsoul og har laget en barbarian der, men jeg er så usikker på om jeg skal lage en conquer, mest fordi jeg er usikker på hva som tar mest damage og er best mot flest mobs osv. All hjelp er godt mottatt :)

 

Trenger forøvrig litt hjelp med featsene, jeg fatter det såvidt og vil vite om det er mulig å resette det før jeg gjør ting helt galt :)

 

Seint svar, men whatevzz. ;p

 

Var i undead forest eller hva det het, i Field of the Dead. Jeg var 46 conq, min teammate var 47 barbarian. Jeg kunne ta 4 level 49 mobs solo uten problemer, så lenge jeg hadde en healing pot. Han måtte ha hjelp på en level 50 mob. Han spurte om hjelp til å ta en rekke level 49 mobs der, som jeg omtrent hadde grinda for expen. ^^

 

Kort fortalt: Barbarian = pervers damage, tåler ingenting. Conqueror = OK damage, tåler en del.

 

Gamer73: Les igjennom combobeskrivelsene, og bli kjent med hva de gjør. ;) Feint attack, for eksempel, reduserer forsvaret til mobs og kan være lurt å begynne med. Deretter bør du se i hvilken retning comboene slutter (markeres med en pil på ikonet), og bruke en combo som slutter der hvor moben har minst shield. :)

Endret av mrhenrik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...