Gå til innhold

[AoC]Den lille Conqueror tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hokai, da har jeg omsider kommet skikkelig i gang med Conqueroren min (som tilfeldigvis ser ut som Jean-Claude van Damme).

 

Noen som er litt oppi levlene som kan fortelle meg om Recovery (Tier 1, General Soldier feat) øker i takt med levelen din? Jeg får ikke helt det som står i feat calculatoren til å stemme med spillet, men det aner meg at det kan være fordi kalkulatoren baserer seg på en level 80 character.

 

Og ja, jeg vil ha denne tråden lenger oppe enn de millioner av "kan min elkjøp-PC med en prosessor fra krigens dager og et low-end kort som slutter på x200 dra AoC på maks, hvis ikke wtf funcom sin feil" og "ingen CE/spill/preorder/mount/harem :<"-trådene som kommer like etter release. Skyt meg. :|

Lenke til kommentar
Hokai, da har jeg omsider kommet skikkelig i gang med Conqueroren min (som tilfeldigvis ser ut som Jean-Claude van Damme).

 

Noen som er litt oppi levlene som kan fortelle meg om Recovery (Tier 1, General Soldier feat) øker i takt med levelen din? Jeg får ikke helt det som står i feat calculatoren til å stemme med spillet, men det aner meg at det kan være fordi kalkulatoren baserer seg på en level 80 character.

 

Og ja, jeg vil ha denne tråden lenger oppe enn de millioner av "kan min elkjøp-PC med en prosessor fra krigens dager og et low-end kort som slutter på x200 dra AoC på maks, hvis ikke wtf funcom sin feil" og "ingen CE/spill/preorder/mount/harem :<"-trådene som kommer like etter release. Skyt meg. :|

 

Helt enig, 90% av postene her omhandler tekniske problemer. Bump opp alle postene som handler det som virkelig teller, det som skjer i gamet. Vil høre mer om hvilke feats som er best for dps, hvilke våpen som funker best, pvp historier ++

Lenke til kommentar

Har mest lyst til DW selv, da jeg synes at det ser klart kulest ut, samtidig som jeg har siklet etter et spill som gjør mer ut av dw-combat, som Aoc gjør, i motsetning til andre spill. Ser dog ut til at 2hander er bedre for øyeblikket, så tror jeg kommer til å lvle opp med 2hander, i allefall i starten, for så å skifte senere.

Lenke til kommentar

Jeg storkoser meg med conqueror. Har blitt lvl 21 nå, og har tatt samtlige quest i Tortage(hvertfall de jeg fant). Har valgt regen feat og brukt masse poeng på bandage og regen for å unngå nedetid i spillingen. Hopper jeg inn i defensive stance når jeg sloss, regenerer jeg nesten mer helse enn en mob på samme lvl som meg selv gjør damage. :D I Fury har jeg over 70dps med det sverdet jeg fikk av siste destiny quest. Ellers kommer jeg til å satse på Lumbering Hulk og sånt. Digger 2h animasjonene og spillestilen generelt. Var i en gruppe med 2 andre guardians på et par quests, steike så fort mobs daua. :p Jeg var 1 lvl over de og hadde aggro nesten hele tiden. De brukte polearm, så de satsa sikkert mest på dps selv.

Lenke til kommentar

Stortrives med denne klassen, passer min spillestil perfekt. Bruker 2H våpen pga AoE og ikke minst knockback. Når Rogues kommer fra stealth og stabber meg kjører jeg bare knockback angrep og stikker. Igår fikk jeg 3 andre spillere på meg som var høyere level, jeg sendte alle 3 flygende med knockback effekt så jeg fikk akkurat hoppet ut i havet og stikke unna hehe.

Lenke til kommentar
Den saa fin ut, zeal. Hvilken stance levler dere med? Synes jeg taalte alt for lite i frenzy stance, saa hittil har jeg ikke brukt stance noe saerlig. (skrevet med ipoden)

Tåler allt for lite i Frenzy stance ja.

Bruker ikke noen stance jeg heller.

 

Bruker Frenzy ofte i groups og hvis jeg får aggro bytter jeg over til Defensive. Virker fett.

Lenke til kommentar

Noen som kan fortelle meg litt om hvordan denne klassen fungerer med DPS? Får sannsynligvis spillet mitt på mandag, og jeg kommer til å rolle en Conq.

Er likevel litt interessert i å høre hvordan DPS-output er med f. eks 2H (kommer til å levle i dette tror jeg). Gjør den ganske mye skade? God klasse å levle med? Positive og negative sider?

Lenke til kommentar

Gjør mye skade ja, nå er jeg bare lvl 21, men grisebanker alle mobs på min lvl. I Fury stance gjør jeg enda mer skade men tåler ganske lite, mens i Defensive stance tåler jeg ganske mye men gjør endel mindre skade. Prøvde litt DW, men fant ut at 2H var mer effektivt for meg. Har også litt aoe og kan "kaste folk i bakken" slik at du får dengt de litt før de før reist seg opp for å slå tilbake. Med litt effektiv combobruk dreper du fort 3 stykker på en gang. Med litt poeng i bandage og recovery(eller hva det nå heter) kommer du deg fort opp igjen på helsa hvis en fight ikke går som planlagt. :) Fine buffs til party har du også som conqueror. Gjevnt over er det en veldig fin klasse både for solo og party. Syns nå jeg hvertfall.

Lenke til kommentar

Så langt har jeg ikke hatt noen negative opplevelser med Conqueror. Det er en fin class til å levele, og du klarer deg veldig fint alene, spesielt når du bruker 2h. Også i group går det bra takket være stance og buffs.

Takket være rest, fast recovery, bandage osv så kan man kjøre nesten nonstop, er bare å sette av noen sekunder til rest.

Lenke til kommentar

Jeg har brukt 2h hele veien til lvl 40, men så skiftet jeg til DW. Grunnen til dette var rett og slett fordi jeg hadde lyst og grinde litt, og det gikk ikke så bra med 2h.

 

Jeg respecca til en hardbarka DW build med fokus på mye dmg, og litt regen av helse og stamina i kamp.

Dette blei en helt sykt stor forskjell for meg, virker som jeg spiller en helt ny klasse, og exp ruller inn som aldri før, når jeg lett kan drepe 5-6 mobs (samme lvl) på få sekkunder.

 

Så til dere som lurer på akkurat dette, så vil jeg veldig gjerne anbefale DW!

 

Kos dere med Conqueror!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...