Gå til innhold

Morsomme ting i GTA 4?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Når en poltimann tar en random bil for å følge etter deg :p

 

Tar politiet tilfeldige biler på gata for å kjøre etter deg? Det har jeg aldri sett.

 

Joda, de gjør det. I dag så jeg en politimann som "lånte" en buss og fulgte etter meg :p Det skaper en del morsomme situasjoner, som f.eks. en gang så tok politimannen en bil med en fyr i. Fyren ble jo selvsagt sint, så han hev ut politimannen og begynte slå :!: Og en gang på happiness island, så ble jeg jaget av en politmann i en gaffeltruck :p

Endret av raid2
Lenke til kommentar
Når en poltimann tar en random bil for å følge etter deg :p

 

Tar politiet tilfeldige biler på gata for å kjøre etter deg? Det har jeg aldri sett.

 

Joda, de gjør det. I dag så jeg en politimann som "lånte" en buss og fulgte etter meg :p Det skaper en del morsomme situasjoner, som f.eks. en gang så tok politimannen en bil med en fyr i. Fyren ble jo selvsagt sint, så han hev ut politimannen og begynte slå :!: Og en gang på happiness island, så ble jeg jaget av en politmann i en gaffeltruck :p

 

En gaffeltruck? Følge etter en Sultan RS med gaffeltruck?

Lenke til kommentar

Idag vandret jeg i Broker, plutselig stopper en bil, fire menn springer ut og skyter med hagler osv på en annen bil som står på rødt lys. I den bilen som står på rødt lys hopper det ut 3-4 menn ut av og skyter tilbake. Den rolige fine stemningen forvandles til kaos når det lå tilfeldige døe kropper, og menn satt i cover bak biler osv å skjøt på hverandre. Politiet kom senere og ble et tredje lag. Det var faen full krig, jeg hoppet inn som det fjerdet laget og skjøt ned alle kriminelle og med et uhell de 2 politi mennene. Så stakk jeg.

Herregud så spontant å gøy!

 

Eg er litt skuffa over at det er så få store bilar på vegane. Bussar står kun parkert på fortauet, du kan heller ikkje ha henger på lastebilen.

 

Det er sant! Og hvorfor mister bare lastebiler stokker osv når du er på oppdrag. Skulle skjedd ellers også.

Lenke til kommentar

Lap dance blir bare mer og mer heftig hvis du tar flere etter hverandre. Den tredje gangen får man seg en hyggelig overraskelse.

 

(hvis du er så syk at du er interessert i at et øst-europeisk krigsoffer får dårlig animerte piker til å tråkke i skrittet sitt)

Endret av -drugiS-
Lenke til kommentar
En gaffeltruck? Følge etter en Sultan RS med gaffeltruck?

 

Få biler på happiness island dessverre, men greide å løpe fra gaffeltrucken :p

 

Eg er litt skuffa over at det er så få store bilar på vegane. Bussar står kun parkert på fortauet, du kan heller ikkje ha henger på lastebilen.

 

Enig. Husker man kunne stjele bussene i Vice City og kjøre bussruta :cool: Skulle gjerne hatt en semitrailer og skapt faen i byen..

Lenke til kommentar
Når en poltimann tar en random bil for å følge etter deg :p

 

Tar politiet tilfeldige biler på gata for å kjøre etter deg? Det har jeg aldri sett.

 

Joda, de gjør det. I dag så jeg en politimann som "lånte" en buss og fulgte etter meg :p Det skaper en del morsomme situasjoner, som f.eks. en gang så tok politimannen en bil med en fyr i. Fyren ble jo selvsagt sint, så han hev ut politimannen og begynte slå :!: Og en gang på happiness island, så ble jeg jaget av en politmann i en gaffeltruck :p

Haha det beste :p En gaffeltruck :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...