Gå til innhold

Morsomme ting i GTA 4?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-160666

Du kan jo henge fast i døren vist du prøver og åpne den på en bil når du kjører ;P

Du flyr langt vist noen kommer litt borti deg med bil.

Grafikken er bra.

Du kan bruke Hjelm på motorsykklen.

 

Ramser opp noe senere.

Lenke til kommentar
Likte godt at man kan se på tv i leiligheten. Artig det programmet der de viser Liberty City sin historie :D

 

 

Favorittprogrammet mitt er uten tvil "In The Mens Room" med Bas Rutten (tidligere MMA-fighter). Gal mann! :)

 

Har hørt en del morsomme setninger fra folk som går og snakker i mobilen også.

Lenke til kommentar

Synes det er tøft at purken er oppmerksom på alle og ikke bare du som spiller. Om det er noen som jager og skyter på deg, kommer purken etter dem. Man kan også se tilfeldige kriminelle som blir jaget av purken på gata. Når de får tak i dem eskorterer de skurken tilbake til politibilen og kjører vekk.

Lenke til kommentar

Jeg har klart å "frame" andre uskyldige slik at de ble arrestert av politi.. Det er bare å rappen ens bil eller noe, og få han/hun etter deg. Hvis det kommer en politibil, så bare sørger man for at politiet ser at han slår :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

Haha, det har jeg og gjort. I multiplayer, så kan du gå på den andre øya, helt oppe, og der står en container nær bukta. De to dørene til containeren kan du åpne, og har du en venn der kan du la han gå inn i, og så kjøre bilen til slik at du later igjen døren og at han blir innesperret :p er en fordel om du ikke har med eksplosiver i spillet, da han blir HELT sperret inne! :!:

Lenke til kommentar

Må si at det er lite som måler seg med multiplayeren i GTA. Sammen med en kompis i "party mode", er mulighetene ubegrenset. Husker når jeg først hørte om multiplayer i GTA4, og tenkte på kjedelig deathmatch på et begrenset område. Men i multiplayeren har du tilgang på alt man får tilbudt i singleplayer, bortsett fra missions da. Bare selve multiplayeren er verdt 500kr.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-160666
Må si at det er lite som måler seg med multiplayeren i GTA. Sammen med en kompis i "party mode", er mulighetene ubegrenset. Husker når jeg først hørte om multiplayer i GTA4, og tenkte på kjedelig deathmatch på et begrenset område. Men i multiplayeren har du tilgang på alt man får tilbudt i singleplayer, bortsett fra missions da. Bare selve multiplayeren er verdt 500kr.

 

Multiplayeren var ikke så veldig gøy ;(

Lenke til kommentar

Nja, kommer an på hva man spiller. Ble også skeptisk til multiplayeren de første rundene, hvor jeg ble skutt, meid ned og blåst i lufta ganske ofte. Men etter å ha prøvd noen runder Politi og Røver, Mafya Works og favoritten Free Mode, ble det underholdende. Race var også fryktelig morsomt. Men det var først når jeg kødda rundt med ett par kompiser i Party Mode jeg ble helfrelst.

Lenke til kommentar
Du kan jo henge fast i døren vist du prøver og åpne den på en bil når du kjører ;P

Du flyr langt vist noen kommer litt borti deg med bil.

Grafikken er bra.

Du kan bruke Hjelm på motorsykklen.

 

Ramser opp noe senere.

Det der var morsomme ting i GTA 4.

Lenke til kommentar
Må si at det er lite som måler seg med multiplayeren i GTA. Sammen med en kompis i "party mode", er mulighetene ubegrenset. Husker når jeg først hørte om multiplayer i GTA4, og tenkte på kjedelig deathmatch på et begrenset område. Men i multiplayeren har du tilgang på alt man får tilbudt i singleplayer, bortsett fra missions da. Bare selve multiplayeren er verdt 500kr.

 

Multiplayeren var ikke så veldig gøy ;(

 

Hadde samme mening etter å ha testet det første gang. Inntrykket da var at alt var kaos. Nå derimot er jeg frelst :) Tror det handler om å spille det noen ganger og bli litt kjent. Min favoritt er Cops´n crooks, men freeroam er også helt fantastisk. Coop oppdragene er morsomt de første gangene, men ble ganske fort lei. Race og mafia work osv har jeg ikke prøvd.

Lenke til kommentar
GTA Race er fantastisk hysterisk å bare stoppe opp midt i med en rakettkaster og drepe alt og alle som kommer :grin:

 

Kan tenke meg det :!: Det er nettopp ting som det som gjør multiplayer i GTA så fantastisk. Man kan improvisere og gjøre så mye faenskap. forrige gang jeg var live tok jeg et helikopter og kjørte rundt. Jeg fant meg en kar som stod helt alene på toppen av en bygning. Der stod han og snipet alle under uten å ha oversikt over ting rundt han selv. Jeg kjørte deretter helikopteret mitt inn i hans (det han brukte for å komme helt opp på taket) og dyttet det ned på bakken. Der stod han da med sniperen sin og kun en utvei, å hoppe (100 meter ned :)). Mange stygge ord fløy over micen da ja. haha.

Endret av ReSSaA
Lenke til kommentar
Gjest medlem-160666

Jeg hang jo på døren til en bil, plutselig kom det en politiman i veien og han overkjørte han. Så fikk jeg purken etter meg! Lol bug?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...