Gå til innhold

Morsomme ting i GTA 4?


Anbefalte innlegg

Kan tenke meg det :!: Det er nettopp ting som det som gjør multiplayer i GTA så fantastisk. Man kan improvisere og gjøre så mye faenskap. forrige gang jeg var live tok jeg et helikopter og kjørte rundt. Jeg fant meg en kar som stod helt alene på toppen av en bygning. Der stod han og snipet alle under uten å ha oversikt over ting rundt han selv. Jeg kjørte deretter helikopteret mitt inn i hans (det han brukte for å komme helt opp på taket) og dyttet det ned på bakken. Der stod han da med sniperen sin og kun en utvei, å hoppe (100 meter ned :)). Mange stygge ord fløy over micen da ja. haha.

 

 

Jeg hang jo på døren til en bil, plutselig kom det en politiman i veien og han overkjørte han. Så fikk jeg purken etter meg! Lol bug?

 

 

 

 

Lo litt av det der :!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eg kjørte rundt i ein ganske vraka bil. Eg hadde to politi etter meg. Sjølvsagt mista eg kontrollen, bilen raste inn i ein stolpe og tok fyr. Eg prøvde å klatre ut. I det eg kom meg ut eksploderte bilen, samstundes med at dei to politibilane kræsja inn i meg. Derfor eksploderte også desse bilane. Resultat --> Eg flagra 50 meter til vêrs, og døde slik at det blei slik grå skjerm/sakte modus. Når skjermen er slik kan ein sjå seg rundt. Eg såg ned under meg før eg landa. Under meg var det mange vraka bilar, rundt ein 10-20 døde menneskjer og brann i det meste som kan brennast. Eg hadde akkurat opplevd korleis ei bilbombe i Irak ville føles som.. :p

Lenke til kommentar

Husker mitt mest komiske øyeblikk i Liberty. Var ute med Roman og drakk meg full. Skulle ta taxi hjem, så anvarlig som jeg er, og vi vaklet ut i gaten. Fikk tak i taxi, og ventet på Roman mens han vaklet bortover. Men mens jeg så på, ble han påkjørt av en bil i ganske høy fart. Han fløy til værs, mens en dritings Niko sto å så på. Jeg knakk sammen i latter. Måtte kjøre til sykehuset og hente han dagen etter.

 

Tilfeldige kollisjoner er også ganske arti når man ser på. Man vet aldri når sjåføren av den ene bilen drar frem et balltre eller en kniv, og banker løs på den andre.

Lenke til kommentar

Haha.. Sant det :)

 

I forgårs eller noko hadde eg ein litt wierd opplevelse. Fleire gongar eg kjørte gjennom byen møtte eg på bilar med døde sjåførar. Anten hadde dei krasja inn i noko og berre låg på rattet, eller så var bilen utan kontroll og berre køyrte rett fram. Har liksom aldri sett noko liknande i etterkant.

 

Eg kvakk noko jæklig den første gongen eg drap nokon inne i ein bil. Eg stilte meg foran bilen, og sikta inn på hovudet. Lite visste eg at den døde då pressa på gassen og køyrte meg ned etter at eg hadde skutt han. Jaja, har lært av den opplevelsen i alle fall.. :p

 

Er så morosamt når sjukebilen kjem "to the rescue". Han køyrer jo ned ørten fotgjengarar før han får redda den eine som var skada. Maks lattis å sjå på. :p

Lenke til kommentar
Husker mitt mest komiske øyeblikk i Liberty. Var ute med Roman og drakk meg full. Skulle ta taxi hjem, så anvarlig som jeg er, og vi vaklet ut i gaten. Fikk tak i taxi, og ventet på Roman mens han vaklet bortover. Men mens jeg så på, ble han påkjørt av en bil i ganske høy fart. Han fløy til værs, mens en dritings Niko sto å så på. Jeg knakk sammen i latter. Måtte kjøre til sykehuset og hente han dagen etter.

 

Tilfeldige kollisjoner er også ganske arti når man ser på. Man vet aldri når sjåføren av den ene bilen drar frem et balltre eller en kniv, og banker løs på den andre.

 

Jeg har følelsen på at hvor full du blir avhenger litt av hvem du er sammen med. Etter en liten tur på byen med Brucie klarte jeg ikke stå oppreist. Måtte bare ligge på bakken til rusen hadde gitt seg. For øvrig greit opphold til å hente mat i.

Lenke til kommentar

Ein kan høyra ganske mykje rart på radioen! Weezel News!

Det er stadig reklamar om www.babysovernight.com, der ein kan bestille baby på internett:P

 

"If you aren't satisfied with your baby, just throw it in the trash and we will send you a new one, no questions asked!"

 

Kan også ha det ganske moro med stunjumps ;)

Lenke til kommentar

Har dere fått med dere alle "random" oppdrag man får rundt omkring i byen? Disse er jo JÆVLIG morro. Kom over han seriemorderen her om dagen, kjørte han et sted og hadde en hysterisk "off topic" samtale :D

 

Disse oppdraga kommer opp som et grønnt ikon på kartet, når man er ved visse steder. De forsvinner når man kjører forbi dem.

Endret av asad
Lenke til kommentar

Jeg kom kjørende over en av broene der jeg plutselig så en politibil parkert langs ene siden mens politimannen var og snakket med personen i bilen foran. Akkurat som man ser det på film :p

 

Ellers har jeg sett politi arrestere folk på gaten, politiet hjalp meg på et quest der jeg skulle drepe noen folk osv.

 

Noe annet er Niko sine kommentarer i forskjellige sammenhenger. For eksempel når han stjeler en bil: Stay comed, you are getting hijacked! Eller "I hope you got incurance" :p

Lenke til kommentar
Har dere fått med dere alle "random" oppdrag man får rundt omkring i byen? Disse er jo JÆVLIG morro. Kom over han seriemorderen her om dagen, kjørte han et sted og hadde en hysterisk "off topic" samtale :D

 

Disse oppdraga kommer opp som et grønnt ikon på kartet, når man er ved visse steder. De forsvinner når man kjører forbi dem.

Vakkert, ikke sant? Jeg kjørte forbi et slikt grønt ikon på kartet ...

 

Liten spoiler

 

...på vei til et annet mission. Der var det en gal immigrant fra øst-Europa som snakka lenge om hvor flott han hadde det i det nye landet og hvor rik han var. Plutselig dro han opp en 100$-seddel, ga den til meg og gikk. Slike ting gjør dette spillet til en kulturskatt.

 

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Ein kan høyra ganske mykje rart på radioen! Weezel News!

Det er stadig reklamar om www.babysovernight.com, der ein kan bestille baby på internett:P

 

"If you aren't satisfied with your baby, just throw it in the trash and we will send you a new one, no questions asked!"

 

Kan også ha det ganske moro med stunjumps ;)

 

Det er en helt sinnsyk morsom reklame på IF99 eller hva den heter. Kan ikke si hva det var, men det var en reklame for E-mail. Lo bokstavelig talt i en halvtime ;P

 

Gå på free mode med en venn, og ha rocket launcer som standard våpen, skyt på beina til hverandre - Uffattelig morsomt, 10talls hvis av timer er kasta bort på det. Friendly fire av selvfølgelig:P

Lenke til kommentar

Jeg kjørte rett i en slags stor planketing med motorsykkel og 4 politibiler bak meg. Det resulterer selvsagt i at jeg flyr ca 5 meter rett opp i lufta og minst 10 meter framover, rett ved siden noen negere som sto og deala hasj. Så reiser jeg meg opp slår til en av negrene bare på skøy. Han blir selvsagt dritsur og prøver å slå tilbake, men jeg løper som faen rett i den ene politibilen som fulgte etter meg. (Ja, nå har jeg så lite liv som man kan ha omtrent) og ut kommer to politimenn, men før de rekker å skyte mot meg hopper jeg inn i bilen de akkurat har gått ut av og kjører ned negern som slo meg. Så havner jeg nedi en grøft og blir knockouta av en uteligger som står der. Jeg lo så jeg hikstet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm
Jeg hang jo på døren til en bil, plutselig kom det en politiman i veien og han overkjørte han. Så fikk jeg purken etter meg! Lol bug?

 

Du prøvde vel å stjele en bil går jeg utifra, så er nok derfor du

fikk stjerner etter deg ;D

Lenke til kommentar
Har dere fått med dere alle "random" oppdrag man får rundt omkring i byen? Disse er jo JÆVLIG morro. Kom over han seriemorderen her om dagen, kjørte han et sted og hadde en hysterisk "off topic" samtale :D

 

Disse oppdraga kommer opp som et grønnt ikon på kartet, når man er ved visse steder. De forsvinner når man kjører forbi dem.

 

Møtte han seriemorderen jeg og :p

 

Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor
Vi hadde en samtale og så klikka han helt og gikk løs på meg med en kniv.. Tok livet av ham, og dagen etter hørte jeg nyhetene på radioen: "The serial-killer was found dead yesterday" [/spoiler}
Lenke til kommentar

Den spesielle fordelen man får ved å date Kiki(Lawchick) etter en stund kan ha veldig artige følger:

 

 

I et av oppdraga til Derrick, der man skal finne en kar ved hjelp av politicomputeren for så å følge ham dit han flykter til huset og gjengen hans, pådro jeg meg en stjerne ved å kjøre over en uforvaren politimann på veien. Jeg ringte så Kiki og ba henne klarere meg slik at jeg ikke var ettersøkt lengre. Når dette var gjort, skøt en av de jeg jakta på en av politifolka som tidligere jakta på meg, dermed begynte polititet å rykke inn i huset til dem jeg skulle ta. Jeg gikk forsiktig til siden og lot politiet ta seg av det, det kom fler og fler politifolk og til slutt var det en skare av lik på terassen og oppdraget var utført. :D

 

Lenke til kommentar

Jeg hadde 2 sportsbiler (Viper og Ferrari (husker ikke ingamename)) parkert utfor det første safehouset på den midterse øya.

Jeg var slem gutt og fikk purken etter meg, slengte meg oppi viperen og kjørte avgårde et lite stykke, så snudde jeg for å kjøre over purken. Da satte akkurat 2 purker seg inn i Ferrarien. Da måtte jeg bare stoppe, gå ut av bilen og rette opp i den grove feilen de gjorde.

 

Ellers er det alltid underholdenes og høre hva folk har og si.

Var en kar som sa "For fuck's sake!" når jeg løp borti han.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...