Gå til innhold

Morsomme ting i GTA 4?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Etter en stund med råkjøring i en Dukes, begynte svart røyk å pøse ut av panseret. Så jeg stoppet den midt i ei gate for å hijacke en kritthvit Hummer. Kjørte halvannen kvartal tilbake i den retningen jeg kom fra for å kjøpe meg pølse med brød, spiste den ferdig og snudde meg.

 

post-101820-1215627030_thumb.jpg

 

Fytti rakkern, jeg lo.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

Vet ikke om dette er nevnt, men en morsom ting i GTA IV er og få bombe av Packie(du får muligheten til dette tilbudet om du har 70 prosent? like fra han.). Så planter du en bombe i en bil i trafikken, og følger etter denne bilen. Når du da ser noe du vil sprenge, ringer du til Packie, og BOOM!

Lenke til kommentar

Dette med bombe har jeg ikke testa, har ikke fått mulighet til å få bombe heller så.. hehe,, Får bli go venn med Packie jeg da, hehe..

 

Forresten, noen som vet noen steder i gta hvor man kan få tak i spesielle helikoptere? Eller veldig spesielle biler?

 

Forresten, kan man komme seg inn på flyplassen i den første byen uten å få snut etter seg? veldig slitsomt, tenkte å kjøre inn på flyplassen og se meg litt rundt, men får bare snuten etter meg hele tiden, hehe

Lenke til kommentar

Kjørte båt inn til flyplassen. fikk 4 stjerner etter meg. Fant meg en caddy(?). Så kjørte jeg villt og skulle prøve å komme meg til savehouse i den byen øverst til høyre. På broa og en annen plass var det satt opp sperringer, men som liten som den 'caddyen' var, kjørte jeg helt inn i sia og rett forbi. Rakk meg sånn akkurat til savehouse, hadde 0.5 cm igjen med liv elns.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...