Gå til innhold

Morsomme ting i GTA 4?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
det er riktig plassering;)

Skal prøve det nå :D

 

 

Forresten jeg runna akkurat GTA :w00t:

 

 

Edit:

Jeg gjorde det huske greiene også akkurat i det jeg kræsja så kom det en fyr og dro meg ut av bilen(vet ikke hvorfor), og begynte å slåss med meg, og før jeg rakk og tenke så føyk bilen i en syk fart mot vors begge og drepte meg og han duden :p

 

Skjedde så sykt fort..

Endret av langkaas
Lenke til kommentar

Han her legger ut en del kule ting. Noen er kjedlige, og noen er mulig nytt for deg. Er smart å se hele/alle som han har...jeg legger bare ut den ene videon. Dere kan se mer på hans kanal.

 

Spørsmål, går det ann å spille spillet som co-op over nettet med noen?

 

(PS. Kjøpte meg nettopp 360. Gleder meg å spille dette spillet)

 

10 Tips for Grand Theft Auto IV

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar

Politisykkel finnes ikke. Husker det var kult i San Andreas. Litt arti med den glitchen. Treffer man rett, får man virkelig se hvordan fysikken i spillet funker. Kan smadre bilen så sykt at den ikke er i stand til å kjøre. Ikke fordi motoren er kaputt, men at bilen er så bøyd at hjulene ikke tar ned i veien.

Lenke til kommentar

Det her er ren flaks at jeg fikk til men .. Istad sto jeg utovafor det ene huset med en politi bil, og tilfeldigvis ble en skurk jaget og fanget av en politi rett på siden av der jeg sto .. Og før jeg viste ordet av det satt politimannen, skurken i baksetet og han satt seg selv i passasjer setet :!: .. Utrolig morsomt å se :p

Lenke til kommentar
Finnes det politimotorsykkel? Eg vart etterfulgt av ein politi på motorsykkel ein gang. Hugsar sjølvsagt ikkje kva type sykkel det var, men kan vel tenke meg at han hadde stole den.

Hadde en politimann på motorsykkel en gang, var av Harley Davidson-typen. Var ganske morsomt, sykkelen og politimannen passet absolutt ikke sammen. :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-q5ES5fDk
Finnes det politimotorsykkel? Eg vart etterfulgt av ein politi på motorsykkel ein gang. Hugsar sjølvsagt ikkje kva type sykkel det var, men kan vel tenke meg at han hadde stole den.

Hadde en politimann på motorsykkel en gang, var av Harley Davidson-typen. Var ganske morsomt, sykkelen og politimannen passet absolutt ikke sammen. :p

 

Samme når politimannen stjeler den beste sportsbilen din

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...