Gå til innhold

Morsomme ting i GTA 4?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Opplevde noe komisk idag. Stjelte et helikopter, så flöy jeg til fengselet og landet der. Men ikke en purk brydde seg. Jeg vandret rundt, det var til og med en vokt som sa "I'm sorry Mr" når jeg sprang inn i ham. Så jeg gikk til veggen og hoppet ut av fengselet.

Jeg lo av en eller annen rar grunn. :!:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har dere prøvd å bestille taxi fra Roman når dere er jaget av politiet. Sinnsykt gøy, de hopper ikke ut av bilen når du skyter av vinduet. Tok netopp å fikk en stjerne etter meg, ringe taxi. Ba taxi sjåføren å kjøre for fult samtidig som jeg skjøt etter biler og helikopter. :D

 

Dere kan bli kvitt politiet ved å ringe Romans Car Service, ta et område langt unna og quick travel. :)

Lenke til kommentar

Sadisten som jeg er så digger jeg og finne et helikopter, dra opp så høyt som jeg kan og sleppe meg ut:P eventuelt i fart, så jeg blir kasta LANGT igjennom lufta, legg til skyting så er dagen redda:)

 

eller Fly så lavt man kan, ligge rett over bakken:)

 

kjøre over hydranter, og rygge tilbake over den(prøv det hvis du ikke har prøvd) :p

 

eller lure kompisen ut i veien når han er drita, sjekke hvem av dere som overlever:)

Lenke til kommentar

En ting som er gøy er når man er på oppdrag.

Når man er kommet i kamp med de du skal drepe (de må befinne seg nærme en gate), så ringer du enten politiet, eller velger "Call for backup" i politibilen.

Etter noen sekunder kommer politiet, og de begynner selvfølgelig å skyte mot skurkene. Så kan man bare lene seg tilbake og se på at politiet gjør jobben din for deg :D

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
En ting som er gøy er når man er på oppdrag.

Når man er kommet i kamp med de du skal drepe (de må befinne seg nærme en gate), så ringer du enten politiet, eller velger "Call for backup" i politibilen.

Etter noen sekunder kommer politiet, og de begynner selvfølgelig å skyte mot skurkene. Så kan man bare lene seg tilbake og se på at politiet gjør jobben din for deg :D

 

Går det ann på siste mission?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...