Gå til innhold

Morsomme ting i GTA 4?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spilte spillet første gang i går, og må si jeg er storfornøyd. Det er bare én liten ting som irriterer meg endel....:

 

Jeg får veldig liten tid til å utforske byen, for alle mine kontakter (og ukjente) skal ha tak i meg for å gjøre ett eller annet hele tida. Er det ikke Roman som har kommet opp i en vanskelig situasjon, så er det en dame som vil ha meg med på byen.

 

Vet jeg kan avslå dem så jeg kan "cruise" rundt i byen som jeg selv vil, men jeg har ikke lyst til å bli uvenner med alle kontaktene heller..

Lenke til kommentar
Har vært borti vanskeligere oppdrag enn det ;)

 

Å? For så langt i spillet har jeg enda ikke død. Er et svært lett spill. Men denne sliter jeg med pga du har så dårlig tid, også er den så nøye på at du skal ligge på samme høyde som den andre.

Om du aldri har dødd må du ha ein keisam og alt for forsiktig spelestil.

Lenke til kommentar

Måtte trekke litt på smilebåndet nå i stad. Jeg kjørte i full fart bortover en vei, og skulle passere et fotgjengerfelt. Det var en mann som gikk over veien der, og jeg tenkte at jeg skulle prøve å styre unna ham, så jeg ikke skulle få noe unødvendig bråk med politiet ol. Akkurat samtidig som jeg tok en brå høyresving, for å skifte felt, slang mannen seg til høyre for å unngå at jeg kjørte på ham. Dermed ble det til at han slang seg ned rett foran bilen min, og jeg kjørte ham ned.

 

Ganske komisk å se på, når alt dette skjedde i løpet av noen sekunder..

Lenke til kommentar
Har vært borti vanskeligere oppdrag enn det ;)

 

Å? For så langt i spillet har jeg enda ikke død. Er et svært lett spill. Men denne sliter jeg med pga du har så dårlig tid, også er den så nøye på at du skal ligge på samme høyde som den andre.

Om du aldri har dødd må du ha ein keisam og alt for forsiktig spelestil.

 

 

Nei, har vært nært på et par ganger, skyter alle i hode så ting går fort unna.

Men nå har jeg ikke spilt på 1 uke pga den dritt mission Paper Trail. Timed missions kan dra dit pepperen gror! :devil:

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar

Da jeg skulle ta med min kjære fetter Roman på bowling for to minutter siden, og jeg nettopp hadde stoppet bilen utenfor bowlinghallen og gått ut, kom det en litt mistenkelig fyr løpene forbi meg i full fart. To sekunder senere ble jeg løpt overende av en politimann som var etter ham, så både jeg og politimannen gikk på snørra. Det var jo såklart min skyld at vedkommende løp på meg bakfra, så da kom jeg også i politiets søkelys.

 

"You can't bowl with a wantet level." :hrm:

Endret av Mokko
Lenke til kommentar

Spilte litt i går da noe morsomt skjedde. Jeg skulle til en klesbutikk som lå på den andre øya, men jeg hadde ikke nok penger til bomstasjonen (:p), så jeg tenkte jeg skulle prøve noe nytt da. Så da jeg kom til bomstasjonen stod det allerede en bil der klart til å betale, da krasja jeg han igjennom porten så porten ble knekt, så kjørte jeg igjennom. Ingen wanted level :D

Endret av Wiciwato
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Spilte litt i går da noe morsomt skjedde. Jeg skulle til en klesbutikk som lå på den andre øya, men jeg hadde ikke nok penger til bomstasjonen (:p), så jeg tenkte jeg skulle prøve noe nytt da. Så da jeg kom til bomstasjonen stod det allerede en bil der klart til å betale, da krasja jeg han igjennom porten så porten ble knekt, så kjørte jeg igjennom. Ingen wanted level :D

 

Smart, hvis du har politibil med sirener på slipper du også og betale bom penger.

 

Noe som er ganske gøy, selv om det tar lang tid er å fly opp til den høyeste skyskraperen, sette en bil på veien nedenfor, også hoppe ut med en kompis eller to og se hvem som kommer nærmest bilen. Parkour er også veldig morsomt hoppe fra tak til tak:P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...